1393-06-08 07:27
6033
118
1866

افراطی های رسانه ای استان؛ اهداف و رویکردها

افراطی های رسانه ای استان باید بدانند طرح های نخ نمای آنها برای شهروندان گلستانی رو شده و هرچقدر ترور شخصیت کنند خدمتگزاران استان قوی تر می شوند.

به گزارش گلستان ما به نقل از گرگان خبر ؛ این دومین بار است که درست پس از سخنان مهم مقام معظم رهبری در مورد مسائل حائز اهمیت کشور، افراطی های رسانه ای در استان گلستان نماینده ایشان را آماج حملات اهانت آمیز قرار می دهند . یکبار پس سخنان ۱۶ تیر و این بار بعد از دیدار با هیات دولت تدبیر و امید.

آنها به سطحی از بد اخلاقی رسیده اند که سخنان آیت الله نورمفیدی نماینده امام و مقام معظم رهبری در استان گلستان را مشابه سخنان منحرفین اوایل انقلاب می نامند !!!

هر چند در ظاهر امر هدف انتقاد از آیت الله نورمفیدی را بیان می کنند اما با مطالعه دقیق آنچه که انتقاد نامیده می شود اهداف پنهانی شوم آنها آشکارا قابل لمس است . آنها آرامش و تلاش برای توسعه استان گلستان با محوریت نماینده معزز ولی فقیه در استان را بر نمی تابند . گویی این رویکرد از سوی افراطی ها و در راس آن سایت خبری تحلیلی گلستان ما تبدیل به رویه شده است .

با تحلیل هرمنوتیک مواضع آنها به سادگی قابل درک است که در پوشش انعکاس خبرهای ارزشی آشکارا شخصیت های محبوب استان با سخیف ترین ادبیات مورد تهاجم قرار می گیرند ؛ آیت الله نورمفیدی  نماینده ولی فقیه در استان ، دکتر صادقلو استاندار گلستان ، مهندس نصیبی مشاور جوان استاندار ، بسطامی رابط جوان استاندار، امامی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی ، مهندس چراغعلی منتخب اول دو دوره شورای اسلامی شهر گرگان و ... 

افراطی های رسانه ای برای کشت بذر نا امیدی در استان گلستان از هیچ کوششی فرو گذاری نمی کنند  اهانت به شخصیت های محبوب در استان گلستان که شهروندان عمیقا به آنها اعتماد دارند و تلاش خستگی ناپذیر برای پاک کردن خدمات بی بدیل و حتی نام  نمایندگان شهید استان در حادثه یاک ۴۰ و در راس آن شهید دکتر قندهاری بر اساس همین رویکرد قابل تحلیل است .

افراطی های رسانه ای استان باید بدانند طرح های نخ نمای آنها برای شهروندان گلستانی رو شده و هرچقدر ترور شخصیت کنند خدمتگزاران استان قوی تر می شوند.

-----------------------------------------------------

چند نکته :

** پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما معتقد است همه خوانندگان و مخاطبین محترم حق نقد مطالب آن را دارند اما این نقد کردن باید بدور از فضای حب و بغض باشد که آقای صمدلویی نشان داده فارغ از این موارد و با هدف خاص به نقد گلستان ما پرداخته است .

** معلوم نیست جناب صمدلویی از چه کسی دستور می گیرد و با انگشت اشاره چه کسی به درج این موارد در سایت خود اقدام می کند در صورتی که مطلبی که آقای صمدلویی بدان اشاره کرده در سایتی دیگر درج شده و با نام نویسنده بوده و آن فرد هم در ابتدای مطلب از نقد استقبال کرده است .

** جناب صمدلویی مقصر نیست چرا که وی بدون اطلاعات اولیه در زمینه روزنامه نگاری و قانون مطبوعات و گذراندن دوره های خبرنگاری و بدون هیچ صبغه ای در این زمینه وارد این فضا شده و یک عده هم سایتی را در اختیارش گذاشتند تا تحلیل های آبدوغ خیاری خود را تحویل مخاطبین بدهد و در مواردی هم جواب سایت هایی رقیب را بدهد .

