1394-02-15 10:24
2158
16
14265

پاسخ فرساد به افراطیون رسانه ای گلستان / چرا شما اینقدر از حضور یک چهره ی ولایتی و جانباز دفاع مقدس سرگیجه گرفته اید

مدیر عامل پژوهشگاه شفق گفت : چرا شما اینقدر از حضور یک چهره ی ولایتی و جانباز دفاع مقدس در گرگان سرگیجه گرفته اید و به تب و تاب افتاده اید.ایشان نماینده ولی فقیه در شورای امنیت است و بدانید از بسیاری از سخنرانانی که شما دعوت کرده اید که هم در 88 و هم در 78 ماهیت بسیاری از آنان معلوم شده است بهتر میتواند در جهت گقتمان انقلاب صحبت کند زیرا همیشه در مسیر آرمان های انقلاب و ولایت حرکت کرده است.

به گزارش گلستان ما ؛ علیرضا فرساد مدیر عامل پژوهشگاه شفق در پیامی خطاب به نويسندگان سایت سرو نیوز گفت:مطالب دوستان عزیز در جریان اصلاح طلبی در استان گلستان را در پایگاه خبری سرو با دقت خواندم.یاد داشت هایی از جمله:تلاش افراطیون راست گرا برای کرسی های سبز(یاسر سجادی فر),حامیان سعید جلیلی در گرگان چه میگویند؟(احمد خاندوزی) و بعد از بغداد جلیلی در گرگان بیانیه میدهد(سیاسی سرو نیوز).متاسفانه در یادداشت های برادران عزیزمان جوهر انصاف کمرنگ و تحریر راست نمایی و افترا پر رنگ بوده است.در ارتباط با این یادداشت ها لازم میدانم برای رفع ابهامات نکاتی را خدمت مردم شریف استان گلستان عرض نمایم:

فرساد افزود:ما عادت کرده ایم به , به رخ کشیدن رای شما در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری که در اصل این رای شما نبود,رای لجبازی دوستان ما در جریان اصولگرایی برای شما بود. و گاه وبیگاه جمعیت غیر را که نیمی از ملت ایران هستند اقلیت و بی سواد و غیره می نامید.

علیرضا فرساد بیان کرد:در همایش هایی که پیرو مذاکرات هسته ای در گرگان توسط نیروهای دلسوز نظام و حامیان ولایت برگزار شده و می شود از سخنرانان مطرح کشور که هم سوابق علمی,مدیریتی و عقیدتی بالایی دارند بهره برداری شده است.برای نمونه صحبت هایی که حجت الاسلام نبویان در همایش ژنو و لوزان کردند بر اساس متن تایید شده وزارت امور خارجه بوده است.حال اگر شما تحمل شنیدن حقیقتی تلخ را ندارید به دیگران تهمت و افترا نزنید.

وی درادامه افزود: شما دولت قبل را دولت فساد خواندید اما مثل اینکه پرونده های سنگین فساد مالی در دوره سازندگی و اصلاحات از جمله پرونده های:شهرام جزایری,دانشگاه هاوایی,شرکت ایران مارین,مدیرعامل شرکت نفتی پترو پارس,کرباسچی شهردار وقت تهران,برداشت از صندوق ذخیره ارزی توسط آقای خاتمی,هواپیمای سلطان برونئی,گزارش دیوان محاسبات از واریز نشدن شش میلیارد دلار پول نفت به خزانه,قرارداد کرسنت و ده ها پرونده فساد دیگر را فراموش کرده اید. همین آقای بابک زنجانی که شما آن را به دولت قبل متصل می کنید ببینید که این شخص از دست چه افرادی لوح تقدیر و تندیس دریافت کرده است و با کدام آقازاده ها ارتباط داشته است که تا این حد جلو رفته است.شما حتی یک عکس هم با مسئولین دولت قبل در حال تشویق زنجانی نمیتوانید بیاورید.

وی همچنین با اشاره به حضور دکتر جلیلی در گرگان گفت:حال چرا شما اینقدر از حضور یک چهره ی ولایتی و جانباز دفاع مقدس در گرگان سرگیجه گرفته اید و به تب و تاب افتاده اید.ایشان نماینده ولی فقیه در شورای امنیت است و بدانید از بسیاری از سخنرانانی که شما دعوت کرده اید که هم در 88 و هم در 78 ماهیت بسیاری از آنان معلوم شده است بهتر میتواند در جهت گقتمان انقلاب صحبت کند زیرا همیشه در مسیر آرمان های انقلاب و ولایت حرکت کرده است.

