1394-07-16 16:27
1223
0
21690

بشار اسد: اوضاع در سوريه به زودي تغيير مي کند

روزنامه لبناني الديار نوشت : بشار اسد رييس جمهوري سوريه در تماس تلفني با ژنرال ميشل عون رييس فراکسيون تغيير و اصلاح در پارلمان لبنان و نامزد رياست جمهوري اين کشور تاکيد کرد که در چند ماه آينده اوضاع سوريه تغيير مي کند.

به گزارش گلستان ما، الديار در شماره امروز(پنجشنبه) خود افزود: اين تماس تلفني حدود سه هفته قبل برقرار شده است.

اين روزنامه لبناني اضافه کرد: ژنرال عون و اطرافيانش از اين تماس تلفني به ويژه قدرداني بزرگ سوريه از مواضع ژنرال و اظهارات بشار اسد در باره حفظ جايگاه و نقش او به شدت خرسند شده اند.

الديار تاکيد کرد: بشار اسد با قاطعيت و به طوري اطمينان بخش سخن گفت و تاکيد کرد که در چند ماه آينده اوضاع سوريه به سوي بهتر شدن پيش خواهد رفت.

اين روزنامه لبناني خاطرنشان کرد: بشار اسد از رسيدن روس ها و نزديک شدن توفان سوخوها صحبتي نکرد اما براي ژنرال عون بسيار اهميت دارد که رييس جمهوري سوريه بدون پرداختن به جزئيات او را از يک تحول راهبردي در منطقه قبل از شروع مطلع ساخته است.

الديار تصريح کرد: گويي بشار اسد قصد داشته است به ژنرال عون بگويد که زمان پيروزي ها فرا رسيده و بايد خود را براي اين مرحله آماده کند.

اين روزنامه لبناني در ادامه گزارش خود نوشت: اعضاي حزب جريان المستقبل به رياست سعد الحريري از تحولات اخير در سوريه به شدت نگران هستند زيرا مي دانند که به حکم شرايط تاريخي و جغرافيايي لبنان بيشترين تاثير را از نتايج جنگ در سوريه مي پذيرد.

الديار افزود: تنها دلبستگي گروه 14 مارس عقلانيت حزب الله و نقش فعال و امکان تاثيرگذاري آن در تصميم هاي آينده رهبري سوريه است.

اين روزنامه لبناني خاطرنشان کرد: حزب الله همواره نشان داده است که حاضر نيست جايگاه گروه هاي سياسي لبناني حتي رقبايش لطمه بخورد و توازن سياسي در داخل لبنان از بين برود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.