1394-04-15 07:03
1205
6
17176
نصیبی خبر داد:

فعالیت ویژه حوزه مشاوران جوان جهت افزایش مشارکت اجتماعی جوانان متولد دهه هفتاد

مشاور استاندار گلستان، از فعالیت ویژه حوزه مشاوران جوان جهت افزایش مشارکت اجتماعی جوانان متولد دهه هفتاد خبر داد.

به گزارش گلستان ما ؛ علی نصیبی اظهار داشت: یکی از برنامه های ویژه این حوزه در سال 94، ایجاد زمینه لازم برای مشارکت اجتماعی و توانمندسازی جوانان دهه هفتاد می باشد که بر این اساس در دو سطح دانشجویان و دانش آموزان فعالیت خود را آغاز کرده ایم.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس از ابتدای سال 94، با تشکیل کمیته ای در جهت برنامه ریزی در راستای این مهم اقدام کردیم و در نهایت در دهه اول تیرماه، پیش نشست اول را با حضور جمعی از جوانان دهه هفتاد آغاز کردیم.

مشاور جوان استاندار گلستان اظهار داشت: علائق و دغدغه های هر گروه سنی متفاوت بوده و بر این اساس به جهت ویژگی های خاص دهه هفتادی ها، توجه ویژه ای به آنها خواهیم داشت.

علی نصیبی گفت: افزایش مشارکت اجتماعی و توانمندسازی جوانان این رده سنی اهداف اصلی ما خواهد بود که با برگزاری کارگاه ها، بازدیدها، نشست ها با حضور مسئولان و صاحبنظران، معرفی الگوهای موفق، و ... در این راستا اقدام خواهیم کرد.

رئیس گروه مشاوران جوان استان اظهار داشت: ایجاد زمینه مشارکت اجتماعی جوانان این دهه، از آنان جوانانی دغدغه مند و پیگیر و مطالبه گر و کوشا خواهد ساخت و علاوه بر آن پیش زمینه های همراهی آنان در ساختن گلستان را فراهم خواهد کرد.

وی متذکر شد: در انجام این مهم، نیازمند یاری ادارات و سازمان های مختلف هستیم.

مشاور جوانان استانداری گلستان گفت: در صورت موفق بودن این مدل در سطح استان، آن را به 14 شهرستان گلستان تعمیم خواهیم داد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

جوان

سلام بر گلستان ما....می بینم که خبر مشاور جوان 40 ساله استاندار رو زدید ؟ آقا من یک سوال دارم خود آقای نصیبی بیاد در رسانه ها سن جوان رو تعریف کنه . این آقا و برخی سیاسیون بازنشسته چرا دست از سر جوانان استان بر نمی دارند....؟

0
0
پاسخ
1394-04-15 09:22
حمید رضا

درود بر علی نصیبیواقعا قبولش داریمتوانمند و پرانرژی و خوشفکر

0
0
پاسخ
1394-04-15 13:26
جوان

باسلام عرض شود خدمت شما این سمت مشاور جوان که اسمی بیش نیست اما این آقا بدش نمیاد مدام توی فضای رسانه ای باشه شاید این دفعه رای بیاره هر چند گرایش و جناح بندی سیاسیش مشخصه و واضح نشنیدم در مواقع نیاز موضع گیری ضروری رو نسب به برخی اومر انجام بده هر دچند محاظه کار بودن خود گواه این موضوع هست شخصا نمیشناسم ایشان را و انصافا بد نشنیدم اما رفتار سیاسی مناسبی رو اتخاذ ننموده هر چند بزرگی دنیا به اندازه برداشت هر شخص از دنیاست . بهتره برای بر سر زبان افتادن از شیوه های دیگری استفاده شد ضمنا حرف رو ازش بگذرید عملی با جوانان صحبت کنید . ما فقط اسم جوان رو شنیدیم از اقایان اما جوان به عده یا گروه خاصی و اطرافیان تلقی نمیشود جوانان غیر سیاسی و جناحی که اکثریت هستند رو دریابیدوالسلام

0
0
پاسخ
1394-04-15 21:51
حمید رضا

برادر یا خواهر اصلا خود شما متوجه شده ای که چی گفتی؟توی همین چند خط نوشته ات پر از تناقض استبه هر حال ما علی نصیبی را فردی قوی می دانیم که در هر سمتی هر چند کوچک هم که قرار گرفته در آنجا به بهترین نحو کار کردهشما هم بهتر است شفاف بگی که به چی ایشان گله داریدرود بر علی نصیبی

0
0
پاسخ
1394-04-16 12:04
دوست دار نصيبي

شما كه قبلا به نصيبي مي گفتيد مشاور جوان 40 ساله؟! الان شما با نصيبي كنار اومديد يا نصيبي كنار شما اومده؟يا اصلا قضيه سر حمايت از استاندار و شهردار و همه عوامل لو هاست؟

0
0
پاسخ
1394-04-19 11:56
///

اما خدائیش نصیبی آدمی قوی و خوش فکر است

0
0
پاسخ
1394-04-21 11:56

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.