1393-06-24 12:46
687
0
2862
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گلستان؛

پذیرش ۱۳۵ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد / راه اندازی پژوهشکده نانو و IT در دانشگاه گلستان

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه گلستان گفت: مراسم استقبال از دانشجویان جدیدالورود ۲۹ شهریور با حضور مسئولان دانشگاهی برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما به نقل از رصد 57 ، غلامرضا خوشفر روز گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه گلستان برگزار شد، اظهار کرد: مراسم استقبال از دانشجویان همزمان با شروع کلاس ها ۲۹ شهریوربا برپایی غرفه های فرهنگی، دانشجویی، تربیت بدنی، نهاد نمایندگی ولی فقیه، مرکز مشاوره و بهداشت و با دادن بسته های فرهنگی به دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: سه تشکل دانشجویی سیاسی؛ “بسیج دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و انجمن اسلامی” نیز در غرفه های فرهنگی فعالیت می کنند.
خوشفر در خصوص تامین غذای دانشجویان بیان کرد: طبخ، توزیع و تهیه غذا به پیمانکاران بخش خصوصی واگذار شده است و همچنین در زمینه خوابگاه های دانشجویی نیز با بخش خصوصی هماهنگی های لازم انجام شد و ۸ پانسیون در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت.

پذیرش ۱۳۵ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه گلستان با اشاره به ۲۶ رشته مقطع کارشناسی ارشد این دانشگاه، عنوان کرد: یکصد و ۶۲ دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد از طرف سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه معرفی شده اند که یکصد و ۱۰ نفر دختر و ۵۲ نفر پسر هستند.

شمعانیان از اخذ مجوز ۷ رشته جدید در مقطع کارشناسی ارشد خبر داد و اظهارکرد: مهندسی عمران- حمل و نقل، مهندسی پلیمر- صنایع پلیمر، مهندسی کامپیوتر- نرم افزار، زبان و ادبیات انگلیسی، شیعه شناسی گرایش جامعه شناسی، فیزیک نجوم و شیمی تجزیه از ۷ رشته جدید این دانشگاه است.

وی در خصوص پذیرش دانشجو در آزمون دکتری، گفت: امسال ۶ دانشجو در رشته ریاضی و فیتوشیمی در دانشگاه گلستان پذیرش شده اند.

راه اندازی پژوهشکده نانو و IT در آینده ای نزدیک

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان نیز در ادامه از رشد مقالات چاپ شده این دانشگاه در سال جاری خبر داد و گفت: در سال گذشته یکصد و ۵۹ مقاله از سوی دانشگاه چاپ شده بود در صورتی که از ابتدای سال جاری تاکنون، ۲۵۱ مقاله چاپ شده که از if بسیار خوبی برخوردارند.

مهناز اقدسی با بیان اینکه اهداف ما فقط نوشتن مقاله نیست، بیان کرد: وظیفه این معاونت حل مشکلات استان و کشور است که در این راستا ۶ تفاهم نامه برای رفع مشکلات امضا شده است.

وی در پایان از کسب رتبه نخست یکی از همکاران دانشگاه گلستان در کنفرانس بین المللی خبر داد و اظهار کرد: حدود ۲۰ کتاب جهت چاپ در دستور کار معاونت پژوهشی دانشگاه قرار دارد.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.