** آبشخور فکری جناب صمدلویی در تصاویر زیر مشخص است هر چند که وی معتقد است که از این افراد مشی فکری مستقلی دارد .

HAMEDاز راست : هاشم مهیمنی استاندار دوره اصلاحات - محمد حسین کبیر فعال ملی مذهبی - صادق زیبا کلام استادصمدلویی

isna-2-180

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

علی معروف

بابا این بچه رو زیاد محل نذارین ، این می خواد اینجوری معروف بشه ، من میشناسمش ، به هیچکدوم از حرفهاش هم اعتقادی ندارد

0
0
پاسخ
1393-06-06 02:43
عباس ماندگار

مجید و ببین اون وسط چه ژست خوبی گرفته !

0
0
پاسخ
1393-06-06 07:30
م . چراغعلی

آقای صمدلویی تو با ... این افراد آویزان نشو، چون انها به تو باج نخواهند داد ، در ضمن ادم زنده وکیل وصی نمی خاد ، آقای نور ، امامی ، چراغعلی زنده اند و زبان شان برنده تر از جنابعالی و قدرت و شهرت بیشتری هم دارند ، من نمی فهمم تو چکاره حسنی که هیمشه خودتو قاطی این قضایا می کنی !!!

0
0
پاسخ
1393-06-06 12:07
نکته سنج

به به دکتر این جمله " تحلیل هرمنوتیک مواضع آنها " رو خیلی خوب اومدی !!!آخه اون ها هرمنوتیک شون کجا بود ، این اصطلاحات قلمبه در حد دکترای خودته !!!

0
0
پاسخ
1393-06-06 07:38
دوست دکتر

سلامباز شما به این مرد فرزانه که خیلی با حال هست ومن خیلی دوستش دارم گیر دادین ، دکتر خیلی بزرگه و تحلیل های با عمق و با محتوایی که انجام میده واقعا بیسته !!!

0
0
پاسخ
1393-06-06 03:10
سعید نامدار

با سلاممن به خوبی می دانم جناب دکتر صمدلویی از طرح این مباحث به دنبال چیست .او مانند بسیاری از جوانان کنار زده شده توسط دولت پیر و پاتال ها ، جویای نام است .البته این را هم بگویم که دکتر استعدادها ی خوبی در زمینه های مختلف دارد .

0
0
پاسخ
1393-06-06 07:41
علی محمد هفت رنگ

صمدلویی نوچه کبیر است امیدوارم قدر جوانی خود را بداند و قاطی این قضایا نشود چون احتمالا دو روز دیگر اگر بخواهد مورد قضاوت مردم قرار بگیرد و در انتخابات شرکت کند ، هیئت نظارت او را رد خواهد کرد.حامد جان مواظب خودت باش ! اینقدر زود قضاوت نکن و مطلب ننویس !این افراد برخی هاشان لیاقت دفاع ندارند ! سیبل نشو دیوونه تو با این تفکرات اعتدالی باید در وسط ماجرا باشی نه اینکه مهره سوخته بشی.

0
0
پاسخ
1393-06-06 03:11
دکتر سلام

ما در این مطلب آقای دکتر علوم سیاسی نه تحلیل دیدیم و نه هدف و نه رویکرد!بقول م.اورسجی این بنده خدا آبروی اصلاح طلبان را با این مطالبی که نه سر دارد و نه ته برده است!البته بی دلیل هم نیست وقتی فوق لیسانس ات یک چیزی دیگه باشد و بعد بری دکتری دانشگاه...حاصلش میشه آبدوغ بادمجان! کاش آبدوغ خیار بود.آقای جعفری اگر میخواهی حاشیه ها را جمع کنی امثال این جوجه ها را جمع کن و هی به این و اون زنگ نزن که به فلانی بگو مطلب نزند !

0
0
پاسخ
1393-06-06 07:46
محمد

همه از گلستان ما مي ترسند گلستان ما از دكتر صمدلويي

0
0
پاسخ
1393-06-06 16:06
نیما

امیدوارم دکتر صمدلویی نماینده مردم گرگان در مجلس شود او می تواند اثرگذار باشد شک نکنید.

0
0
پاسخ
1393-06-06 17:41
یاراان خمینی.....

