1394-04-05 12:09
2398
0
16674
با هدف برآورده کردن نیازهای کودکان نیازمند توسط خیران؛

جشن بزرگ رمضان در شهرستان مینودشت برگزار شد

جشن رمضان با هدف برآورده کردن نیازهای کودکان نیازمند توسط خیران پنج شنبه در مینودشت برگزار شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از مینوخبر، جشن رمضان شهرستان مینودشت صبح پنج شنبه به همت کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)شهرستان مینودشت با حضور خیران و اقشار مختلف مردم شهرستان مینودشت در مهدیه این شهر برگزار شد. در طی برگزاری این مراسم خیران با حضور بر روی سن پاکتی از درخت آرزوها انتخاب می کردند تا به نوبه خود در این حرکت انسان دوستانه سهیم شوند.

رحیم تیموری مدیر کمیته امداد شهرستان مینودشت در این مراسم گفت: در ماه مبارک رمضان برنامه های مختلفی از سوی این نهاد از جمله اطعام، اکرام، توزیع سبد کالا، مفتاح الجنه و ... برگزار می شود.

وی ادامه داد: صبح امروز طرح مفتاح الجنه در شهرستان مینودشت با حضور مدیرکل کمیته امداد استان، مسئولان شهرستانی و خیران انجام شد که طی آن 31 مشکل از 10 خانواده پیگیری و مرتفع شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان مینودشت در خصوص اهدای جهیزیه به نوعروسان این شهرستان خاطر نشان کرد: در این طرح پاسخگوی تمام نوعروسان نیستیم؛ سال گذشته به همت کارکنان سد نرماب 6 مورد کمک هزینه، هر یک به ارزش بیش از 30 میلیون ریال اهدا کردیم. کمیته امداد برای هر نوعروس 20 میلیون ریال کمک بلاعوض و در صورت ضرورت اهدای وام قرض الحسنه پیش بینی کرده است.

تیموری همچنین از بیمه تامین اجتماعی 300 خانوار تحت پوشش این نهاد خبر داد.

حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه شهرستان مینودشت هم در این آیین گفت: کمک به ایتام و مستمندان مسئله ای است که در قرآن، احادیث و روایات به زیبایی مطرح شده است.

امام جمعه شهرستان مینودشت تصریح کرد: در کشور ما کمیته امداد امام خمینی (ره) به عنوان اولین نهادی که پس از پیروزی انقلاب به فرمان امام راحل تاسیس شد مسئولیت این امر خطیر را برعهده گرفت.

وی با بیان این که خود نیز مدتی مسئول کمیته امداد شهرستان علی آباد کتول بوده است عنوان کرد: کمک در راه خدا قطعا از سوی خودش ما را به عنایات ویژه ای خواهد رساند.

فرماندار شهرستان مینودشت هم در ادامه عنوان کرد: تلاش می کنیم تا قدمی برای حل مشکل نیازمندان برداریم.

وی ادامه داد: جلسات متعددی را با بانک ها برگزار کرده ایم تا حداکثر جذب اعتبارات را برای مددجویان کمیته امداد داشته باشند.

در ادامه این مراسم مسئولان و خیران شهرستان مینودشت پاکت های حاوی آرزوهای کودکان شهرستان مینودشت را از درخت آرزوها برداشتند تا به آرزوی این کودکان جامه عمل بپوشانند.

شایان ذکر است این مراسم از شبکه سبز سیمای گلستان برای تمام هم استانی ها پوشش داده شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.