1394-01-07 19:06
8684
9
12423
معرفی یکی از هتل های معروف گلستان؛

آشنایی با هتل 5 ستاره بوتانیک در گرگان / احدپور: توریسم گنج پنهان توسعه است

مدیر و مالک هتل 5 ستاره بوتانیک گفت : بنده با 40 سال تجربه بین المللی در زمینه هتلداری به سرزمینم و ایران بازگشتم تا برای پیشرفت و توسعه کشور کمکی کرده باشم.

به گزارش گلستان ما ؛ احدپور مدیر و مالک هتل بوتانیک که پیشتر تجربه سال ها مدیریت هتل در کشورهای اروپایی را در کارنامه خود دارد در مورد ساخت این هتل گفت: در بهمن سال88، پروژه ساخت هتل در زمینی به مساحت 40 هزار متر مربع و زیربنای 11هزار مترمربعی شروع شد.

در این زمینه بانک صادرات کمک شایان توجه ای به این پروژه داشتند و تسهیلاتی به میزان 6 میلیارد تومان برای طرح هتل در نظر گرفتند که لازم است در همین زمینه از مساعدت های آقای مقامی، مدیرعامل بانک صادرات استان، تشکر داشته باشم.

 البته هزینه کل پروژه 14 میلیارد تومان برآورد شده که 8 میلیارد آن آورده مالی شخصی بوده است.

احدپور، ادامه داد: می خواهم یک هتل 5 ستاره با معیارها و استانداردهای بین المللی در استان گلستان احداث کنم.

بنده با 40 سال تجربه بین المللی در زمینه هتلداری به سرزمینم و ایران بازگشتم تا برای پیشرفت و توسعه کشور کمکی کرده باشم.

وی خاطرنشان کرد: هتل بوتانیک دارای ظرفیت 80 اتاق و گنجایش پذیرش 180 نفر جهت اقامت  را دارد.

 از دیگر امکانات منحصربه فرد این هتل می توان به 2 زمین تنیس، 1 کیلومتر پیست دوچرخه سواری و پیاده روی، 2 استخر شنا و جکوزی، آریشگاه برای آقایان و خانم ها و باغی در کنار هتل برای اوقات فراغت و نمایش فیلم اشاره کرد.

 ما بنا داریم با هزینه های خودمان، تورهای استان گردی را نیز برای مشتریان و مسافران مقیم هتل در نظر بگیریم.

وی در پایان تصریح کرد: ایران و استان گلستان ظرفیت بالایی در ایجاد صنعت توریسم دارند، چرا که توریسم گنج پنهان توسعه است و هتل بوتانیک می خواهد در مسیر توسعه صنعت گردشگری ادای دین کرده باشد.

قابل ذکر است دکتر کامران احدپور فارغ التحصیل رشته مدیریت از دانشگاه آمریکا است و پیشتر سابقه مدیریت هتل در کشور انگلستان را داشته است. همچنین، وی به سرمایه گذاری و احداث یک کارخانه در شهرک صنعتی بندرگز پرداخته بود که چندی پیش با حضور مسوولان کشوری و استانی افتتاح و بهره برداری شد. 

هتل بوتانيک در هفت کيلومتري گرگان واقع شده است و ساخت آن از سال 88 آغاز شده است و در آذرماه سال 93 با حضور هیئت دولت در استان گلستان و با حضور سلطانی فر رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری افتتاح شد.

botanic01-1

botanic01-1

botanic01-1

botanic01-1

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

شمسی

رپرتاژ آگهی هست کاملا ضایع

0
0
پاسخ
1394-01-06 06:02
ali

این هتل روبروی روستای نودیجه است و جالب است بدانید که فاصله اش تا گرگان 12 کیلومتر است

0
0
پاسخ
1394-01-06 19:39
احمد

قابل توجه سردبیر گلستان ماچرا در بیشتر اخبار خودتان عکسها با مطالب جور در نمی آید.آیا این عکس واقعاً همان هتل بوتانیک است ؟مشابه این در اخبارهای دیگه شما نیز وجود دارد.

0
0
پاسخ
1394-01-08 05:45
کارشناس ارشد هتلدار

با سلام سردبیر محترم گلستان ما در استاندارد بین المللی هتلداری هتلهای 5 ستاره اتاقهای بالاتراز 80 اتاق را دارند پس این خبر که هتل بین المللی و5 ستاره هست اشتباه می باشد حتما مدیریت هتل که سالهای زیادی خارج مدیر هتل بوده بیشتر باید بداند در ضمن کارکنان هتلهای 5 ستاره با مدارک بالا به کارگیری می شوند حداقل لیسانس نه کارگرهای زمان ساخت و ساز و با حقوق ماهی 300هزار تومان

1
0
پاسخ
1394-07-04 19:10
نيما شفايي

[quote name="شمسی"]رپرتاژ آگهی هست کاملا ضایع[/quote]من اين هتل بودم چهار شب بايد بگم كه اين هتل جزو بهترين هتلهاي ايران است ومحيط بسيار گرم وكاركنان مهرباني دارد بايد ما بپزيريم اينجا ايران است نه تركيه كه همه از هر جاي دنيا براي سرمايه گذاري ساخت هتل سر دست ميشكنن و اين آقا با سرمايه شخسي اين هتل ساخته انقد بي معرفت نباشيد لطفاً من به اين بنده خدا گفتم پولتو هر جا ميبردي بهتر از اين كار بود ولي در جواب به من گفت براي شهرم ميخواستم كاري انجام بدم واين كار جاي تشويق دارد نه گلايه هاي الكي.

0
0
پاسخ
1396-06-22 20:48

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.