فدایی داری حامد جون احسنت به تووو .... اینا همونکاری رو که با امام کردن دارن با مقام معظم رهبری میکنن....اینا اگر رهبری رو قبول داشته باشن اگر ولایت فقیه رو قبول داشته باشن نماینده مقام معظم رهبری رو هم تو استان گلستان باید قبول داشته باشن ... پس نشون میده اینا رهبری رو هم قبول ندارن جلوتر از رهبری دارن راه میرن. اینا همون آدمایی هستن که دل آمام و مقام معظم رهبری رو خون کردن ....آقای گلستان ما اگر مردی نظر منو کامل بزارین... مردم میدونن شما دارین از کجا نون میخورین...

0
0
پاسخ
1393-06-06 13:18
همشهری

سلامبسیار متاسفم که یک دکتر مملکت به جای نقد سازنده و ارائه راه حل برای حل مشکلات مختلف استان در زمینه های گوناگون سنگ حمایت از آیت الله نورمفیدی ، صادقلو ، نصیبی، بسطامی ، امامی ، چراغعلی و ... را به سینه می زند .این شیوه نقد نادرست وی به سایت گلستان ما که به نقد محتوایی و عملکردی در فضایی رسانه ای استان می پردازد ، از بی وزنی وی حکایت دارد .گلستان برای توسعه و پیشرفت نیازمند محیطی پویا و سیال با نگاه های مختلف نیاز دارد .

0
0
پاسخ
1393-06-06 15:43
ع . شاهینی

استاد دکتر صمدلویی ایدئولوگ فکری تمام مجموعه های جدیدالتاسیس جوانان اصلاح طلب تحت عناوین وفاق ، پیشرو و ... است .وی به دلیل شاگردی در کلاس دکتر صادق زیبا کلام از توان علمی و فکری بسیار بالایی برخوردار است که باید از ظرفیت وی نهایت استفاده را برد .انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد پیشرفت چشمگیر او خواهید بود .

0
0
پاسخ
1393-06-06 21:12
دکتر سلام

ایدئولوگ ! یک چیزی تو مایه های همان تحلیل هرمنوتیک !!!بنده خدا تمام این تشکیلاتی که بصورت غیرقانونی شکل گرفته است و دارای تحرکات بعضا ساختار شکنانه در حمایت از عناصر فتنه 88 دارند و به نوعی تقابل با سیاست های نظام و دستگاه قضایی در ارتباط با فتنه دارند به زودی دامن گیرت می شود. بقول یکی از کامنت گذاران خودت نند از وسط این افراد و کارت خودتت و خانواده ات را نسوسازان .

0
0
پاسخ
1393-06-06 21:13
دکتر سلام

یادم میاد سال 88 یکی از موثرین ستاد انتخاباتی میرحسین همان فردای انتخابات آمد تبری جست از میرحسین و اعلام کرد که من هیچ مسولیتی ندارم !بهش گفتن نه !!؟ از این خبرها نیست خودت باید بمانی بصورت گمنام این این فتنه و فتنه گران در گرگان و استان مدیریت کنی !الان 5 ساله این بنده خدا در خدمت اسلام و مسلمین در دل فتنه گران در حال خدمت است . خدا خیرش بدهد . اصلا هم تو چشم نمی آید خدماتش

0
0
پاسخ
1393-06-06 21:22
دکتر سلام

دل امام را سازش کاران با آمریکا و حامیان منتظری و اعوان و انصارش خون کردند .دل امام را آنان خون کردند که جام زهر 598 را به ایشان نوشاندند و امروز خوب نگاه کنید اینان کدام طرف هستن ؟سال گذشته آن روحانی س که از حامیان منتظری بود و از استانداری قم تبعید شد با حمایت چه کسی این پست مهم را گرفت ؟دل رهبری را هم همه خوب می دانند که فتنه 78 و88 خون کرد ؛ امروز این فتنه گران کدام طرف هستن و تحت حمایت چه کسی به استان می آیند و...مسولیت شکستن خط قرمز رهبری در فتنه در استان متوجه ... و شخص ... است و بعد از این سکوت نمی کنیم .

0
0
پاسخ
1393-06-06 21:43
محمد مهدی اورسجی

سلام دکتر حامد از اینکه می نویسی عالیست خلاصه خودت باید برای نوشتن خط و خطوط را مشخص کنی این پراکنده نویسی و در سایه این و آن بودن سطح قلمت را دچار نوسان می کند ... البته شما مورد حمایت ما هستی و ما برای جوانی مثل شما ارزش قائل هستیم همیشه پیروز باشی ...

