1394-02-14 04:00
2828
7
14174
حاشیه های تصویری حضور احمدی نژاد در بابل:

تصاویر / استقبال گسترده از احمدی نژاد در مازندران / احمدی نژاد: حاکمیت عدالت و توحید بدون توده های مردم ناممکن است

رئیس دولت سابق در بابل گفت : امروز به لطف خدواند در سراسر جهان، نوعی حرکت، زنده شدن و آگاهی بی نظیر در حال رخ دادن است و جهان به سمت عدالت و توحید در حرکت است و پایه های استکبار و شیطانیان در حال فرو ریختن است.

به گزارش گلستان ما ؛دکتر محمود احمدی نژاد در شام میلاد مبارک مولی الموحدین، امیرالمومنین (ع) در جمع مردم شریف بابل گفت :

 در حادثه کربلا همه بسیج شدند و هلهله میکردند حتی اجازه سخن به امام (ع) را نمیدادند و فقط میگفتند آمده ایم تو را بکشیم. امام (ع) در جواب گفت ما را در مقابل دو چیز مخیر کردند: ذلت یا کشته شدن. امام (ع) گفت هیهات من الذله. اصلا ذلت در امام (ع) راهی ندارد. امام (ع) مظهر عدل الهی ست. چگونه بفهمیم عدالت خدا را؟ همه وجود امام (ع) عدالت است. امام (ع) عدالت را برای همه میخواهد.

امام (ع) حاضر نیست حتی به اندازه گرفتن دانه ای از دهان مورچه به کسی ظلم شود. امام (ع) اصل حکومت را هم برای عدالت میخواهد. برای اجرای عدالت میخواهد در مقابل دشمنانش هم به عدالت رفتار کند. زشتی و ظلم دشمنان باعث نشد امام (ع) از مسیر عدالت خارج شود. حتی عواطف خانوادگی هم او را از اجرای عدالت دور نکرد.

انقلاب هم ذاتش حق است و بنابراین  با پافشاری، حق حفظ می شود و امکان ندارد با توجه کردن به ناحق، پافشاری بر ناحق و تن دادن به آن بشود حق را حفظ کرد و این چیزی ناشدنی خواهد بود. از این رو جز با این منطق نمی توان زندگی حضرت علی (ع)، پیامبر (ص) و امام حسین (ع) را تفسیر کرد. آنان که ظاهر را می بینند می گویند امام (ع) شکست خورد و پس از آن تکه تکه شد. اما آنان که عمق را می بینند می گویند: و ما رایت الا جمیلا. حضرت زینب (س) در حادثه ی کربلا و بعد از شهادت امام (ع) می گوید: چیزی جز زیبایی ندیدم.

کدام زیبایی است که حضرت زینب (س) به آن اشاره می کند و به خاطرش جلوی طاعوت ایستادگی می کند؟! پافشاری بر حق باعث می شود حضرت زینب این گونه سخن بگوید و آن را عمل کردن به تکلیف بداند. پافشاری بر حق همان پیروزی و کوتاه آمدن از حق همان شکست است و تنها با حق می توان حق را یاری کرد.هدف امام (ع) حکومت کردن نبود که بگویند به خاطر آن کشته شد. بلکه حکومت به عنوان ابزاری برای احقاق حق، اجرای عدالت و دفاع از مظلوم در دست امام (ع) بود.

حاکمیت عدالت و توحید بدون توده های مردم ناممکن است. ما که بالاتر از امام علی (ع) نداریم اما بدون حضور مردم برقراری عدالت امکان پذیر نیست و جامعه اصلاح نمی شود. شرط استقرار عدالت در جهان مطالبه، یاری، حضور و مشارکت انسان هاست.

سوال دوم این جاست که امام (ع) را چگونه یاری کنیم؟! امام خودش به این سوال پاسخ داده و می گوید با راهنمایی و نصحیت من را یاری نمایید آن هم بدون خیانت، ریب، ریا و شک. خیلی ها کلمه الحق می گویند اما اراده باطل می کنند. و امام (ع) فرمود با ورع مرا یاری کنید. در معنای ورع برخی می گویند همان تقواست. تقوا یعنی برای خدا کار کردن و معرفت حقیقت داشتن و مراقیت از حقیقت خود است.

در نهاد هر فردی یک حقیقت پاک  و فطرتی الهی وجود دارد و هر عملی که انجام می دهد روی آن اثر می گذارد؛ بنابراین باید مراقب باشیم اثر منفی روی آن نگذاریم. عدم دلبستگی به دنیا همان تقواست. جالب است که کسی از جیب ملت برده اما راجع به عدالت امام (ع) صحبت می کند. اینها یاری امام (ع) نخواهد بود و عدم دلبستگی به مظاهر دنیا، پافشاری بر حق، عدل و دفاع از مظلوم، مقابله با ظالم،  صیانت از بیت المال و نگه داشتن حرمت آن همان معنای ورع است.اما معنای اجتهاد چیست ؟!

بالاخره چند هزار سال است که شیطان طراحی جوسازی کرده و در مقابل هم اوصیا، انبیا، صالحان، مومنین و موحدین هم تلاش هایی انجام داده و خداوند هم یاری کرده است. نتیجه چه خواهد شد؟! می خواهم به شما بشارت بدهم علیرغم طراحی هایی که شیطان و شیطانیان در طول چند هزار ساله -به خصوص 1400 سال- انجام داده اند تا اندیشه  عدالت و توحید را از جامعه ی بشری محو کنند؛ اما امروز به لطف خدواند در سراسر جهان، نوعی حرکت، زنده شدن و آگاهی بی نظیر در حال رخ دادن است و جهان به سمت عدالت و توحید در حرکت است و پایه های استکبار و شیطانیان در حال فرو ریختن است.

