1393-06-25 08:04
629
0
2900
رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان :

نرخ سرویس های مدارس گلستان بالاتر از میانگین کشوری است/ علیرغم ارائه پیشنهاد شورای شهر نرخی اعلام نکرده است

رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان گفت : میانگین نرخ سرویس های مدارس ما از میانگین کشور بالاتر است وپایه ضعیف بسته نشده است .

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاس بیست ، محمود نسرکانی رییس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان کارگاه آموزشی مهارت های ارتباطی رانندگان سرویس مدارس در گرگان انتخاب مدرسه را در درجه اول و راننده مورد اعتماد برای سرویس مدارس را بسیار مهم خواند و اظهار کرد : با توجه به دغدغه مندی دراین خصوص جلسه کار گروه سرویس مدارس را در خردادماه باهمه اعضا تشکیل دادیم، کاری که در سال گذشته در پایان تیرماه انجام شده بود .

وی جایگاه رانندگان سرویس مدارس را والا دانست و افزود: همین که خانواده ها با هرجایگاه شغلی فرزندان خو را به رانندگان می سپارند و به آنان اعتماد می کنند، تایید این ادعا خواهد بود.

نسرکانی افزود : بحمدالله اکثر رانندگان ما ازنگرش خوب و تحصیلات مطلوب برخوردارند.

وی با بیان اینکه رشد فزاینده تورم در سال های گذشته ، تحریم ها ، افزایش ۷۰درصدی و ۳۰درصدی حامل های انرژی چیزی بود که آحاد جامعه با آن دست به گریبان بودند ومختص رانندگان عزیز نیست.

این مقام مسئول تصریح کرد: اینکه رانندگان به آن حق وحقوق خود نمی رسند یک حقیقت است اما حرف اینجاست ، این حق وحقوق را با ید خانواده بپردازد و یا سیستم و نظام بایدرفاهیاتشان را دربحث بیمه ، لاستیک ، بنزین و...فراهم کند.

محمود نسرکانی با بیان اینکه میانگین نرخ سرویس های مدارس ما از میانگین کشور بالاتر است وپایه ضعیف بسته نشده است تاکید کرد: اما اینکه آیا این عدد می تواند هزینه های خانواده رانندگان را تامین کند به خانواده ها برنمی گردد.

وی ادامه داد:آنها برای ایاب و ذهاب تعهد کردند که درقبال مبدا و مقصد مبلغی منطقی بپردازند.

نسرکانی نرخ تعیین شده برای خودروی پژو در گنبد را۴۲هزار تومان در کارگروه استان عنوان کرد و گفت : با توجه به نرخ سال گذشته و با توجه به اینکه سال های اول دولت تدبیر و امید است ، چنانچه ما افزایش بالای نرخ راد داشته باشیم از سایستهای دولت که امیدواری در مردم است دور مانده ایم.

این مقام گلستانی از اعلام قیمت پیشنهادی به شورای شهر گرگان در تیرماه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد : دستگاه متولی برای نرخ گذاری شهرداری ها و اعضای شورا ی شهرهستند که تاکنون علی رغم درخواست و ارائه نرخ پیشنهادی قیمتی را اعلام نکرده اند.

وی خطاب به رانندگان و مدیران شرکت ها گفت : ما مدافع خانواده ها و رانندگان هستیم ، شما اگر نباشید بخشی از دغدغه های آموزش و پرورش حل نخواهد شد، درصورتی که این تا چندی پیش برعهده خود والدین بود اما حالا نظارت به عهده آموزش و پرورش محول شده است.

رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش گلستان گفت : از دهم تا بیستم شهریور را برای معرفی شرکت های سرویس دهی مدارس درمدرسه ها تعیین کرده ایم ، اما این امر ازسوی مدیران و شرکت ها مورد غفلت واقع شده و محقق نشده است.

در ابتدای جلسه کارشناسان پیشگیری از وقوع جرم متخصصان امر معضلات و آسیب ها و بیان راهکار های مناسب برای کاهش استرس ها و نحوه مقابله با دانش آموزان و خانواده های و.. را به رانندگان و صاحبان شرکت ها آموزش دادند.

در پایان مهاجر رئیس انجمن اولیا و شیخی نماینده سازمان تاکسی رانی برای پرسش و پاسخ روی سن رفته بودند که با سوالات متعدد ازسوی رانندگان تاکسی مواجه شدند- البته این سوالات و همهمه ها که باعث اختلال در سخنرانی ها می شد، ازسوی مسئول برگزاری تذکر داده و از آنان درخواست شده بود که به صورت کتبی سوالات خودرا تحویل دهند تا پاسخ داده شود- وبعد از کمی بحث و جدل برسر ۳ درصد مبلغی که برای مدیران درنظرگرفته شده بود و درخواست چندین باره رانندگان برای سوار کردن بیش از حد مجاز در سرویس ها بخاطر مبلغ کم نرخ ها رانندگان جلسه را به نشانه اعتراض ترک کردند و تهدید به عدم سرویس دهی به دانش آموزان در هفته اول شدند.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.