1394-02-15 10:58
2414
0
14267
کریمی نژاد:

تقاطع شهید صیاد شیرازی - ناهارخوران چراغدار شد

سرپرست ترافیک این شهرداری  گفت: اجرای چراغدار ساختن این مسیر با هدف اتصال دو محوراصلی شهر شامل بلوار ناهارخوران و شهید صیاد شیرازی، افزایش ایمنی در محور ناهارخوران، معابر محلی اطراف و افزایش نظم در زمان های اوج ترافیک صورت گرفته است.

به گزارش گلستان ما ؛ شهرداری گرگان بیست و پنجمین تقاطع این شهر درتقاطع شهید صیاد شیرازی -ناهارخوران  را چراغدار کرد.

محمد کریمی نژاد سرپرست ترافیک این شهرداری  گفت: اجرای چراغدار ساختن این مسیر  با هدف اتصال دو محور  اصلی شهر شامل بلوار ناهارخوران و شهید صیاد شیرازی، افزایش ایمنی در محور ناهارخوران، معابر محلی اطراف و افزایش نظم در زمان های اوج ترافیک صورت گرفته است.

وی گفت: زمان بهینه در ساعات مختلف عبور و مرور در تمام مدت شبانه روز برای این تقاطع برنامه ریزی شده است که سبب نظم در زمان های اوج ترافیک از جمله روزهای پنجشنبه و جمعه که شهروندان بیشتر در مسیر ناهارخوران تردد دارند، می شود.

وی اعلام کرد: در گذشته پلیس به هنگام زمان پیک سفر در این مسیر حکم چراغ را داشت اما با اجرای چراغدار کردن این مسیر، نیروهای پلیس می توانند به وظایف اصلی خود برسند.

کریمی نژاد افزود: با شروع عملیات تقاطع غیر هم سطح سه راه گلشهر که سبب ازدحام بیشتر در امر ترافیک خواهد شد، بهترین راه جایگزین برای دسترسی شهروندان از مسیر ناهارخوران به داخل شهر، مسیر بلوار شهید صیاد شیرازی است که با تجهیز تقاطع به چراغ راهنمایی و رانندگی، جابجایی وسایل نقلیه به سهولت و با نظم بهتری قابل اجرا است.

تقاطع چراغدار شهید صیاد شیرازی - ناهارخوران  نسبت به گذشته که به صورت بریدگی اجرا شده بود دارای ظرفیت عبور بالاتر بوده  و سطح ایمنی تردد را افزایش داده است.

لازم به ذکر است حجم تردد از بلوار ناهارخوران در مسیر جنوب به بلوار صیاد شیرازی در ساعات اوج نسبت به زمان مشابه قبل از اجرای طرح 25 درصد افزایش داشته است.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.