1394-07-16 04:42
1789
0
21670
خیز بلند شهرداری گرگان برای فصل جدید ؛

کلاسنگیانی مدیر فنی بسکتبال شهرداری گرگان شد / سهراب نژاد، زورقی و محمدی بازیکنان جدید شهرداری / بنی کوچویی شنبه می آید

با انتصاب حمیدرضا کلاسنگیانی توسط شهردار گرگان  به عنوان مدیر فنی ، ترکیب مربیان و مدیران بسکتبال شهرداری گرگان برای فصل جدید بسته شد .

به گزارش گلستان ما ؛ کمتر از یک ماه دیگر به آغاز بازیهای فصل جدید سوپرلیگ بسکتبال کشور باقی مانده و تیم بسکتبال شهرداری گرگان که فصل قبل توانسته بود مقام چهارم را از نه تیم حاضر در لیگ فصل قبل کسب کند ، خود را برای فصل جدید آماده می کند .

چند روز پیش بود که شهردار گرگان که گویا کمر بسته تا با بومی گرایی نسل جدیدی از بسکتبالیستها در حوزه بازیکنان و مربیان را تحویل گرگان دهد ، ساعد کریمی بازیکن سالهای گذشته شهرداری گرگان که مدرک درجه یک مربیگری بسکتبال را دارد ،  به عنوان سرمربی تیم انتخاب کرد.

همچنین محمد هادی ایزدپناه مدیر ورزش سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان هم با ابلاغ شهردار گرگان به عنوان سرپرست تیم بسکتبال شهرداری انتخاب شد.

اما امروز نیز حسین صادقلو ، حمیدرضا کلاسنگیانی که او هم پرسنل شهرداری گرگان است را به عنوان مدیر فنی تیم منصوب کرد . کلاسنگیانی سابقه طولانی بازی در سوپرلیگ ، تیم ملی و عضویت هیئت رئیسه بسکتبال ایران را دارد و جزو گزینه های سرمربیگری تیم بود که به دلایلی به توافق نرسید .

همچنین ضیایی آنالیزور ، مخدوم مربی و دکتر داداشی مربی بدنساز نیز همراه تیم برای فصل جدید خود را آماده می کنند .

چند بازیکن جدید همچون حامد سهراب نژاد بازیکن سابق تیم ملی و فصل قبل پتروشیمی بندر امام ، عدنان زورقی بازیکن فصل گذشته نفت آبادان و محسن محمدی از هفت الماس قزوین به تیم شهرداری گرگان پیوستند .

همچنین بنی کوچویی بازیکن دو تابعیتی ایرانی آمریکایی تیم شهرداری گرگان که دو بازی فصل قبل شهرداری را رها کرده بود با بلیطی که شنبه دارد به گرگان باز می گردد و تمرینات خود را با شهرداری شروع می کند.

در عین حال  شهرداری گرگان به دنبال چند بازیکن خارجی هم هست تا بتواند با قدرت بیشتری در فصل جدید به کار خود ادامه دهد و شاید تا آغاز بازیها بتواند انها را در اختیار بگیرد.

فصل جدید سوپرلیگ بسکتبال ایران از 7  آبان ماه شروع می شود و تیم باسابقه و پرطرفدار گرگان در قدم اول به دیدار نیروی زمینی خواهد رفت .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.