1394-03-07 10:44
1097
0
15373
غلامرضا ولی پور:

«انجمن صنفی» مختص خبرنگاران نیست / برنامه سفر مشهد از قبل بوده و ارتباطی به مراسمات داخل استان ندارد

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان، گفت: همانطور که از نام انجمن مشخص می شود، این انجمن مختص خبرنگاران نیست و شامل همه فعالان عرصه روزنامه نگاری می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ «غلامرضا ولی پور»، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار گلستان ما با اشاره به اساسنامه انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان، تصریح کرد: تمامی فعالان عرصه رسانه و روزنامه نگاران اعم از خبرنگار، نویسنده، گرافیست، طراح، عکاس و ... می توانند به عضویت این انجمن در بیایند.

وی، با اشاره به سفر برخی از اعضای انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان به مشهد مقدس، تصریح کرد: هماهنگی های این سفر از چندی قبل انجام شده بود و ارتباطی به مراسم ها و برنامه های داخل استان ندارد.

ولی پور، گفت: انجمن صنفی به عنوان تنها نهاد صنفی رسانه ای استان در چندماه اخیر به دنبال رفع مشکلات صنفی همکاران و برنامه ریزی برای سفرهای تفریحی بوده است، که متاسفانه مورد هجمه وانتقاد دوستان غیر عضو انجمن واقع شده است.

وی، با تاکید براینکه ارائه خدمات انجمن با اولویت اعضای انجمن خواهد بود، خاطرنشان کرد: همکاران محترم برای اطلاع و بهره مندی از برنامه های تفریحی، آموزشی و خدماتی انجمن باید عضو این نهاد صنفی باشند.

دبیر انجمن صنفی روزنامه نگاران استان گلستان، گفت: این انجمن برنامه های تفریحی، گردشگری و آموزشی متعددی را در تقویم سال 94 مصوب کرده است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.