1394-03-07 16:36
949
0
15382
آیت الله نورمفیدی در خیر مقدم گویی به سید حسن خمینی :

نهضت امام (ره) صددرصد دینی و اسلامی بوده / امروز این پرچم دست خلف صالح و شاگرد امام یعنی مقام معظم رهبری است

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت : باید توجه داشته باشیم که ماهیت نهضت حضرت امام(ره) ماهیتی صد در صد دینی و اسلامی بوده است.

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان عصر امروز پنجشنبه هفتم خرداد ماه 94 در مراسمی که برای ارتحال امام راحل(ره) با حضور سید حسن خمینی نوه امام برگزار شده بود گفت : امروز برای استان ما روزی بسیار خاطره انگیز و به یادماندنی است چون میزبان یادگار عزیز و ارزشمند بیت امام (ره) ، حاج سید حسن آقا خمینی به مناسبت بیست و ششمین سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام(ره) هستیم .

آیت الله نورمفیدی با بیان اینکه شخصیت حضرت امام هنوز که هنوز است و حتی در آینده تاریخ کشورمان آن طور که باید شناخته شده نیست خاطر نشان کرد: همین الان هم بیشترین آشنایی مردم ما با نهضت و انقلابی است که در ایران به وجود آوردند اما باید توجه داشته باشیم که ماهیت نهضت حضرت امام ماهیتی صد در صد دینی و اسلامی بوده است.

وی در تبیین ابعاد شخصیتی حضرت امام (ره) تصریح کرد: امام هم مانند جد بزرگوارش برای مبارزه با آن انحراف و نجات اسلام و امت اسلامی نهضتش را شروع کرد و زندان حبس تبعید و محاصره را به جان و دل خرید و فرزند بسیار ارزشمند ایشان که به تعبیر خودش امید اینده اسلام بود در نجف اشرف جانش را از دست داد .

امروز پرچم نهضت بدست خلف صالح و شاگرد امام(ره) یعنی مقام معظم رهبری است

نماینده ولی فقیه در گلستان خاطر نشان کرد: امروز این پرچم بدست خلف صالح و شاگرد امام(ره) یعنی مقام معظم رهبری است تا نهضت حضرت امام(ره) ادامه پیدا کند .

نورمفیدی خطاب به سید حسن آقا گفت : لازم می دانم با تمام وجود از طرف همه از شما تشکر و قدردانی کنم. همچنین از عالم بزرگوار حضرت آیت الله موسوی بجنوردی که از شخصیت های عالم و بزرگوار هستنند .

 وی همچنین از حضور وزیر صنعت ، معدن و تجارت که مهمان ویژه این مراسم بود خواست که عنایت ویژه ای به مسئله صنعت استان داشته باشند که این استان نیازمند توجهات دولت مخصوصا در بخش صنعت و معدن است.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.