1394-02-14 12:36
1237
1
14193
مدیرکل سابق آموزش و پرورش گلستان:

اجرای رتبه بندی معلمان در توان آموزش و پرورش نیست

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گلستان گفت: اجرای طرح رتبه بندی معلمان در توان مجموعه آموزش و پرورش نیست.

به گزارش گلستان ما؛ عیسی پایین محلی با اشاره به رسالت خطیر معلمان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت اظهارکرد: معلمی در واقع یک امانتداری و به معنای واقعی شغل انبیاست که دانش آموزان همچون امانتی برای تربیت و بسترسازی در راستای هدایت در اختیار معلمان هستند.

وی مدرسه را نقطه سرآغاز همه سعادتها و حتی شقاوت ها دانست و افزود: حال در این وضعیت و شرایط حساس کلید رسیدن به این سعادت و شقاوت در دستان معلمان در مدارس است و این یعنی برای ساختن و داشتن جامعه ای خوب و مترقی و هدفمند باید به جایگاه معلمان توجه ویژه ای داشته باشیم و این مقام رفیع را ارج نهیم.

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان گلستان با انتقاد از عدم توجه کافی دولت ها به آموزش و پرورش در مقایسه با برخی نهادهای دیگر خاطرنشان کرد: تلاش ها همواره و در همه دولت ها برای پیشرفت در آموزش و پرورش صورت گرفته است اما به دلیل گستردگی سطوح دستگاه تعلیم و تربیت در کشور توفیق بزرگی بدست نیاورده ایم.

پایین محلی با تاکید بر لزوم نگاه عمومی و متعلق به همه از سوی جامعه به آموزش و پرورش گفت: متاسفانه شاهد هستیم در 12 اردیبهشت هر سال که به بهانه بزرگداشت مقام شامخ استاد شهید متفکر مرتضی مطهری و تلاشهای قشر پر تلاش معلمان گرد هم می آییم این قدرشناسی و اهمیت به آموزش و پرورش در همین سطح و در همین هفته خلاصه می شود.

وی با اشاره به مطرح شدن طرح رتبه بندی معلمان از سوی وزیر محترم آموزش و پرورش تصریح کرد: نیازی به تدوین آیین نامه هم در این راستا نیست زیرا این امر در دانشگاهها امروز در حال اجراست و نتایج مطلوبی نیز به دنبال داشته است زیرا بسیار کارشناسی شده طراحی و اجرا شده است اما این طرح در آموزش و پرورش به دلیل گستردگی سطوحش قابل تحقق نیست.

مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان گلستان همچنین از به بار آوردن هزینه های مالی سنگین این طرح برای مجموعه آموزش و پرورش به عنوان نقص این طرح خبر داد و اذعان کرد: آموزش و پرورش از پس بار مالی و هزینه های این طرح بر نخواهد آمد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

ش

بنده خدا رت دانشگاه فرهتگیان می دانست این طرح آنجا داره اجرا می شود و خوب هم پرداخت

0
0
پاسخ
1394-02-14 18:30

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.