1394-03-06 16:57
3432
19
15145
در سفری 2 روزه و برای دیدار با مردم ؛

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی پنجشنبه به گرگان می آید

مسئول دفترنمانيده ولي فقيه در استان گلستان گفت: مردم گرگان و استان فردا 7 خرداد میزبان حجه الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی هستند.

به گزارش گلستان ما ؛ به نقل از روابط عمومي دفتر نمانيده ولي فقيه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان ، «رضا جعفري» در جلسه ستاد بزرگداشت مراسم بیست و ششمین سالگرد حضرت امام خمینی(ره) اظهارداشت: تحقق انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) توانست قلب میلیونها ایرانی را به یکدیگر پیوند دهد و جوانانی را تربيت كند که در مقاومت هشت سالۀ جنگ تحمیلی حماسه‌های بی نظیری را در تاریخ معاصر خلق نمایند.

جعفري درادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبري مدظله العالي در راستاي شناخت شخصيت امام راحل گفت:به فرموده معظم له ،در دنیای اسلام، جوانان عصر ارتباطات و عصر اینترنت، که با مسائل دور از محیط خود به راحتی ارتباط می توانند بگیرند، دنبال این هستند که درباره معمار این بنای عظیم مطالب بیشتری بدانند.

مسئول دفتر نماينده ولي فقيه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان با اشاره به تقارن مراسم بیست و ششمين سالگرد بزرگداشت امام خمینی(س) با ماه شعبان ، به مناسبت‌های این ماه اشاره کرد و گفت: در ماه شعبان شخصيت هاى بزرگ و ارزشمند كه از ستارگان آسمان ولايت و امامت به شمار مى آيند ديده به جهان گشوده اند .

ايشان با بیان اینکه سفر یادگار امام دو روزه است، گفت: يادگارگرانقدر امام خميني (ره) در بدو ورود به استان گلستان در مصلي نماز جمعه گرگان در مراسم گراميداشت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي با مردم ديدار و ايراد سخنرانی خواهند داشت.

وی نشست با علماي شيعه و سني و دیدار با خانواده معظم شاهد و ايثارگر استان را از دیگر برنامه‎های ایشان عنوان کرد .

وي در پايان گفت:از مردم فهيم استان گلستان دعوت مي شود با حضور گسترده در مراسم بزرگداشت امام راحل و دیدار عمومی با جناب آقای سيد حسن خميني راس ساعت 17/30 عصر روز پنجشنبه 7 خرداد در محل مصلي نماز جمعه گرگان عزم خود را در ادامه راه امام (ره) و مقام معظم رهبري "مدظله العالي" با وحدت و انسجام بيشتري قوت ببخشند.

انتهاي پيام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

گرگان

صل علی محمدبوی خمینی آمد

0
0
پاسخ
1394-03-03 11:07
موسوی

بوی خبرگان می آید !!!

0
0
پاسخ
1394-03-03 12:51
پاچه خار

در اطلاعیه رسمی دفتر نماینده ولی فقیه در استان گلستان ، سید حسن خمینی را "حجه الاسلام و المسلمین" عنوان کرده است .سایت شخصی سیدحسن ، سایت جماران ، سایت موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام و ... هم برای سید حسن ، عنوان "حجه الاسلام و المسلمین " را بکار می برند .ولی بنرهای نصب شده در شهر گرگان و تراکت های توزیع شده که از سوی ستاد برگزاری مراسم تهیه شده اند برای سید حسن ، عنوان " آیت الله " بکار برده اند .این در حالی است که به احتمال زیاد شخص ایشان هم راضی به این کار نباشند .کار این عزیزان مصداق بارز خیلی از چیزهاست از جمله :پاچه خواری ، کاسه داغتر از آش شدن ، دستمالی ، کاسه لیسی ، سالوسی ، بادمجان دور بشقاب چینی ، غلو کردن ، فریب کاری و ... و ... است .اسلام ، بزرگان اسلام ، انقلاب و بزرگان انقلاب همواره از چنین اطرافیان احتمالا نادانی ضربه خورده اند .ایکاش هیچگاه برای خودشیرینی اقدام به تخریب جایگاه و شخصیت دیگران نکنیم .این مصداق دوستی خاله خرسه هم می شود .

0
0
پاسخ
1394-03-03 13:01
عاشق امام خمینی

امیدوارم جناب حاج سید حسن آقا بطور کامل در مسیر معمار کبیر انقلاب گام بردارند تا جلوی خیلی از سوء استفاده ها گرفته شود .البته انتظار بجای همه مردم هم همین هست که افراد منتسب به بیت حضرت امام (ره) بیشتر از سایرین در راه و مسیر ایشان باشند تا نماد تجسم آن مرد بزرگ خدایی گردند .درود بر روح بلند و ضمیر امیدوار آن پیر سفر کرده در ایام ارتحال ایشان .