0
0
پاسخ
1393-06-06 22:27
محمد

ماشاالله خوب هم كليك مي خوره سايتتون عكس اين بابا رو ميزارين

0
0
پاسخ
1393-06-07 02:59
سید محمدرضا موسوی

با سلام باید بگویم با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شود .و گرنه بنده هم با خیلی از بزرگان اصلاحات عکس و فیلم دارم .حساب اینها و این تازه به دوران رسیده با افراد بزرگ و با فکر اصلاحات یکی نماید . شخصیت نورمفیدی انقدر است که چپ و راست احترام جایگاه معنویی سیاسی ان را داشته باشند .

0
0
پاسخ
1393-06-07 12:43
شهرام

بابا این بچه رو این همه محل ندین ، این می خواد بگه چار کلاس درس سیاست خوانده ، هی دم از هرمنوتیک و نوستالوژی و ... می زنه .این چیزا نون و آب برای مردم و تنبان برای تو نمیشه دکتر حامد !برو فکر اینده باش که خربزه آبه !هندوانه ای که تو با دستت روی آن می کوبی قرمز و شیرین نیست ! وقتی بازش کردی متوجه میشی .

0
0
پاسخ
1393-06-08 04:11
سيد مهدي

درود بر جوان گرگاني كه براي دفاع از خط امام استوار در وسط ميدان است.آفرين دكتر صمدلويي

0
0
پاسخ
1393-06-08 04:25
تقی نازویی

یکی به این صمدلویی گفته و احتمالا هم او را ساخته اند از لحاظ مختلف تا بلندگویی بشه برای آنها تا هر وقت گلستان ما مطلبی علیه چراغعلی ، نصیبی ، نور مفیدی ، بسطامی و ... زد سریع جواب بده .داداش ما هم هستیم اگه چربیش زیاده خلاصه ممکنه فشارت بزنه بالا آنوقت کار دستت بدی

0
0
پاسخ
1393-06-08 04:42
نادر

چند بار مطلب دكتر حامد رو خوندم حرف نا حقي نزده كه برخي اينطوري دارند كامنت مي زارند از گلستان ما بعيد نيست خودش داره اين كارو مي كنه بخاطر اينكه از خصلتهاي اين سايت همينه

0
0
پاسخ
1393-06-08 04:51
دوستدار حامد

حامد صمدلویی از دشمنان آزدی مطبوعات و قلم است وگرنه نباید به یک نقد اینگونه حمله می کرد.او به دستورصاحبان همان عکس هایی که در تصاویرآمده، وظیفه دارد خط شکاف بین نماینده ولی فقیه و نیروهای اصولگرا را دنبال کند تا همچنان منافع این گروه تندرو که سالهاست پشت سر آیت الله مخفی شده اند محفوظ بماند .افرادی که خود آیت الله چند هفته پیش عنوان کرد نیاز به اصلاح دارند .تاختن حامد صمدلویی به قلم به بهانه مخالفت با یک نقد و یا یک نوشته نمی تواند مبنای عقلانی داشته باشد جز دشمنی و کینه ای که او از قلم به دل گرفته است . قلمی که تازه چند صباحی است در گلستان چراغش روشن شده و سالها در این استان علیه اصولگراها به شیوه ناملایمی بکار برده شد و همین آبشخورهای دکتر صمدلویی از آن بهره ها برده اند اما الان که نفس شان گرفته شده امثال این پسرک را جلو می دهند تا جاده صاف کن آنها باشد.صمدلویی مانند عاشقی است که کور و کر شده و فکر می کند دنیا در صحبتهای زیباکلام خلاصه شده است .ای کاش در کودکی بیشتر به او توجه می شد تا امروز عروسک دست سیاسیون نشودو از دانش خود علیه دشمنان این کشور استفاده کند نه دوستان و میهن پرستان .