خیال نکنند آن آمریکایی ها که پیروز نهایی شدند. از موضع تبختر دارند با  ملت ها برخورد می کنند و سخن می گویند. من سخنرانی آن آقا را گوش دادم بعد از ان داستان که از موضع فرعنت سخن می گفت و خیال می کرد گویی فرعون است که با جهان سخن می گوید و می گوید در جهان چنین و چنان کردیم و شوروی و دیگران را زدیم و بقیه را هم خواهیم زد. من خنده ام گرفت.

گفتم بیچاره در سرازیری می روی و ترمز بریده ای و گاز هم می دهی! بیچاره تر از تو پیدا نمی شود در عالم. به خدا تمام هیمنه آمریکا در حال فرو ریختن است. خیال می کنند 4 تا آدم ضعیف را این طرف و آن طرف دنیا دیده اند و صدا ها را خوابانده اند، دیگر حاکم شده اند تا ابد. این طور نیست.

همه بنیان های 400 ساله شان فروریخته است و به فضل الهی فرزند برومند امیرالمومنین، امام صالحان (عج) به زودی زود خواهد آمد و بساط استکبار را بر خواهد چید.کارشان تمام است. تکیه شما به کجاست که با مردم اینطور صحبت می کنید؟

شما بزرگتر از زورگویان قبل از خودتان هستید؟ اینطور نیست، آن ها بزرگتر از شما بودند اما هیچ اثری از آن ها باقی نمانده است. البته من بنا ندارم صحبت کنم در این باره چون ممکن است برخی ها برداشت های دیگری کنند. اما بدانید تمام شده است کار این ها. حوادث دنیا سرعت گرفته است. نگاه کنید! همه منتظر یک خبر عجیب هستند.

لحظه ای که آن کشور به کشور دیگر حمله کرد شمارش معکوس نابودی خودش آغاز شد. یک قدم بیشتر نمانده است.جهان به سمت همگرایی و  وحدت می رود، مرزها برداشته می شود، اندیشه ها و دل ها بایکدیگر یکی می شوند. یک اقلیت محض چند هزار نفری دارند دنیا را می چاپند، همه ثروت عالم را گرفته اند و به 7 میلیارد نفر ظلم می کنند، این یک همدلی می خواهد. یک حرکت می خواهد تا بساط این ها را از عالم جمع کنیم و بشریت نجات پیدا کند.

چقدر انسان به دنیا می آید اما طعم انسانیت را نمی چشد و مثل غنچه ناشکفته از دنیا می رود؟ خوشبختانه این عده قلیل منفور هستند و در حال رفتن هستند و به فضل الهی به زودی نابود می شوند.

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

ahmadi-babl 1

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

سید جواد

دکتر جان !خاک پایت توتیای چشمان ما گرگانی ها آقا جان منتظرت هستیم کی به گرگان سفر می کنید

0
0
پاسخ
1394-02-14 04:09
حسن

عکسا تونم که نمیاد؟

0
0
پاسخ
1394-02-14 04:32
غضنفر

دقت کردین باز دکتر تو هاله نور بود

0
0
پاسخ
1394-02-14 17:26
محمد

زنده باد حاج محمود

0
0
پاسخ
1394-02-14 17:47
REZA1539

درود بر حاج محموداحمدی نژاد خداوکیلی از ته دل میگم عشق منی دوران ریاست جمهوری دکتر احمدی نژاد در سفرهای استانی اش تمام نامه های مردمی را حالا وام بود کار بود.....همه را جواب داد متاسفانه در سفراستانی اقای روحانی به گلستان بنده ازسه خانواده شهید نامه را بردم تحویل دادم فقط یک اس امدنامه ثبت شدهرموقع زنگ زدیم در دست اقدام است تا همین الان یکی هم زنگ نزد سوال کنه این مادر شهید این خانواده شهید مشکلش چیست ولی رئیس جمهور قبلی ظرف یکماه جواب مثبت دادندتازه جواب مادر شهید را اینطوری دادند تا برسه............دکترنوکرتم به مولا

0
0
پاسخ
1394-02-14 20:07
امینی

دکتر جان دلمان برات تنگ شده .تو را خدا یک اظهار ندامت کن و مشایی را دور بینداز.برو از آقا معذرت بخواه .آن وقت چهل میلیون رای مردم مال خودته .چون همه تو را دوست دارند اگر....؟

0
0
پاسخ
1394-02-15 08:31
مجتبی

خیلی ...ای که خاک پای احمدی نژاد توتیای چشمته. چرا گرگانی ها رو با خودت جمع می بندی.هرکسی که میاد تواین مملکت پست میگیره، نماینده میشه ، وزیر میشه ، رئیس جمهور میشه وظیفه کوچیکش خدمت به مردمه. چرا در مقابل یه آدم جوری برخورد میکنید که توهم برش میداره که پای امام زمان رو میکشه وسط.اونم آدمی که ثابت کرد همچین آش دهن سوزی هم نیست.اونای دیگه اگه چند سال گذشت و درموردشون گفتن اره اونم بله این که هنوز بود ....ش دراومد.داداش خودتو با یه شهر جمع نبند.یه جور نوشتی آقاجان انگار که درمورد امام نوشتی .خودتو اصلاح کن.

0
0
پاسخ
1394-02-16 13:00

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.