0
0
پاسخ
1394-03-03 16:03
م . ساوری

با سلامتوجه کردن و عمل به وصیت نامه و نصایح گرانقدر حضرت امام(ره) و سید احمد آقا می تواند بسیاری از مسائل و حواشی ایجاد شده در این روزها را برطرف نماید .صدر همه این نصایح و وصایا : " تبعیت و پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه بوده است " .

0
0
پاسخ
1394-03-03 16:06
سیّاس

به نظر می رسد کمی زودهنگام دارد از همه ظرفیت ها برای اخذ نتیجه مطلوب در خبرگان استفاده می شود که شاید محصول دلخواه حاصل نشود ."" فاعتبروا یا اولو الابصار ""

0
0
پاسخ
1394-03-03 16:10
کارشناس دینی

همه عناوین و القاب دینی و حوزوی بر مبنای حساب و کتابی دقیق به افراد اطلاق می شود .کمتر و یا بیشتر عنوان کردن این عناوین ارزشمند مذهبی اصلا کار درستی برای فرد و اطرافیان وی نیست و همه باید مراقبت کنند .برخی از عناوین که دقیقا به سوابق تحصیلی و آموزشی و داشتن آثار علمی و برخی نشانه های دیگر ارتباط دارد عبارتند از :1. ثقه الاسلام2. حجه الاسلام3. حجه الاسلام و المسلمین4. آیت الله5. آیت الله العظمی6. مرجع تقلیدجناب سیدحسن آقا هم در حال حاضر در مرتبه " حجه الاسلام و المسلمین " است و انشالله با طی کردن موفقیت آمیز بقیه مراحل تحصیلی و اموزشی حوزوی و به موقع به رتبه " آیت الله " ارتقا می یابد .

0
0
پاسخ
1394-03-03 16:21
مرصاد زیارتی

سلام خسته نباشین ،واقعا" برای تدارک این سفر زحمت کشیدین ،لطفا جناب آقای سیدحسن آقا رو النگدره ، ناهار خوران و روستای زیارتم ببرین ، قطعا براشون خوبه.حتما خوب هم پذیرایی کنین با کباب و جیگر ، شیشلیک و چنجه ، برگ و کوبیده...اگر خواستین خبرمون کنین ، ما تبر به دوش برا هیزم زنی آماده خدمت هستیم .انشاالله سفر خوبی باشه .

0
0
پاسخ
1394-03-03 19:49
حقیقی

تبلیغات بسیار گسترده و رنگارنگ در قالب های گوناگون که برای این سفر انجام شده است برای هیچ یک از مسئولین ارشد نظام انجام نشده است .یک سوال اساسی این است که :هزینه های بسیار زیاد این تبلیغات از چه منبعی و توسط چه کسی تامین می شود .از نصب بنر در سطح روستاهای کردکوی و ... تا توزیع کارت دعوت در ایستگاه های اتوبوس و ... واقعا جای تعجب است .بعضی ها به دنبال چه هستند ؟

0
0
پاسخ
1394-03-04 19:29
سنجه ولی

یک نکته باریک تر از مو :سید حسن نصرالله و سید حسن خمینی .مقایسه ای در رفتار ، گفتار ، عملکرد و مواضع .این مقایسه چه پیام هایی دارد ؟

0
0
پاسخ
1394-03-04 20:46
ع . مزیدی

ضمن خوشامد و خیرمقدم گویی به جناب سید حسن آقا .به نظرم بهتر است در خصوص اهداف آشکار و پنهان این سفر دو روزه بیشتر روشنگری شود .گویا جریان استانی که تدارک این سفر را دیده است ، دستاوردهای مختلفی برای خود تعریف کرده است .تبلیغات زیاده از حد و همراه با غلو و بزرگ نمایی ، در عین تیزهوشی و آگاهی بالای مردم باعث کاهش اعتماد مردم به دست اندرکاران این برنامه شده است .چون همه می دانند وقتی یک چیزی زیادی تبلیغ می شود ، حتما یک جای کار می لنگد .باید حقیقت و باطن موضوعات را صحیح و سالم کرد و با مردم رو راست و صادق بود .این حناها دیگر رنگی ندارد ." الیس صبح بقریب "