0
0
پاسخ
1393-06-08 01:50
دکتر هرسنی،

به منتقدان دکتر صمد لویی سفارش دوستانه ای دارم.او به رغم در معرض گرفتن این همه هجمه ای از انتقادات، آنگونه نیست که در باره او می گویند. او دارای استقلال فکر و مشی سیاسی خاص است و بالفطره انسان دموکراتی است. منتقدان او باید فرهنگ تسامح و مدارا را در راستای اصول دموکراسی رعایت وانتقاد را با انتقام یکی ندانند. این گونه اظهار نظرات بیشتر تم انتقام دارد تا انتقاد.منتقدان آقای صمد لویی، باید بدانند که عریان کردن واقعیت ها و حقایق هزینه دارد و دکتر صمدلویی با ارائه واظهار عقایدش در جامعه سیاسی استان گلستان تاوان عقایدش را هم اکنون می پردازد. منقدان آقای صمد لویی: باید بدانید که عصر وداع با افراط گرایی به پایان رسیده و مطمئن باشد که در صورت تکرار:کلخ انداز را پادش سنگ است.و یا اینکه باید بدانید که:هرچه شیشه بیشتر شکند، تیز تر گردد.

0
0
پاسخ
1393-06-08 13:58
دکتر سلام

اولا این کجایش سفارش دوستانه بود؟افراطی خواندن و بکار بردن عبارت:کلخ انداز را پادش سنگ است.! دوما یعنی نوشته شما هم نقد است و بوی انتقام نمی دهد؟ سوما از کی تا حالا دموکرات بودن! فطری شده است؟ آنچیزی که فطری است خداپرست بودن یا همان تئوکرات بودن است نه دموکرات بودن! چهارما اینکه منتقدان او باید!!! فرهنگ تسامح و مدارا را!!! در راستای اصول دموکراسی رعایت و...خودتان بگویید یعنی چه؟ مگر به ادعای شما تکثرگرایی یکی از اصول دموکراسی نیست؟پس چرا الزام می کنید؟تف به این دموکراسی که شما در سال 88 زیر بارش نمی روید و فتنه می کنید چون بنفع تان نبود! اما ...خداییش من تو سواد این ها مانده ام؟

0
0
پاسخ
1393-06-08 16:05
ولایتمدار گرگانی

تقدیم به دکتر حامد عزیز که همیشه در خط امام و رهبری و اعتدال بوده : ﺁﻧﻬﺎ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ‏«ﻓﻬﻤﯿﺪﻥ ‏» ﺗﻮ ﻣﯿﺘﺮﺳﻨﺪ. ﺍﺯ « ﺗﻦ ‏» ﺗﻮ ﻫﺮ ﭼﻘﺪﺭ ﻫﻢ ﮐﻪ ﻗﻮﯼ ﺑﺎﺷﺪ ، ﺗﺮﺳﯽ ﻧﺪﺍﺭﻧﺪ. ﺍﺯ ﮔﺎﻭ ﮐﻪ ﮔﻨﺪﻩ ﺗﺮ ﻧﻤﯿﺸﻮﯼ، ﻣﯿﺪﻭﺷﻨﺪﺕ ! ﺍﺯ ﺧﺮ ﮐﻪ ﻗﻮﯾﺘﺮﻧﻤﯿﺸﻮﯼ، ﺑﺎﺭﺕ ﻣﯿﮑﻨﻨﺪ! ﺍﺯ ﺍﺳﺐ ﮐﻪ ﺩﻭﻧﺪﻩ ﺗﺮ ﻧﻤﯿﺸﻮﯼ، ﺳﻮﺍﺭﺕ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ!، ﺍﻣﺎ ﺁﻧﻬﺎ ﻓﻘﻂ ﺍﺯ ‏«ﻓﻬﻤﯿﺪﻥ ‏» ﺗﻮ ﻣﯿﺘﺮﺳﻨﺪ

0
0
پاسخ
1393-06-08 20:10
حامد صمدلویی

ممنون از محبت دکتر هرسنی عزیز ،نقد می بایست با التزام به قانون و احترام متقابل همراه باشد چرا که با توهین و تخریب صرفا با شخصیت فرد مخرب آشنا می شویم و لاغیر

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:28
حامد صمدلویی

ممنون از اینکه مطلب این حقیر را چند بار مطالعه کردید

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:00
حامد صمدلویی

دوست عزیز صادقانه عرض می کنم در آنچه که می نویسم صرفا مکنونات قلبی و اراده شخصی حاکم است.از اینکه نگران سلامتی من هستید ممنونم

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:33
حامد صمدلویی

ممنون سید عزیز دعا کنید این حقیر را

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:05
حامد صمدلویی

چشم سعی می کنم بیشتر مطالعه کنم شما هم سعی کنید مودب باشید

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:06
حامد صمدلویی

نگارنده از نقد استقبال می کند و این حق را به صاحب قلم بدهید در مقابل تخریب شخصیتهای خدو م استان واکنش نشان دهد برای هر چیزی زکاتی هست و زکات علم انتشار آنحقیر شاگرد استاد زیباکلام می باشد اما ایشان اندیشیدن را آموخته و نه اندیشه راآبشخور فکری اینجانب عقل و علم اندک خودم می باشد و به فضل پروردگار تا این لحظه ابزار کسی نبوده ام و انشا الله نخواهم بود.

