1393-06-06 19:20
3121
4
1819

سایت " اولکامیز " و سبک تقلب آن در دستکاری بازدیدها + عکس

یکی از سایتهای محلی ترکمنی که ادعا می کرد بازدید روزانه آنها بیش از 3 هزار نفر است اما در عمل مشاهده شده که با دستکاری بازدیدها برای خود آمارسازی می کردند.

  به گزارش گلستان ما به نقل از عدالت خواهان گلستان ؛ سایت اولکامیز که در گنبد کار می کند و از سایتهای محلی ترکمنی است خیلی دوست دارد با دستکاری آمار بازدید های روزانه خود و ارائه این آمار مجعول برای خود در جامعه فهیم ترکمن جا باز کند .

یکی از این روشها دستکاری در آمار بازدید روزانه و نمایش آمار واقعی سایت است که آنها می خواهد با القای این موضوع که ترکمن های زیادی از این سایت بازدید کنند سایرین را نیز ترفیب کنند تا الکامیز را بخوانند در حالیکه این سایت از لحاظ روش و مشی حرکت تمایل زیادی برای مطالبات واقعی ترکمن صحرا ندارد.

شاید تصاویر زیر به ما بیشتر کمک کند تا پرده از تقلب  بزرگ این سایت برداشته شود .

در حال حاضر اگر به قسمت خلاصه آمار سایت برویم و وارد وبگذر شویم و با کلیک بر روی بازدید صفحات ورودی بالاترین تیتری که بیشترین بازدید را شده متعلق به یادداشتی است بنام "مشکل ارث و میراث در جامعه" که امروز حدود ساعت 9 شب عدد حدود 910 را نشان می دهد و بازدید دیروز حدود 1176 نفر است .

که اگر همین تیتر" مشكل ارث و میراث در جامعه" را در موتور جستجوگر گوگل سرچ کنیم متوجه می شویم که این یادداشت مربوط به 16 آذر سال 91 است و از زمان درج این یادداشت درسایت الکامیز از تاریخ 16 آذر 91 تا کنون فقط 558 بار بازدید شده و این یعنی دستکاری در آمار روزمره که  سایت در پیش گرفته است .

بنظر می رسد این تقلب  و افشاگری بیش از هر کسی برای مدیران سایت که ادعای صداقت و راستگویی و اطلاع رسانی شفاف را دارند گران تمام شود و هزینه هایی را بر گردن سایت بیندازد و باعث بی توجهی قوم فهیم ترکمن به آنها شود که با هر روشی دوستدارند برای خودشان از آن کلاه نمدی ببافند .

 ضمنا در طول بیش از دو ساعت مشاهده مستقیم آمار زنده حتی مطلب  مشكل ارث و میراث در جامعه برای یکبار هم ورودی نداشته !!

  ک - ق

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رها

اقا واقعا راست میگی..من خودم امروز به وبگذر سایت دروغین الکامیز سر زدم و مشاهده کردم بعد از اطلاع رسانی سایت گلستان ما , اولکامیز آمار رو تغییر داده..واقعا چی فکر کردن آخه..مثلا سهم خواه ما ترکمن ها هستن اینها..!!!؟فقط به فکر اهداف ... خودشونن و از اسم ترکمن سو استفاده میکنند..

0
0
پاسخ
1393-06-06 16:49
آلپ تکین

تو حرف اینا رو باور میکنی ؟ پس خیلی ساده ای

0
0
پاسخ
1393-07-06 21:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.