فرساد ادامه داد:مقام معظم رهبری فرمودند انتقاد کردن جرم و گناه نیست.صدای ما در برابر دولتی بلند است که می خواهد صدای منتقد را به هر شکلی خاموش کند.بله رهبر انقلاب از دولت حمایت می نمایند و بنای رهبری بر حمایت بر هر دولتی است.اما رهبر انقلاب چک سفید امضاء هم به کسی نداده اند.شما که میفرمایید تیم مذاکره کننده تا اینجا هم با سربلندی پیش رفته است,آیا میتوانید مقداری از این سربلندی را برای ما بگویید تا ما هم سربلند باشیم؟

وی همچنین افزود: آیا اکسید کردن اورانیم ها در کشور مان برای شما سربلندی است؟ آیا تعطیلی تاسیسات هسته ای فردو برای شما سربلندی است؟ آیا حضور قاتلان شهدای هسته ای در لباس مامور آژانس در کشور برای شما سربلندی است؟ آیا به نوعی تعطیلی آب سنگین اراک برای شما سربلندی است؟ سربلندی معنا و مفهوم دیگری دارد.

مدیرعامل پژوهشگاه شفق ابرازداشت: در زمینه پیام تبریک برخی از شخصیت ها و ... به دولت نیز مقام معظم رهبری بسیار شفاف در دیدار مداحان فرمودند که این کار یک حرکت بی معنی است,حال هر شخصی میخواهد پیامی داده باشد میزان برای ما سخن مقام رهبری است. رهبر انقلاب فرمودند تیم مذاکره کننده بچه های همین انقلابند,بله آنها بچه های همین انقلابند,من هم بچه ی همین انقلابم و شما هم همچنین.آیا ما بچه های انقلاب کبیر فرانسه هستیم؟؟!!

وی همچنین خاطرنشان کرد: این مهم است که مقام معظم رهبری میفرمودند تیم مذاکره کننده ما بچه های انقلابی اند.برای ما هم انقلابی بودن مهم است.آیا دوستان در تیم مذاکره کننده به واقع انقلابی عمل کردند؟

فرساد همچنین با اشاره به اینکه بعضی ها در کشور گروه 1+5 را قدرت های جهانی می دانند اذعان کرد: بعضی ها در واقع نمیدانند یا مطالعه کافی ندارند که گروه 1+5 را قدرت های جهانی میدانند و این مطلب را در یاد داشتشان ذکر میکنند.شما اگر مقداری شرایط برخی از این کشور ها از جمله آمریکا و فرانسه را رصد میکردید متوجه میشدید که این ها ابر قدرت نیستند.امروز امریکا و فرانسه با بزرگترین مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم میکند در این حد که شهر دیترویتش سقوط کرد. در بعد نظامی هم که شما افتضاحات به بار آمده آمریکا و... را در عراق و داعش و سوریه سایر کشور ها ببینید که آیا این انقلاب اسلامی و سردار عزیز ما قاسم سلیمانی پیروز بوده است یا این به اصطلاح قدرت های جهانی که شما میگویید.این یک کذب محض است که آنها ابر قدرتند.ابر قدرت جریان انقلاب اسلامی است که امروز تا لبنان و سوریه و بحرین و یمن را مدیریت میکند.

وی در ادامه خطاب به مطلب دهندگان سایت سرو نیوز گفت : دوستان عزیز خوب است بدانند که اگر اصولگرایان در استان گلستان به دنبال کرسی های سبز بودند چرا برنامه هایی انتقادی برگزار نمایند؟ کسی که به دنبال صندلی و جایگاه است در دولت فعلی شعار روحانی مچکریم سر میدهد نه شعار انتقاد داریم.شما عزیزان به راحتی افترا و تهمت میزنید و خوب است در مطالبتان دقت نظر داشته باشید.

