1394-01-06 08:51
956
0
12414
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

ریاحی : بدترین خبر سال 93 رحلت آیت الله مهدوی کنی بود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بهترین خبر سال 93 ابلاغ سیاست های کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری و بدترین خبر فقدان عزیزان کشور به ویژه آیت الله مهدوی کنی بود.

به گزارش گلستان ما به نقل از « دانشجو سلام »؛ تقی ریاحی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت و گو با خبرنگاران استان در رابطه به بهترین خبر و بدترین خبر سال 93 گفت: بهترین خبر قطعا ابلاغ سیاست های کلی نظام سلامت از سوی مقام معظم رهبری و بدترین خبر غم فقدان بزرگان عرصه های گوناگون کشور به خصوص رحلت جانسوز آیت الله مهدوی کنی بود.

 ریاحی همچنین در پیش بینی شعار سال جدید نیز عنوان کرد: در حوزه سلامت پیش بینی می شود شعار سال سازمان جهانی بهداشت در خصوص شیوع بیماری های غیرواگیر در دنیا با محوریت آسیب های عرصه سلامت باشد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان در بخش بعدی عنوان کرد: شعار بعدی سال که حوزه های مختلف کشور را در بر می گیرد و اهمیت بالقوه ای دارد شعاری است که رهبر معظم انقلاب با توجه به شرایط و نیازمندی های جامعه مطرح می کنند.

ریاحی خاطرنشان کرد: با توجه به آسیب های حوزه اقتصاد و اسامی که در سال های گذشته به عنوان شعار سال انتخاب می شد قطعا یکی از نقاط شاخص در این شکل گیری توجه به حوزه اقتصاد و معیشت مردم خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.