1394-04-14 00:56
4166
33
17120
گلستان ما بررسی می کند :

اظهارات قابل تامل یک مدیر کل در نماز جمعه گرگان / از سیاه نمایی دولت گذشته تا رؤیاپردازی برای آینده !

مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت گلستان در سخنان این هفته نماز جمعه گرگان مجددا با سیاه نمایی در مورد عملکرد دولت گذشته ، مدیران غیر بومی را یکی از دلایل عقب ماندگی استان اعلام کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ حسینقلی قوانلو مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته گرگان بود که به دلیل مناسبت روز صنعت برای تشریح وضعیت صنعت استان به این مراسم سیاسی عبادی دعوت شد .

اما سخنان قوانلو در این مراسم صبغه سیاسی ، تخریبی و سیاه نمایی علیه دولت گذشته بخود گرفت به طوری که ادعای های رکود و شاخص های منفی بخش صنعت و وضعیت اسف بار آن در دولت های گذشته مجددا تکرار شد .

از طرفی ایشان صنعتی شدن استان را به دولت کنونی ربط داد در حالی که اصل زیربنای ممنوعیت صنعتی بودن استان های شمالی در زمان نخست وزیری میر حسین موسوی گذاشته شد که استان های شمالی حق ندارند صنعتی باشند و در دولت نهم ، دکتر محمود احمدی نژاد طی مصوبه سفر استانی به گلستان این ممنوعیت را لغو کرد .

قوانلو در بخش دیگری از سخنان خود مدیران غیر بومی را یکی از دلایل عقب ماندگی استان گلستان عنوان کرد که این سخنان بیشتر جنبه ناسیونالیستی دارد و جز مباحث عامّی است که صلاحیت طرح از سوی مدیران استانی را ندارد ، این در حالیست که خود قوانلو تا قبل از این سمت در معدن زرشوران آذربایجان غربی به عنوان یک مدیر غیر بومی در آن استان کار می کرده است .

آیا خود آقای قوانلو این حق را به مردم آن استان می دهد که ایشان را به عنوان یک مدیر غیر بومی ، عامل عقب ماندگی استان خود بدانند و بعدها در مراسمات مختلف آن را جار بزنند ؟

وانگهی سیاه نمایی علیه دولت های گذشته برای مدیری که ادعای کار و برنامه ریزی دارد بعد از دو سال چه توجیهی دارد ؟ تبلیغات و شاخص سازی کاذب از فعالیت های نکرده و انجام نشده ای چون منطقه آزاد تجاری ، شهرک متالورژی ، مجتمع فولاد ، بازارچه مرزی و ... ؛ و تعریف و تمجید از این وضعیت آیا می تواند کارنامه ای مناسب برای ایشان باشد ؟ در حالیکه هنوز اصل ایجاد آن مصوبه نهایی مجلس شورای اسلامی را هم ندارد .

نمازگزارانی که در ماه مبارک رمضان به مراسم نماز جمعه آمدند ، آیا با شنیدن اینکه هر مدیری ، مدیران گذشته خود را مسبب وضعیت اسف بار می دانند به نظام بدبین نمی شوند و این سوال را از خود نمی پرسند پس چه کسی کار کرده است ؟

و آیا اصلا نیاز هست برای نمازگزارانی که معمولا جزو عوام الناس جامعه هستند و برای بهره گیری از ثواب ماه مبارک رمضان و نماز جمعه در این مراسم شرکت کرده اند مطالب جناحی و سیاسی برجسته شود و با دادن اطلاعات غلط ذهن آنها را مخدوش کنیم .

در واقع تمجیدهای غیرواقعی مدیر کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان در مراسم روز جمعه باعث شد تا یکی از نمازگزاران در پاسخ به سخنان وی این گونه بگوید که شما پتروشیمی با بیش 90 هزار سهامدار و این همه پول و با تهیه زمین و 20 درصد پیشرفت را نابود کردید ، چگونه می خواهید پروژه هایی که هنوز روی کاغذ هم قطعی نیستند را عملیاتی و اجرایی کنید ؟

