1394-04-13 07:18
1257
3
17073
مدیرعامل پژوهشگاه شفق:

گره زدن همه امور کشور به مذاکرات خیانت به مردم است / توافق خوب با حفظ عزت و منافع ملت ایران بدست می آید

فعال فرهنگی، سیاسی گلستان گفت: همه دلسوزان نظام امید دارند که با توکل به خدا به توافقی خوب با حفظ عزت و منافع ملت ایران دست یابیم اما اگر عزیزان ما در این جبهه دیپلماسی موفق به جمع کردن مذاکرات نشدند تجربه ای بسیار بزرگ کسب کرده ایم و پایان دنیا نیست.

به گزارش گلستان ما، عليرضا فرساد مدیرعامل پژوهشگاه شفق در جمع شورای مرکزی این تشکل اظهارکرد: بسیاری این جنگ روانی را در کشور به راه انداخته اند که همه امور کشور وابسته به این مذاکرات است و اگر این مذاکرات به جمع بندی نرسد مشکلات کشور بیشتر خواهد شد و نظام به لبه پرتگاه خواهد رفت،اما این کذب محض است و کسانی که در حال پخش این شایعات هستند بی تردید کذابند.

وی با بیان اینکه گره زدن همه امور کشور به مذاکرات خیانت به مردم است، اظهار کرد: بیشترین پیشرفت و توسعه در نظام جمهوری اسلامی در شرایط تحریم شکل گرفته است و با روحیه جهادی توانستیم تا به امروز به رتبه های برتر جهانی دست پیدا کنیم و همیشه توکل ما به خدا بوده است نه نگاهمان به دستان کدخدا.

فرساد ادامه داد: رهبر معظم انقلاب همیشه توصیه به اقتصاد مردم محور و متکی به داخل داشته اند و فرموده اند که راه حل مشکلات کشور در ژنو و لوزان نیست بلکه راه حل مشکلات اقتصادی را باید در درون کشور یافت. هیچ کشوری در جهان صنعت و اقتصادش با نگاه به سایر کشور ها توسعه نیافته و قدرتمند نشده است.

اگر مذاکرات جمع نشود تجربه ای بزرگ کسب کرده ایم و پایان دنیا نیست

مدیرعامل پژوهشگاه شفق تاکید کرد: حالا که در روزهای پایانی مذاکرات قرار داریم باید تاکید کنم که همه دلسوزان نظام امید دارند که با توکل به خدا به توافقی خوب با حفظ عزت و منافع ملت ایران دست یابیم اما اگر عزیزان ما در این جبهه دیپلماسی موفق به جمع کردن مذاکرات نشدند تجربه ای بسیار بزرگ کسب کرده ایم و پایان دنیا نیست.

وی بیان کرد:این عزیزان ما تلاش خود را به هر نحوی که بوده کرده اند اما به گفته رهبر معظم انقلاب طرف مقابل طرفی زیاده خواه، بد عهد و خدعه گر است. تجربه عظیمی کسب خواهیم کرد به بهایی بسیار گران که نگاهمان به دستان غرب و شرق نباشد و از درون فعالیت ها را آغاز کنیم.

این فعال فرهنگی، سیاسی گلستان افزود: باید به شعار نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بازگردیم تا همه مشکلات اقتصادی نظام و سایر حوزه ها با همت نیروهای داخلی و توکل بخدا حل بشود.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره 175 شهید دست بسته غواص اظهار داشت:در دفاع مقدس نیروها و رزمندگان ما ثابت کردند که میشود از سخت ترین معابر با خود باوری و توکل به خدا عبور کرد.

فرساد گفت: بی تردید وضعیت امروز ما بدتر از دیروز نیست؛ دیروز جهانی روبروی ما بود و ما روبروی همه جهان در دفاع مقدس ایستادیم و هیچ کشوری از ما حمایت نکرد,الحمدلله امروز در منطقه و جهان همپیمانان قدرتمندی داریم و باید از این ظرفیت ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: بسیاری هم این روزها میخواهند به زور توافق را به صلح حسنی تشبیه کنند اما گمان نمیکنم قرار باشد ما با آمریکا صلح کنیم و اصلا بتوانیم صلح کنیم زیرا مشکل ما با ایالات متحده بحث تحریم ها نیست بلکه بحث سیاست های کثیف و قلدرمعابانه غرب در جهان است.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق خاطرنشان کرد:این افراد باید واقع بینانه تر نسبت به مسائل نگاه کنند و بدانند که صلح حسنی، جنگ حسینی دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

....

http://www.snn.ir/detail/News/422725/161

0
0
پاسخ
1394-04-13 08:02
سید سربلند ایران

گره زدن تو به گلستان ما هم ب نوعی ... است به استان

0
0
پاسخ
1394-04-13 08:53
علی

جالبه هر روز یک عکس جدید از خودش می ذاره!

0
0
پاسخ
1394-04-13 17:38

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.