1393-06-25 12:29
1529
0
2918
محسن هاشمی در دانشگاه آزاد گرگان:

خوابگاه دانشگاه آزاد گرگان ظرفیت تبدیل شدن به هتل را دارد

محسن هاشمی در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد گرگان گفت: خوابگاه این دانشگاه ظرفیت تبدیل شدن به هتل را دارد.

به گزارش گلستان ما ، محسن هاشمی، معاون عمران و توسعه دانشگاه آزاد در جریان حضور در استان گلستان، از پروژه‌های عمرانی دانشگاه آزاد گرگان از مجموعه کتابخانه مرکزی، مرکز همایش‌های ملی، استخر سرپوشیده فرهیختگان و مجموعه ورزشی جدید دانشگاه  بازدید کرد.

وی تلاش‌های انجام شده در ساخت مجموعه‌های مختلف رفاهی و آموزشی دانشگاه را گامی مهم در توسعه آموزش عالی با استانداردهای لازم دانست.

هاشمی با توجه به ضرورت سرعت بخشیدن به تکمیل پروژه‌های عمرانی این دانشگاه گفت: معاونت عمرانی دانشگاه آزاد در این مسیر با تمام توان پشتیبان عملکرد واحدهای دانشگاهی خواهد بود و واحدها نیز موظفند با رعایت اصل صرفه‌جویی با جدیت کار پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند.

معاون عمران و توسعه دانشگاه آزاد با اشاره به ظرفیت مناسب دانشگاه در بومی‌گزینی در دانشگاه آزاد گرگان گفت: خوابگاه دانشجویی در حال ساخت این دانشگاه ظرفیت تبدیل به هتل را دارد، لذا در صورتی که برنامه‌ریزی دانشگاه این اجازه را می‌دهد نسبت به تغییر کاربری این مجموعه خوابگاهی 400 نفره اقدام لازم صورت پذیرد./ دانشجو

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.