همگان اذعان دارند نام بردن از برخی پروژه های این چنینی حکم تبلیغات را دارد وگرنه پروژه هایی در استان وجود دارند که نیمه کاره رها شدند و اگر با توجه مقامات استانی همراه شود می تواند موجب تحول استان شود که از آن دست می توان به پتروشیمی گلستان ، سد نرماب ، پروژه انتقال آب از مازندران به گلستان و ... را اشاره کرد که واقعا ضرورتی اجتناب ناپذیر برای استان است .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

صنعتگر

از اول انقلاب تا امروز حتی در دولت دکتر احمدی نژاد بجز یه مدت کوتاهی که آقای وفایی مدیر کل صنعت بود بقیه ایام زمام امور صنعت استان دست هم طیف های آقای قوانلو بوده ، بنابراین اگه خطا کردند خودشان کردند ، و باید پاسخگو باشند بویژه ق عزیز که هم خط و رفیق شفیق آقای مدیر کل صنعت هست و سالیان مدیدی بر صنعت استان استیلا داشته هم در دولت اصلاحات وه م در دولت دکتراحمدی نژاد .! بنابراین ... ممنوع !!!

0
0
پاسخ
1394-04-14 04:21
حسینی

کار صادقانه که اولدروم پلدروم نمی خواد ، دو صد گفته چون نیم کردار نیست.فقط به کارمندای سازمان صنعت سری بزنید و اوضاع را بررسی کنید و ببینید چه خبر است .خروجی عملکرد سازمان و مجموعه های مرتبط باید خودش را در فضای استان خودش رو نشان بده ، نه اینکه فقط نشست خبری ، گزارش دهی از کارهای آتی و ... صورت بگیره .

0
0
پاسخ
1394-04-14 04:30
یک همشهری

الان که بخشدار و فرماندار و امام جمعه و مدیر کل صنعت و استاندار و. . همه از رامیان بزرگ هستند و خود آقای قوانلو از سال 93 و 94 مدیر صنعت استان هستن با این همه یکدستی و هماهنگی ایشان بگه واسه رامیان بزرگ چه کرده ؟؟بقیه شهرستان ها پیشکش . . والله ... داره .من برا نماز جمعه گرگان و وقت مردم متاسفم .

0
0
پاسخ
1394-04-14 04:46
م . ایزدی

اگه قرار باشه از این تریبون مقدس و در این ماه مبارک بر علیه دولت قبل سیاه نمایی و تخریب کنند و هر مطلب بدور از واقعیتی رو بیان کنند آیا سنگ روی سنگ بند میشه ؟ آیا ستاد نماز جمعه چه پاسخی دارن ؟همیشه که این دولت نیست ، اون وقت چکار می کنید ؟

0
0
پاسخ
1394-04-14 04:50
بهرام . م

میشه این مدیر کل عزیز و پر ادعا بفرمایند وقتی آقای وزیر صنعت به استان آمدند چه گلی به سر مردم زدند ؟چرا فولاد آبکی کلنگ زنی نشد در حالی که کلی تبلیغ کرده بودن ؟؟ضمنا سهامداران این فولاد رو میشه معرفی کنید تا معلوم بشه چه کسانی چقدر سهم دارن ؟؟

0
0
پاسخ
1394-04-14 04:55
ع . احمدی

من از سایت گلستان ما گلایه دارم ، چرا که به سخنان یک مدیر کل در جمع نمازگزاران خرده می گیره که برای چه این گونه گفته .مگه چه اشکالی داره ، دوست داشته این جوری گزارش بده به مردم .اصلا قرار نبوده که کسی مته به خشخاش بذاره و انتقاد کنه که آقای مدیرکل عزیز « دو صد گفته چون نیم کردار نیست » .تکمیل و راه اندازی و بهره برداری از پتروشیمی گلستان ، مهمترین سنگ محک شما و آزمون توانمندی دولت در گلستان بود و علیرغم تاکیدات فراوان در سفر رئیس جمهور به استان گلستان هیچ قدمی برای آن برداشته نشد . حالا چه کنیم که دست ما کوتاه و خرما بر نخیل .