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:43
حامد صمدلویی

این عکسها مربوط به خبرگزاری های ایسنا، تسنیم و ... بود که متبط با مراسم یادبود ماندلا در گرگان می باشد که نگارنده صرفا همراه استاد عزیزم دکتر زیباکلام بودم

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:45
حامد صمدلویی

امیدوارم گلستان ما با رویکرد اعتدالی و احترام به زعمای استان بیشتر از اینها کلیک بخورد

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:46
حامد صمدلویی

ممنون حاج مهدی عزیز

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:17
حامد صمدلویی

نگارنده صرفا سعی می کند در فضای تحلیلی باشد تا تجویزی خوشبختانه و یا متاسفانه ایدوئولوگ هیچ تشکلی در استان نیستم

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:48
حامد صمدلویی

تکذیب می شود.

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:19
حامد صمدلویی

ممنون از لطف شما همه می بایست به مجمع نمایندگان استان کمک کنیم تا در راستای توسعه استان تعامل مناسبی با مجموعه استانداری داشته باشد.

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:51
حامد صمدلویی

بعید می دانم تا وقتی که روش تخریب در دستور کار گلستان ما باشد کسی از آن بترسد

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:52
حامد صمدلویی

این مطلب مرتبط به نگارنده نبود الحمدالله

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:23
حامد صمدلویی

فقط با خط آخر نظرتان موافقم

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:24
حامد صمدلویی

انشاالله اگر انحرافی نداشته باشند در خط امام و رهبری و نماینده حضرات در استان گلستان خواهند بود.

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:56
حامد صمدلویی

فتنه یعنی عدم التزام به قانون و عدم تمکین به اراده مردم و از آن بدتر انحراف یعنی زاویه داشتن با ولی فقیه و نماینده ایشان در استان

0
0
پاسخ
1393-06-09 00:58
حامد صمدلویی

توهین و استفاده از ادبیات لومپنی نشان دهنده شخصیت بیمار شماست هرگاه شخصیت خود را ترمیم کردید بعد اظهار نظر کنید.

0
0
پاسخ
1393-06-09 01:00
حامد صمدلویی

اشتباه به عرض رساندند لیسانس نگارنده مهندسی کشاورزی می باشدفوق لیسانس و دکترا علوم سیاسی

0
0
پاسخ
1393-06-09 01:01
حامد صمدلویی

دوست عزیز نگارنده علاقه و استعدادی برای کاری اجرایی ندارد و خوشبختانه دولت تدبیر و امید و مجموعه استانداری گلستان از جوانان مستعد استفاده کرده که این رویکرد مترادف با روح شعارهای دولت دکتر روحانی می باشد

0
0
پاسخ
1393-06-09 01:03
حامد صمدلویی

هرمونوتیک به معنی فهم نص از نثر می باشد

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:35
حامد صمدلویی

مجید دوست داشتنی و حرفه ای در عرصه خبر

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:36
حامد صمدلویی

از دلسوزی شما دوست ... عزیز که هنوز در فضای الواتی و نوچه پروری هستی ممنونم

0
0
پاسخ
1393-06-09 01:07
حامد صمدلویی

لطف دارید دوست عزیز درس پس می دهم

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:38
حامد صمدلویی

اصلا اینطور نیست که شما می فرمایید

0
0
پاسخ
1393-06-09 05:39
دوستدار حامد

صمدلویی از طرف همان افرادی که نام برده ماموریت دارد گلستان ما را تخریب و ترور شخصیت بکند غافل از اینکه عزت مخصوص مومنان خداست و خدا می داند به بنده اش چگونه عزت بدهد .در ضمن گلستان دنبال کلیک خوردن و بازدید زیاد و طرفدار و هوادار نیست که بخاطرش به روش های نادرست کشیده شود.او اگر راست بگوید یک بار مطالب گلستان ما را نقد محتوایی بکند و به نوشته ها و نقد ها تحلیل بنویسد ، مطمئنم که در توانش نیست چون او فقط بلد است هیاهو و شانتاژ کند .

