1394-04-14 08:47
5268
0
17140
واکنش رئیس اتاق بازرگانی به حواشی اخیر:

بهرامی : احضار من به دلیل پرونده مالیاتی یکی از شرکتهایم بوده و ربطی به اتاق بازرگانی ندارد

رئیس اتاق بازرگانی گلستان در خصوص حواشی اخیر گفت: احضار من به دلیل پرونده مالیاتی یکی از شرکت هایم بوده و ربطی به اتاق بازرگانی و خانه صنعت ، معدن و تجارت ندارد.

به گزارش گلستان ما ؛ رمضان بهرامی رئیس اتاق بازرگانی و رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان صبح روز یکشنبه 14 تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران استان به تشریح حواشی اخیر اتاق بازرگانی استان گلستان پرداخت.

بهرامی افزود: بنده قبل از اینکه سمت های اجرایی داشته باشم یک تاجر و بازرگان هستم و 7 مجموعه تولیدی و بازرگانی را در اختیار دارم.

وی با بیان اینکه در سال 89 رئیس خانه صنعت ، معدن و تجارت و در سال 94 رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان شدم تصریح کرد: علت حواشی اخیر ایجاد شده پیرامون بنده این بود که یکی از شرکتهایم به دلیل مشکل مالیاتی دارای پرونده در سیستم قضایی شد.

رئیس اتاق بازرگانی استان گلستان تاکید کرد: پیرو این امر بنده با تمکین به قانون برای پاسخگویی به دستگاه قضایی رفتم و این قضیه هیچ دخلی به اینکه بنده رئیس اتاق بازرگانی هستم نداشته است .

رمضان بهرامی خاطرنشان ساخت: پرونده مالیاتی یکی از شرکتهای من متعلق به سال 89 و 90 می باشد و بنده هم به عنوان یک شهروند حق دارم کار اقتصادی بکنم و قانون هم طبق روند قضایی به این شائبه مالیاتی رسیدگی خواهد کرد.

وی از رسانه ها خواست تا با اطلاعات دقیق تر و منصفانه تر اینگونه حواشی را منعکس کنند تا برای تشکیلات غیر مرتبط مشکلی پیش نیاید.

همچنین حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص این حواشی گفت: رسانه ها به اینگونه مباحث دامن نزنند و در این مدتی که بنده بودم فعالیتهای خوبی در بخش صنعت صورت گرفته و بهتر است دست این نهاد خصوصی که پارلمان بخش اقتصادی استان به شمار می رود را برای توسعه و پیشرفت کارها باز بگذاریم.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.