0
0
پاسخ
1394-04-14 05:05
کارشناس

من هر وقت از این دست سخنان می شنوم که عمده تلاشش سیاه نمایی و تخریب گذشته است و صرفا برای فرافکنی و عدم پاسخگویی شفاف از دستاوردهای خود است ، حالم بد می شود .تا کی ما باید به نفی دیگران بپردازیم ، بهتر است با عملکرد روشن ، واقعی و قابل فهم برای عموم خودمان را اثبات کنید .برخی اظهارات و ارائه با رنگ و لعاب طرح ها و برنامه های آینده ، شبیه همان ماجرای " شبان و کوزه روغن " در ادبیات است .امیدوارم روزی مدیران و مسئولین ما از این شیوه و منش ناصواب دست بردارند .

0
0
پاسخ
1394-04-14 05:14
سجاد

سلامگل بود به سبزه نیز آراسته شد. ما حرف درمانی یه لو را داشتیم یکی دیگه هم اضافه شد .خدا عاقبت استان رو ختم بخیر کند .

0
0
پاسخ
1394-04-14 05:17
سید محمد

خودتون ازین دولت انتقاد می کنید (همین الان هم می تونید تو صفحه نخست سایت ببینید)حالا کسی از دولت قبلی انتقاد می کنه بهتون بر میخوره

0
0
پاسخ
1394-04-14 05:19
hosein

اينكه قوانلو ادعا كرده ميتواند نقد منطقي داشته باشد چرا شما هم احساسي پاسخ ميدهيدخوب با توجه به اسناد بگوييد پروژه هاي نيمه تمام چه زماني شروع و چرا رها شده استپتروشيمي گلستان ايا ترا بخدا هيات مديره متخصص دارد كه اكثريت سهام را در اختيار داشته باشنديكبار سوابق كاري هيات مديره پتروشيمي و صاحبان اكثريت سهام ان را بنويسيد همگان بخوانندخيلي زشت است نمازگزاران جمعه را عوام الناس و ،،، بناميد كجا رفت سياست و ديانت چرا در جريانات مخالف و منتقد اين دولت اين نمازگزاران طومارها امضاء ميكنند و انموقع عوم معرفي نميشوند

0
0
پاسخ
1394-04-14 05:51
یک دوست

فرق انتقاد از دولت و مجموعه ای که بر مصدر امور است و توان و مجال پاسخگویی و دفاع دارد با سیاه نمایی و تخریب از دولت گذشته که امکان و فرصتی برای دفاع ندارد از زمین تا آسمان است .ضمنا انتقاد یک رسانه از یک دولت یا یا یک مدیر ، با سیاه نمایی یک مدیر و مسئول دولتی از مدیر و مسئول دولت قبلی خیلی با یکدیگر متفاوت است .

0
0
پاسخ
1394-04-14 06:54
بهروز

مدیر غیر بومی !!!بابا شما دیگه کی هستین ؟معاون عمرانی استاندار از کجا آمده ؟هفته گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه استان با آن سابقه کاری که توی استان مشابه او حداقل 1000 نفر وجود دارند ، توسط استاندار انتخاب شد که او هم غیر بومی است .شما چرا به دولت قبل بد و بیراه میگید اینها رو که خودتان گذاشتید .نکنه پاسخگوی مسایل دولت فعلی هم دولت قبله ؟؟؟

0
0
پاسخ
1394-04-14 07:30
طبرسا

یک دوستی می گفت :این عزیزان خیلی تلاش کنند و هنر داشته باشند بتوانند در این دولت ، فقط مصوبه نهایی مجلس برای ایجاد مجموعه منطقه آزاد تجاری با شرح و بسط مذکورش را بگیرند .قطعا شروع اجرا تا تکمیل و بهره برداری آنها ، حداقل 3 دولت دیگر هم عوض می شود .پس بیایید با هم روی زمین و بر اساس واقعیات حرف بزنیم و برای مردم و استان کار کنیم .

0
0
پاسخ
1394-04-14 07:31
اجباری

شما خودتونو به خواب زدید و الا همه میدونن که اگر چند تا مدیر غیربومی و متخصص و کاربلد باشه کسی غلط میکنه ایراد بگیره ولی اینکه شما بیایید و چند مدیر ... و دارای سوابق ... رو در راس کار بذارید واقعا جای تاسف داره! ضمن اینکه احتمالا آقای قوانلو اگر در استان دیگری مدیر بودن جزو مدیران خوب آن استان بود و مطمئنا قوانلو از مدیران غیربومی توانمند جز نام نیک نخواهد آورد.. یادمان نرفته که در همین استان خودمان استانداری داشتیم به نام محمودزاده که با وجود اینکه غیربومی بود ولی نسبت به باقی استانداران دولت های دیگر فوق العاده بهتر و کارآمدتر بودن.. انشاله کمی هم نویسنده این مطلب با درایت و منطق به گوینده این سخنان مینگریست.