مدیر عامل پژوهشگاه شفق با اشاره به تیم های مذاکره کننده هسته ای کشور درادوار گذشته گفت: بحث آخر من درباره سبک مذاکراتی تیم قبلی و تیم فعلی است.در زمان مدیریت دکتر جلیلی در تیم مذاکرات هسته ای کفه های ترازوی داده ها و دریافتی ها برابر بوده است اما امروز چطور؟ همه داشته هایمان را گذاشته ایم ولی هیچ چیزی دریافت نکرده ایم.آیا این روش برد برد است یا روش قبلی؟

تیم مذاکره کننده قبلی اجازه نداد حتی یک پیچ از تاسیسات هسته ای کشور ما باز شود اما تیم فعلی به کل تعهداتی را پذیرفت که اگر تاسیسات ما باز هم باشد دیگر هیچ دانشمندی جرات حضور در این تاسیسات را نخواهد داشت.اگر هر کسی با چنین داده هایی برای مذاکره با آنان میرفت و اینگونه در برابر صحبت آنها عقب نشینی میکرد و تنها به آنها لبخند میزد آن را تحویل میگرفتند.اگر فکر کرده اید که ژنرال فرستاده اید برای مذاکره این بسیار اشتتباه است.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

عمار

نه سازش,نه تسلیم/یار جلیلی هستیم

0
0
پاسخ
1394-02-15 13:55
عمار

سعید جلیلی یار انقلاب و مردمقاومت بود و اگر رییس جمهور میشد امروز این اتفاقات نمیافتاد بچه ها.یک جا خیلی صحبتتون قشنگ بود جناب فرساد که این رای لجبازی اصولگرا ها بود که روحانی شد رییس جمهور.ایشا الله برای دور بعد اینطور نشه

0
0
پاسخ
1394-02-15 14:03
حسین

نوع ادبیات و کلمات و جملات مورد استفاده این آقا در شان یک فعال فرهنگی و اجتماعی نیست . خیلی بزرگش کردید .

0
0
پاسخ
1394-02-15 15:26
عمار

چی گفته مگه آقای حسین آقا؟ کدوم جمله و کلمه اش بده داداشی؟از جمله های بدی که بچه های شما دادند که بهتره

0
0
پاسخ
1394-02-15 20:58
فدایی ولایت

درود بر شما مهندس.عالی بود.خدا حفظت کنه انشاء الله

0
0
پاسخ
1394-02-15 21:01
فدایی ولایت

حسین جان دوبار مطلب ایشون رو خوندم چی گفته مگه؟ چیز بدی ندیدم

0
0
پاسخ
1394-02-15 21:02
محمد از گرگان

فرساد جان ما همه با هم هستیم با قدرت ادامه بده برادر و به حرف هیچ کس توجه نکن.یا علی پیش به سوی خیبر / همراه با ولایت

0
0
پاسخ
1394-02-15 21:29
مائده

حقوق هسته ای مردم ایران فروختنی نیست اگر میخواهید بفروشید به مزایده بگذارید نه مناقصه...به امید پایان سریع تدبیر و امید

0
0
پاسخ
1394-02-15 21:32
مائده

الله اکبر یعنی خدا بزرگ تر است از آمریکا

0
0
پاسخ
1394-02-15 21:34
بیطرف

تا دلت میخواد بتاز ... جواب دندان شکنی خواهی گرفت

0
0
پاسخ
1394-02-15 21:49
بیطرف

بله.این شعار رو هم بگو........زبان سرخ سر سبز دهد بر باد

0
0
پاسخ
1394-02-15 21:50
علی

نه سازش نه تسلیم یار ولایت هستیم

0
0
پاسخ
1394-02-15 22:11
اسماعیلی-خان ببین

جناب فرساد سخت نگیرین بعضی از دوستان دچار فقر سیاسی هستند و ناچارند اینگونه دست به قلم بزنند تا شاید بگویند ماهم سواد سیاسی داریم باور کنید.

0
0
پاسخ
1394-02-16 06:18
منصف

به راستي و چرا صرفا با درج يك خبر در يك سايت خبري شماها كه دم از انصاف و پرهيز از افراط ميزنيد فرياد هيهات من الظله سر داده ايد؟ چرا تاب شنيدن انتقاد بر مظهر مقاومتتان نداريد؟ بسيار عجيب است آقاي جليلي چه چيزي به ارمغان آوردند كه كفه ترازو را برابر كردند؟ شايد اعمال تحريم هاي سنگين عليه نظام و مردم ولايتمدارش را در كفه ترازو خودتان قرار داده ايد!

0
0
پاسخ
1394-02-16 07:05
کردکویی ها

به لطف امام زمان عجب استقبالی هم شد از دکتر سعید جلیلی.الحق و والانصاف برادران طاهری و مردم گرگان و قشر ولایتمدار سنگ تمام گذاشتن .

0
0
پاسخ
1394-02-16 13:36
کردکویی ها

شما فقط اهل بلف زدن هستید و هیچ چی ندارید.بله

0
0
پاسخ
1394-02-16 13:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.