1394-04-13 15:58
1588
0
17100
راهکار بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش برای خدمات‌رسانی به متقاضیان؛

از شما حرکت و از ما کمک و از خدا برکت

راهکار بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش برای خدمات‌رسانی به متقاضیان، طرح، راهکار و پیگیری ارتقاء سطح سلامت، رفاه، آسایش و افزایش سرمایه‌ای از ما و همت بهره‌مندی از شما.

به گزارش گلستان ما، سید غلامرضا قاضوی در گفت‌وگو با خبرنگار نیلکوه گفت: با توجه به تأکیدات و دستورات ویژه استاندار و فرماندار شهرستان بخشداران باید بخش یار، همان یار، مددکار و همراه با مردم و پیگیر خواسته‌های به‌حق آن‌ها باشند.

وی افزود: بر آن هستیم تا با ارائه خدمات مطلوب و به‌موقع و پیگیری‌های امورات و خواسته‌های شهروندان گالیکش به‌ویژه مرتبط با اقتصاد مقاومتی و تشکیل شرکت‌های تعاونی، تولیدی، سرمایه‌ای، صنایع‌دستی، تبدیلی، تکمیلی، بسته‌بندی و جانبی، بخش کشاورزی، دامی و باغی، جنگل و مرتع و چوب، آب‌وخاک، فرش و پوشاک و غیره به همراه بازاریابی، بازار سازی، بازار رسانی و بازار گیری؛ مردم شهرستان را برای ایجاد اشتغال پایدار و افزایش سطح رفاه و درآمد خانوار یاری کنیم.

به گفته بخشدار بخش لوه شهرستان گالیکش ارائه طرح و راهکارهای اجرایی و پیگیری به‌موقع ارتقاء سلامت فردی، اجتماعی، محیطی، رفاه، آسایش، آرامش، امنیت و افزایش سرمایه‌های گوناگون در تمام ابعاد و حتی در سطح حداقلی، اندک، خرد، سرگردان با ما خواهد بود و همت و توجه برای رسیدن به خواسته‌های واقعی و به‌حق با از شهروندان.

قاضوی اظهار داشت: بردن متقاضیان به بهشت زیبای دنیوی بدون خواست ایشان حتی با پیگیری جدی ما بسیار سخت و طولانی و زمان‌بر است و گاها هم غیرممکن خواهد شد.

قاضوی در پایان از همه شهروندان برای ساخت گالیکشی آباد درخواست همکاری کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.