1394-03-07 10:38
838
7
15372
سید رئوف سید نژاد:

امام خمینی (ره) هیچ‌گاه دین را به‌ خاطر مصالح کشور زیر پا نگذاشتند / خیانتی بنام انقلاب سفید !

امام در جواب یک خط نوشتند بسم‎الله الرحمن الرحیم، سلام مرا به مردم روستایی برسانید و بگوید موضوع موقوفات با خدا و رسول خدا (ع) و ائمه معصومین (ع) است مردم دین دارند و قبول می‎کنند.

به گزارش گلستان ما به نقل فارس ؛ حجت‎الاسلام سید محمدجواد رئوف ‎سید نژاد در جمع روسای هیئت‌های مذهبی استان گلستان اظهار کرد: دین در رأس امور است، باید مصالح دین مدنظر باشد خدای ناکرده به بهانه‎های واهی دین را زیرپا نگذاریم که این مهم از سوی مقام معظم رهبری خلف صالح رهبر کبیر انقلاب اسلامی با جدیت پیگیری می‎شود.

وی با اشاره به اینکه امام راحل به مسائل دین از هر چیزی بیشتر اهمیت می‎دادند، تصریح کرد: ایشان هیچ‎گاه به‌خاطر مسائل کشور، دین را زیر پا نگذاشتند، برای مشکلات کشور راه حل دینی پیدا می‎کردند و مسائل دینی را فدای مسائل مملکت نمی‎کردند.

خیانتی که به‌ نام انقلاب سفید قبل از پیروزی انقلاب عده‎ای از مردم موقوفات را خریداری کردند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از خیانت‎های بزرگی که به موقوفات شد این بود که خرید و فروش آب و اراضی موقوفات آزاد شد و اجازه دادند به نام انقلاب سفید خرید و فروش موقوفات انجام شود و عده‎ای از مردم موقوفات را خریداری کردند.

رئوف‎سیدنژاد بیان داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در دوم اردیبهشت سال 1358 هنوز سلطنت‎طلب‎ها و افرادی بودند که دوست داشتند نظام پهلوی را برگردانند و مشکلات زیادی در کشور وجود داشت، اما امام در حکم تاریخی خود فروش آب و اراضی موقوفات را باطل کردند و فرمودند که موقوفات باید به حالت وقفی خود برگردد.

وی ادامه داد: برخی از مسئولان به امام خرده گرفتند که اکثر کسانی که آب و اراضی موقوفات را خریداری کردند روستایی و مستضعف هستند و شما با فتوای‎تان، عده‎ای از دوستان خود را از دست می‎دهید و امام در جواب یک خط نوشتند بسم‎الله الرحمن الرحیم، سلام مرا به مردم روستایی برسانید و بگوید موضوع موقوفات با خدا و رسول خدا (ع) و ائمه معصومین (ع) است مردم دین دارند و قبول می‎کنند.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

م . عبداللهی

با سلام خدمت مدیریت گلستان ما... در آینده ای نزدیک اسنادی منتشر خواهد شد که مبین پشت پرده هایی از توافق در خصوص تخریب مسجد خمسه طیبه خواهد بود...نیکوست اوراق و اسنادی که در این خصوص امضا شده بازنگری گردد و تجدید نظر شود .آدم دم خروس رو قبول کنه یا قسم حضرت عباس رو...!

0
0
پاسخ
1394-03-07 10:59
سپهری

چه فرد یا افرادی در پشت پرده تخریب و جابجایی مسجد خمسه طیبه سود میبرند !؟آیا مجریان و شرکت پیمانکاری طرح آفتاب 3 حاضر هست تا نقشه واقعی و حقیقی طرح را در اختیار همه مردم قرار دهد تا مردم و همه شهروندان بدانند جای مسجد و خانه خدا قرار است پاساژ تجاری ساخته شود و هرگز هرگز هدف طرح توسعه شهری نیست و نبوده !؟

0
0
پاسخ
1394-03-07 11:08
کاظم زاده

برادر گلستانیمیشود بپرسید هدف از حضور برخی آقایان در جلسات خصوصی تخریب و جابجایی مسجد خمسه طیبه چیست ؟بعضی از اونها که الان پست اجرایی ندارند پس نقش شان چیست ؟ضمن آنکه کلنگ احداث این پاساژ تجاری در زمان صدارت کریمی بر شهرداری گرگان بوده است .در همان زمان هم میدانستند که در مکان مسجد قرار است پاساژ ساخته شود اما به همه میگفتند طرح توسعه شهری است و قرار است خیابان تعریض شود !؟آخر چقدر دروغ ؟؟

0
0
پاسخ
1394-03-07 11:14
فلاح پور

در خصوص موقوفات محرم آباد چه می دانید ؟منافع موقوفات محرم آباد قرار است به کجا برسد ؟محرم آباد می دانید کجاست ؟در خصوص تخریب و جابجایی مسجد خمسه طیبه نظرتان چیست ؟آیا اوراقی را که در این زمینه امضا شده در تناقض با سخنان فوق الذکر نیست ؟در طرح آفتاب 3 چه بر سر موقوفات آمد ؟آیا می شود در یک مناظره مستقیم تلویزیونی در برابر دیدگان مردم اسناد مربوط تورق شود ؟

0
0
پاسخ
1394-03-07 11:23
فلاح پور

با سلام خدمت مدیریت محترم گلستان ماخواهشمند است در خصوص وقایع جاری و مبتلا به تخریب و جابجایی مسجد خمسه طیبه گزارش مفصلی تهیه فرمایید ...تا خیلی از چیطها روشن شود .

0
0
پاسخ
1394-03-08 15:12
ساوری

در دوره ای که برای چسباندن چند تراکت یک هیات مذهبی یا برای یک تبلیغ ساده باید هفت خوان رستم را بگذرانی و در راس همه آنها شهرداری میباشد ...!و هزاران دستگاه متولی برای نظارت پیدا میشود از ارشاد و شهرداری و اوقاف و سازمان تبلیغات و...با کدام مجوز و بر اساس کدام صورتجلسه آقایان مجری طرح آفتاب 3 در مکان خیالی و جدید چند ماه هست که چندین بنر در قطع بزرگ زده اند که اینجا مکان جدید مسجد خمسه طیبه است و در حال ساخت است با آن امکانات خیالی ما فوق تصور ...!آیا برای نصب این بنر صورتجلسه ای شده است و مجوزی اخذ شده ؟چه فرد یا افرادی آن صورتجلسه را امضا کرده اند؟آیا تمایل دارند تصویر آن صورتجلسه و مجوز را رسانه ای کنند ؟دستگاههای نظارتی الان در چه جایگاهی هستند ؟نقش دستگاههای متولی چیست ؟شکایت هیات امنای جدید مسجد خمسه طیبه در خصوص نصب آن بنر به چه دلیل تا کنون راکد و مختومه در دادسرای گرگان مانده است ؟

0
0
پاسخ
1394-03-08 15:22
rقدس

در خصوص برخی تخلفات احتمالی فنی و عمرانی صورت گرفته در ساخت طرح آفتاب 3 و گزارشات پیرامون چه شد که دستگاههای نظارتی متولی یکباره سکوت اختیار کرده اند ؟

0
0
پاسخ
1394-03-08 15:25

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.