0
0
پاسخ
1394-03-05 04:10
عبد عاصي

من نمي دانم دست اندركاران و مبلغين اين مراسم مردم را چه فرض كردند هالو ، امي ،ناآگاه ! بابا يك مقدار درست بينديشيد اينقدر با لفاظي مراتب و درجات علمي را به سخره نگيريد ببنديد اين دكان هاي ريا و زهد نمايي را آيا اگر امام راحل (ره) در قيد حيات بودند اين اجازه را مي دادند .حجه الاسلام سيد حسن يادگار و تربيت شده امام راحل و بيت شريف امام ره ملجا و محل رجوع مردم هست و متوليان و ابناء اين بيت معظم خود بايد الگويي از تقوا و خود سازي باشند .سيد بزرگوار نبايد اجازه دهند سياست پيشه گان فرصت طلب و مناديان ضد خط امام از جايگاه رفيع اين خاندان استفاده ابزاري كنند . متاسفانه اين روزها بدل سازي در سپهر سياست باب شده در همين استان ما مگر آقازاده يكي از بزرگان ملقب به آيت الله نشد؟! اين چه بدعتي است كه در مقابل چشمان و بيخ گوش علماي تراز اول استان انجام مي شود و اعاظم سكوت پيشه كردند و گويا بدشان هم نمي آيد .عزيزان بخود آيند اين بدعت براي حوزه و فقاهت و مرجعيت ره آورد مطلوبي نخواهد داشت فرداي قيامت در مقابل امام و شهيدان مي شود اين عدم تناسخ را توجيه كرد؟!

0
0
پاسخ
1394-03-06 11:14
محمد

عزیز دلم من در این سالها که با این القاب آشنا شده ام همیشه از خود می پرسم روی چه حسابی این القاب را برای علمای دین بکار می برند ؟ مثلا شما بگویید آیت الله در کدام آیه قران کریم برای پیامبر به کار رفته ؟ پیامبر ,رسول خدا .مصطفی یعنی برگزیده .امی . رحمت برای جهانیان بکار رفته ولی آیت ونشانه خدا به کار نرفته.

0
0
پاسخ
1394-03-06 13:26
علی اصغر طغرائی

سلام علیگم : نظرات داده شده محترم است ولی صرفا" به سایت ایشان و تدریس و تحقیق که کتاب فرهنگ و فرق اسلامی حدودا" ده سال زمان برد و کتاب سال حوزه شناخته شد و دیگر کارهای ایشان من فکر میکنم علامه آیت الله حسن خمینی بهتر باشد این هم نظری است خدایا اخلاص و قرب الی الله را نصیب مان بفرما لبیک یا حسین (ع)

0
0
پاسخ
1394-03-06 18:32
س حبيبي

وقتي فردي مثل هاشمي رفسنجاني خيلي راحت و در كمال تعجب به آقا سيدحسن لقب "علامه" مي ده بايد هم سياسيون اصلاح طلب گلستاني به او لقب آيت اللهي را اعطا كنند.شايد تا فردا درجه افتخاري آيت الله العظمايي را هم به او پيشكش كنن ! كي به كيه ! همگان با لبخند معنا دار به اين بذل و بخشش ها مي نگرند و سري به ...... تكان ميدن و ميگذرن! آقاجان قربان جدت جلو پاتو نگاه كن تا پوست موز و پوست خربزه را ببيني تا خداي ناكرده زمين نخوري كه اون وقت جمع كردن باعث زحمت ميشه .درود بر خميني كبير و سلام بر سيدحسن آقا كه انشاءالله اجازه خرج كردن از كيسه امام ره رو به فرصت طلبا نميده. البته اميدواريم

0
0
پاسخ
1394-03-06 19:16
ساورعلیا

سلامبه حضرت عباس به مولا قسم اين همه پول تبليغات همراه با نصب داربست پوستر وغيره از كجا از جيب كي چرا آخه؟ چرا؟آيا اگر امام عزيز زنده بود اين حركتها را قبول داشت /اگر قرار هست كسي به مراسم بياد خودش مياد نه اينكه دهياريها شهرداريها بخشداريها فرمانداريها مديران كل و غيره بسيج بشن اونم از طرف يك جريان خاص اين همه خرج بعد برای انجام دادن يك كار فرهنگی و برگزاری يادواره و مناسبت هاي مذهبی بايستی از اين و آن كمك خواست وعده همه عزيزان سر پل صراط انشالله

0
0
پاسخ
1394-03-06 21:03
محسن

واقعا بنازم به اون دولت تدبيرتان .اون از انتصابات ضعيف .اينم از ميهمان دعوت كردن تان.

0
0
پاسخ
1394-03-07 04:52
علی

سلام چرا بعضی ها خط کش منطقشان اینقدر کوتاه است وفکر میکنند که همه باید مثل هم فکر کنند وبه راحتی توهین میکنند وافترا میبندند وبرعلیه کسانی که فقط شنیده اند رای صادر کرده وقضاوت میکنند بون شناخت فقط به جهت شنیدن از سیاسیون که سیاست زاییده دروغگویی است .

0
0
پاسخ
1394-03-07 07:34
طهماسبی

اتفاقا ایشان هم تاکید بر مشکلات مردم کرد وهم از وزیر صنعت و استاندار خواست در مورد صنعتی شدن استان بیشتر همت کنند

0
0
پاسخ
1394-03-10 10:21

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.