1394-03-04 18:45
3604
22
15211
ایجاد فضای شادمانی و امید در میان کارکنان ؛

عبدالحسینی و باقریون موج امید را به صدا و سیمای گلستان رساندند

حفظ نیروهای توانمند و ارزشی موجود در سازمان و ایجاد تعادل در نیروی انسانی و استفاده از نیروهای جوان و خلاق ، ممنوعیت تعویق فعالیت نیروهای بازنشسته از موارد قابل توجه در دور جدید فعالیت سازمان صدا و سیماست .

به گزارش گلستان ما ؛ پس از انتخاب سرافراز بعنوان رئیس سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ، در ابتدا شایعاتی برای این مرد پر افتخار برون مرزی رسانه ملی ، مبنی بر حذف بسیاری از نیروهایی که با این سازمان همکاری داشتند مطرح شد .

این شایعات تا جایی پیش رفت که جعفری معاون سرمایه انسانی رسانه ملی در همان روزها ، حذف انبوه کارکنان را از رسانه ملی شایعه ای بیش ندانست و تصریح کرد: در این مسیر تمام دغدغه سازمان بر حفظ نیروهای توانمند و ارزشی موجود استوار است و برای ایجاد تعادل در نیروی انسانی و استفاده از نیروهای جوان و خلاق ، سازمان بر ممنوعیت تعویق فعالیت نیروهای بازنشسته تاکید نمود .

و اما مدیرانی که تا به امروز ثابت کردند پچ پچ های سوداگران رقبای کرسی ریاست سازمان شایعه ای بیش نبوده است و سرافراز و مدیرانش به دنبال نیروهای کارآمد و در نتیجه تولیدات خوب و فاخر و نمایش هر چه بهتر و بیشتر توانمندی های ایران اسلامی در عرصه های مختلف جهانی است .

موضوعی که چند ماه اخیر در صدا و سیمای مراکز استان ها فضای امید بخشی را برای کارکنان تازه واود و جوان صدا و سیمای این مراکز ایجاد کرده ، ساماندهی نیروها و خرید به خدمات آنهاست .

این مهم با عنایت عبدالحسینی مدیر کل صدا و سیمای مرکز گلستان و پیگیری های محمدرضا باقریون مدیریت جدید اداری صدا و سیما ، این موج امید را به گلستان رساند تا کارکنانی که اکثر آنها جوان هستند و یا قریب به 5 تا 6 سال بلاتکلیف بوده و هیچ سند و سابقه ای از آنها به ثبت نرسیده بود با ذوق و انگیزه بیش از پیش برای تولید آثار فاخر و ارزشمند در صدا و سیمای گلستان و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تلاش نمایند .

در همین زمینه ، جعفری معاون سرمایه انسانی رسانه ملی در آئین آغاز به کار سامانه خرید خدمات نیروهای غیررسمی در تاریخ 11 فروردین در پایگاه این معاونت با اشاره به اینکه ورود نیروهای جدید به سازمان صدا و سیما ممنوع می باشد گفت: از این پس ورود نیروهای جدید تحت هر عنوان صرفاً برابر الگوهای مصوب و مجوزهای کمیته مربوطه از طریق منابع انسانی و سامانه جدید و براساس آئین نامه های مربوطه خواهد بود.

با توجه به روند کنونی ، کارکنان صدا و سیمای مرکز گلستان از توجه مدیران به وضعیت شغلی شان خرسند بوده و آن را نتیجه پیگیری های مجددانه عبدالحسینی مدیرکل و باقریون مدیریت اداری و نخستین فرمانده بسیج صدا و سیمای گلستان می دانند و از مدیران استانی خواستار ارسال پیام رضایت مندی و پیگیری های بعدی وضعیت خود به سرافراز رئیس سازمان و جعفری معاون سرمایه انسانی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران شدند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

کارمند صدا و سیما

از زحمات این دو بزرگوار کمال تشکر رو داریم که این اتفاق خوب و تو مرکز ما هم آوردن .و امیدواریم شاهد اتفاقات خوب در آینده باشیم .

0
0
پاسخ
1394-03-04 20:26
احسنت

احسنت به صدا و سیمایی هاامیدواریم تو تمام ادارات شاهد این اتفاقات خوب باشیم .

0
0
پاسخ
1394-03-04 20:27
صدا و سیما

آقایان عبدالحسینی و باقریون ، تشکر از اینکه برای نیروهای خودتون ارزش قایل هستید و به آنها اعتماد دارید .امیدوارم سطح تولیدات در صدا و سیمای گلستان به اندازه مطلوب ارتقاء پیدا کند . تولیداتی که بر اساس نیاز سنجی از مخاطبین استانی و بومی تولید شود .امیدوارم رسانه ملی در گلستان به حل مشکلات مردم و توسعه و آبادانی استان و همدلی و همزبانی دولت و ملت کمک نماید .موفق باشید .

0
0
پاسخ
1394-03-04 20:30
یک همکار

سلام انصافا و خدایی خیلی زحمت برای ما کشیدن خدا خیرشون بده. بچه ها رو دارن ساماندهی میکنن.راس گفتن هرکسی را بهر کاری ساختن . با برخی مدیران قبلی اداری و ... نمیشد حرف بزنی .

0
0
پاسخ
1394-03-05 03:37
رضا

سلام روزتون بخیرضمن آرزوی موفقیت برای همه کارکنان گرامی صدا و سیمای گلستان و به خصوص مدیر کل محترم آن مجموعه محترم جناب آقای عبدالحسینی که در شرایط سخت مالی سازمان صدا و سیما به نحو مطلوب آن مجموعه را راهبری می کنند و برای همکاران زحمت کش اداری که تمام توانشان را برای انجام خدمت به کارکنان آن مرکز بکار گرفته اند دعا میکنیم.