0
0
پاسخ
1394-04-14 07:32
بهروز

در پاسخ به hosein به اطلاع ایشان برسد:1- که هیات مدیره پتروشیمی رو بر اساس قانون صاحبان سرمایه انتخاب میکنند. 2- اتفاقا اینها آدم های کار بلدی هستند .3- دل صاحبان سرمایه از دل دیگرانی که بیرون گود نشستن و اشک تمساح میریزند یقینا بیشتر میسوزه4- دولت قبل علیرغم همه تحریمها و سختیهای سال 91 هم مصوبه تسهیلات ارزی داشت وهم مسدودی آنرا در اخر سال 91 مصوب کرد 5-دولت جدید چون بعضی از مقامات استانی منجمله استاندار به بهانه اینکه پتروشیمی توجیه اقتصادی ندارد جلوی کار را گرفته اند وگر نه همه زیرساختها و ابنیه مورد نیاز برای نصب تاسیسات و تجهیزات آماده است ولی ازسوی مسئولین توجهی نمیشود6- با ریس هیات مدیره پتروشیمی دیدار کنید که به عمق قضایا پی ببرید، تا سیه روی شود هر که در اوغش باشد

0
0
پاسخ
1394-04-14 07:48
مجید

میزان توجه دولت ومسئولین استانی به پتروشیمی گلستان رو میشه از مصوبات استانی سفرریس جمهور به استان فهمید .اگه چیزی وجود داره ومصوب شده بگن تا مردم بدونن

0
0
پاسخ
1394-04-14 07:52
صدای زرند

با سلام و عرض ادب خدمت شما همکار گرامی،گلستان ما نیز در بخش پیوندهای پایگاه خبری صدای زرند اضافه شد.با سپاس فراوان

0
0
پاسخ
1394-04-14 08:45
علی

اتفاقا من بررسی کردم گویا ایشان یکی از مدیران ضعیف غیربومی در استان آذربایجان بوده که خسارات زیادی را به آن استان وارد کرده !!!

0
0
پاسخ
1394-04-14 13:26
مجید

من از فیلم های مندی وسامورایی کلا خوشم میاد بویژه ازنسخه ومشابه ایرانی آن.

0
0
پاسخ
1394-04-16 07:25
مجید

ایشلن از کدام صنعت واز کدام استان صحبت کردند؟؟با اوضاع وواقعیات استان که همخوانی نداشت.

0
0
پاسخ
1394-04-16 07:27
بهمن

بابا این حرفها رو ول کن، بداد حداقل پرسنل سازمان برس صنعت استان رو بی خیال . . .

0
0
پاسخ
1394-04-16 07:30
جمشید

واسه نماز جمعه گرگان دلم میسوزه که در ماه خدا محل جولان این حرفهای بی ارزش شد.

0
0
پاسخ
1394-04-16 07:39
کاظم

خدا ... کند کسانی رو که اصلا بفکر مردم نیستن . با ... که نمیشه کار استان و پتروشیمی رو پیش برد.پتروشیمی استان تسهیلات ارزی می خواد که زیر نظر دولته.

0
0
پاسخ
1394-04-16 07:45
رضا

در سفر رئیس جمهور به بجنورد فاز دوم پتروشیمی بجنورد با سرمایه گذاری 3500 میلیارد تومانی سازمان تامین اجتماعی توسط وزیر کار کلنگ زنی شد میزان سرمایه گذاری رو ببینید چند برابر سرمایه گذاری دولت در گلستان است که اقایان ادعا می کنند موفق به تصویب شدند. اون وقت برین بگین پتروشیمی بجنورد مال گلستان بود که بردند و ...پتروشیمی آب بر است و ....سرمایه گذار برای پتروشیمی گلستان نیست ....خداییش از ضعف مدیران استان همین بس نیست

0
0
پاسخ
1394-04-21 13:42

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.