0
0
پاسخ
1393-06-09 07:14
جواب هرسنی

جناب هرسنی سلام علیکم من نمی دانم کیستی ولی این رو بدان که صمدلویی هر وقت مطلبی در گلستان ما نوشته مغرضانه سایت را افراطی خوانده و با مخفی شدن پشت نامهایی چون امامی و نورمفیدی می خواهد برای خودش نامی و احتمالا نانی دست و پا کند .بعد از عمری گدایی شب پنجشنبه خودمان را بلدیم جناب هرسنی

0
0
پاسخ
1393-06-09 07:17
دکتر هرسنی،

دوست عزیز و صاحب تمیز من : در اظهار نظری که درباره دکتر صمدلویی کرده ام ، برای من نظری ابراز داشتی. من در گلستان زندگی نمی کنم. من در نوشهر زندگی می کنم و دارای مدرک تحصیلی علوم سیاسی در مقطع دکتری. بنده روزنامه نگار کشوری و با همه روزنامه های اصلاح طلبی و حتی اصول گرایی همکاری دارم. شما می توانید از طرق گوگل به نام صلاح الدین هرسنی ، رزمه علمی مرا جستجو کنید. من در کل از رفتار های آقای دکتر صمد لویی موافق نیستم،اما در پاره ای از موارد حق با ایشان است. دکتر صمد لویی نه آن است که بخواهد بیاندیشد که آنچه زیبا کلام می گوید، حجت است ونه آنچه را که او برای برخی از هم اندیشان از خود مایه گذاشته درست است.به بیان دیگری هندوانه ای را که هم اندیشان ایشان به دست دکتر صمد لویی دادند و او بر آن می کوبد، نه تنها شیرین و قرمز بلکه سفید و غیر قابل مصرف است. اما باید بدانیم که صداقت، شفافیت و روحیه مهربان جناب صمد لویی در راستی اصول دموکراسی نباید مورد تخریب قرار گیرد. با تشکر.

0
0
پاسخ
1393-06-09 03:56
سعید تمرتاش

حامد صمدلویی بی انصاف ترین منتقد گلستان ماست که همیشه بجای نقد منصفانه صفت افراطی به این سایت می دهد تا این خصوصیت نهادینه شده در هم کیشان خود را بپوشاند .جناب دوکی صمدلو:افراط گرایی شاخصه اصلی اصلاح طلبان در دوره هشت ساله خاتمی بود که که به خدا هم اعتراض می کردند چه شده جنابعالی نقد به نورمفیدی و امامی و چراغعلی را افراط گرایی می خوانی .در جامعه اسلامی باید حاکمان نقد شوند چرا سعی می کنی مانع این کارشوی ، فکر می کنی کار خوبی می کنی .

0
0
پاسخ
1393-06-09 06:08
دکتر سلام

اگر خود نماینده از سیره نظری و عملی ولی امر زاویه داشته باشد چه؟

0
0
پاسخ
1393-06-10 05:40
یک دوست

سلام شاید خیلی دیر برای پاسح دادن به نظر شما باشد. اما وقتی کسی مجید میهن دوست که یکی از همکاران رسانه ای در استان است را حرفه ای بداند باید نسبت به خیلی حرف ها و کارهایش تردید داشت. اینکه حرفه ای گری را در چه مواردی می داند برای بنده سوال خیلی مهمی است. شاید جناب مستطاب، مدرک دکترای خود را در حد حرفه ای گری مجید در عرصه خبر بداند که باید ......

0
0
پاسخ
1393-06-13 05:22
سری بِکَش

دکتر اینا کیه با خودت آوردی ؟ جمع کن بِبرسریع بیا پایین ....بیا پایین ....چندیست دلت یک دله با فتنه گران است خدا اجرت بده .

0
0
پاسخ
1393-07-01 08:00
مازنی

صلاح الدین گب نزن که اونی دفه کلاس دله کرگ فحش هادایی سوتی دنیو

0
0
پاسخ
1393-08-20 20:20

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.