0
0
پاسخ
1394-03-05 05:20
کناره

اگه یه فکری به حال صدا و سیمای بندرگز بکنند خیلی خوب میشه. ممنون

0
0
پاسخ
1394-03-05 07:31
مخاطب عاقل.

با درود خدمت تمامی خدمتگزاران صادق و سالم نظام.تا دوسه ساعت پیش که ساعت وتاریخ انتشارمطلب فوق حدودهشت ونیم صبح امروز بود. واینکه کامنت هاییکه گذاشته شده بودحدودنیمه شب.ینی پنجاه و شش دقیقه بامداد.پنجاه وهفت دقیقه بامداد.ساعت یک بامداد و ساعت هشت وهفت دقیقه صبح که توسط خودآقایون به اشتراک گذاشته شده بود.البته این پیام به اشتراک گذاشته نخواهدشد.چون به نفع کسی نیست.ولی ازصفحه ای که خب آن درساعت هشت ونیم عکس گرفته شده و درسایرسایتهای استان به اشتراک گذاشته شده.البته در گروه های اجتماعی هم درج شده.ولی نمیدونم .....درهرصورت چیزی عوض نمیشه..

0
0
پاسخ
1394-03-05 13:39
مخاطب عاقل..

ادامه مطلب یک.. تفاوت سیاست اجرایی سازمان روازسطوح کلان به خردتشخیص نمیدهد.اصلا مراکزدراین حدواختیارنیستندکه بتوانندچنین سیاستهایی را ابلاغ واجرا کنند.همه میدونن این سیاست ابلاغی سازمان هست وفعلا چیزی گفته نشده که بخوادکسی امیدوارباشه.شما اگه میتونیدازهمانهاییکه دردسترس مرکزهست ورسمی هستندبهرخ برداری کنیدپیشکش تربیت وتقویت وکارآمدکردن سایرنیروها ازطرف شما.ضمن اینکه قبل شماهاکه لااقل تخصص مدرکی و تجریه واجرایی شان این بود ونتوانستند،پس وای برحال واحوال شما وهمکاران آن مرکز.پول ت رو حیف کردی....والسلام.پایان...بعیدبه اشتراک گذاشته بشود.

0
0
پاسخ
1394-03-05 13:45
کارمند واقع بین

باقریون ؟عبدالحسینی بدون توجه به فشارهای بیرونی ، صدا و سیما را مستقل اداره می کند. درود بر او

0
0
پاسخ
1394-03-05 16:05
صدا و سیما

وجود برخی از مدیران سابق صدا و سیما موج نامیدی و دیگه رو توی این مرکز به اوج رسونده بودهیچ کدوم از کارمندا جرات نداشتن پیش شان برنامیدواریم آقای عبدالحسینی و مدیرانش موفق باشند

0
0
پاسخ
1394-03-05 17:28
احمدی

باید در عقل این مخاطب گرامی شک کرد .خودش هم نفهمیده که چی گفته و دنبال اثبات چیه .تو رو خدا بگذارید مشکلات مرکز گلستان حل بشه .

0
0
پاسخ
1394-03-05 19:47
رضایی

با این آسمان و ریسمان بناست چه چیزی ثابت بشه جناب عاقل ؟ تاریخ انتشار خبر از شب گذشته به صبح امروز تغییر کرده بوده تا در صدر اخبار امروز قرار داشته باشد .وگرنه حذف چند تا کامنت که کاری نداشته که گلستان ما این کار را نکرده . این نشانه صداقت و شجاعت این رسانه مردمی است .

0
0
پاسخ
1394-03-05 19:54
کارمند

خدا رو شکر بالاخره مرکز گلستان بعد از مدتها یه مدیرکل لایق و شایسته پیدا کرد که تقریبا تمام مجموعه از ایشان راضی هستند آقا عبدالحسینی خدا قوت انشاالله موفق باشید خدا خیرتون بده که واقعا بدون هیچ گونه جانب داری مرکز رو از حاشیه دور کردی

0
0
پاسخ
1394-03-05 20:09
غریبه

نمایندگی صدا و سیما در بندرگز قبلاً غرب استان رو پوشش میداد الان شده تریبون فرماندار . استقلال صدا و سیما کجا رفت؟

0
0
پاسخ
1394-03-05 20:57
واقعیت تلخ

واقعا خیلی خسته نباشند!!! مخصوصا من نمی دونم شما فقط تو صدا وسیما فقط این آقا رو می شناسید . آقای پیچیده !!! منافع مشترک فقط می تونه دلیل این توجه باشه . حتما همین طوره.

0
0
پاسخ
1394-03-07 08:48
پاسخ

احسنتدقیقا همین است این تغییر ساعت انتشار چیز معمول استبرای اینکه خبر در راس اخبار قرار گیردپس کاملا طبیعی استآنها چشم دیدن پیشرفت را ندارند

0
0
پاسخ
1394-03-08 07:38
علی اکبر

سلام.من وقتی مطالب را خوندم خیلی خوشحال شدم .من برای آقای باقریون وهمه همکارنش آرزوی بهترین ها را دارم.و برای محمد جان و خانوادهش آرزوی سلامتی و پیشرفت در کارهایش را از خداوند متعال خواستارم .

0
0
پاسخ
1394-12-19 13:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.