1394-04-13 14:25
751
0
17110
ناصر گرزین در نطق پیش از دستور شورا:

حمایت از بسکتبال باید واقعی باشد / پارسال 2 میلیارد تومان برای بسکتبال گرگان هزینه شد / زیر گذر راه آهن - افسران اجرایی می شود

عضو شورای شهر گرگان با تلنگر به مدعیان حمایت از بسکتبال گرگان و اعلام اینکه سال گذشته 2 میلیارد تومان برای بسکتبال گرگان هزینه شد، گفت: حمایت از بسکتبال باید واقعی باشد .

به گزارش گلستان ما ؛ ناصر گرزین عضو شورای شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر گرگان که عصر امروز شنبه 13 تیرماه 94 برگزار شد اظهار کرد: 126 پروژه در سطح شهر گرگان در حال انجام است و با اجرای این پروژه ها نوید گرگانی آباد و توام با آرامش را برای همشهریان خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه بحث تله کابین و شهربازی مدرن در ناهارخوران به مرحله مناقصه رسیده تصریح کرد: بعد از سالها احیا سوگله یا هزارپیچ نیز در دستور کار شهرداری قرار گرفته است.

گرزین اذعان کرد: ساختار نیروی انسانی در شهرداری گرگان با جدیت پیگیری شد و علیرغم اینکه نیروی مازاد داشتیم یک نفر هم اضافه نشد و در این مدل جدید توسعه مردم خدمت را حس می کنند .

سخنگوی شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: وظیفه شورای شهر تدبیر و تفکر است و در برابر حقیقت نیز نباید سکوت کنیم و مردم در برابر امانتی که به ما دادند، انتظار هم دارند و لذا با همدلی و همزبانی شورای چهارم نمونه خواهد شد.

ناصر گرزین ابراز داشت: دو خواسته از شهردار دارم که یکی اجرایی شدن زیر گذر راه آهن به افسران و دیگری تعیین تکلیف نیروی های شرکتی و پیمانی شهرداری گرگان .

وی گفت: دو تقاطع غیر همسطح گلشهر و دخانیات در دهه فجر امسال به بهره برداری می رسد و من این قول را همین جا از شهردار گرفته ام .

این عضو شورای شهر گرگان با اشاره به موضوع بسکتبال گرگان گفت: از آقای کبیر تشکر می کنم اما همه بدانند که این تیم اسدالله کبیر نیست و همه ما در قبال این تیم مسئولیم  و قرار نیست همه مسئولیت ها گردن کبیر باشد.

گرزین اذعان کرد: از بسکتبال گرگان باید حمایت واقعی بشود ، حمایتی که منجر به استعداد یابی و شناسایی نیروهای جدید گشته و وظیفه تک تک اعضای شوراست که حمایت واقعی داشته باشند ، حمایتی که ماهی نباشد بلکه ماهی گیری را یاد بدهد.

وی تاکید کرد: پارسال دو میلیارد تومان برای بسکتبال گرگان خرج شد ولی چه نتیجه ای گرفتیم ، آیا با این دو میلیارد نمی توانستیم 4 تا سالن بسازیم یا چند تیم را به بازیهای آسیایی اعزام کنیم ؟

منتخب چهارم شورای دوره چهارم شهر گرگان گفت: چطور می توانیم ادعا کنیم که پایتخت بسکتبال گرگان هستیم در حالی که نمی توانیم 20 بازیکن تحویل لیگ بسکتبال کشور بدهیم و اسعتدادهای نهفته استان را شکوفا کنیم ؟

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.