1393-06-24 14:36
1053
0
2869
دیروز در سمنان روی داد؛

حضور آیت الله نورمفیدی در مراسم تشییع پیکر آیت الله نصیری استاد حسن روحانی

یکر مطهر روحانی وارسته و مردمی آیت الله شیخ محمد تقی نصیری روز یکشنبه در میان حزن و اندوه مردم سمنان و با حضور حضرت آیت الله نورمفیدی در این شهر تشییع شد.

به گزارش گلستان ما ؛ در این مراسم که از میدان سعدی سمنان آغاز شد 'حسین فریدون' دستیار ویژه رییس جمهوری به نمایندگی از هیات دولت و جمعی از علما، مسوولان کشوری، استاندار سمنان و قشرهای مردم سمنان حضور داشتند.


در آیین تشییع این استاد و مدیر حوزه علمیه صادقیه سمنان، مردم پیرو روحانیت و مرجعیت سمنان با حضور گسترده در آن بار دیگر قدرشناسی خود را نسبت به این عالم ربانی ابراز کردند. بر پیکر مطهر این روحانی وارسته پس از تشییع در میدان امام سمنان نماز میت توسط آیت الله 'سیدمحمد شاهچراغی' نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان اقامه شد.

آیت الله شیخ محمدتقی نصیری در سال 1310 هجری شمسی چشم به جهان گشود و از همان دوران نوجوانی و جوانی در شهرهای قم و مشهد مقدس به تحصیل پرداخت و بعد از آن حدود نیم قرن در خدمت دین و مردم سمنان بودند.

ایشان از محضر بزرگانی چون علامه محمدصالح حائری سمنانی، ملاغلامحسین هراتی، آیات ادیب نیشابوری و میرزا هاشم قزوینی، مراجع عظام بروجردی، سید محمدرضا گلپایگانی، سید محمد محقق داماد و امام خمینی(ره) کسب فیض کرد.

وی سال ها با مدیریت و تدریس در حوزه علمیه سمنان به تربیت و پرورش شاگردان در سطوح مختلف علمی پرداخته است.

حجت الاسلام والمسلمین 'حسن روحانی' رییس جمهوری یکی از شاگران آیت الله نصیری است.

این عالم بزرگ که پنج شنبه گذشته در سن 83 سالگی دار فانی را وداع گفت،همچنین فرزند خود، شهید محمدصادق نصیری را تقدیم انقلاب کرده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.