1394-01-07 19:15
1725
0
12412
نوروز فاطمی همراه با دانشجویان جهادگر:

روستاهای محروم گنبد کاووس مقصد نوروزی دانشجویان جهادگر گلستانی

روستاهای محروم گنبدکاووس مقصد نوروزی دانشجویان جهادگر گلستانی برای رفع محرومیت و شکوفا کردن پتانسیل در عرصه های مختلف است.

به گزارش گلستان ما ، شاهده میر عرب مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان گلستان، در گفتگو با خبرنگار«دانشجو سلام» ضمن تسلیت ایام فاطمیه، از اعزام 5 گروه جهادی دانشجویی از امروز به مناطق محروم شرق استان گلستان خبر داد  و گفت: امروز 2گروه جهادی از دانشگاه پیام نور کلاله و پیام نور گالیکش به روستاهای محروم قره شور از توابع کلاله و روستای چمانی از توابع شهرستان مینودشت جهت خدمت رسانی و محرومیت زدایی اعزام خواهند شد.

وی تصریح کرد: 3 گروه جهادی دیگر نیز فردا از دانشگاه های پیام نور و آزاد اسلامی گنبد کاووس به روستاهای هادی آباد، زابلی محله و مهدی آباد از توابع شهرستان گنبد کاووس اعزام می شوند.

میر عرب افزود: از 5 گروه جهادگر، 4 گروه خواهران و یک گروه از برادران در قالب گروه های 15-10 نفره متشکل از دانشجویان بسیجی داوطلبدر اقدامی خداپسندانه به مناطق محروم شرق استان اعزام می شوند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان گلستان اظهار کرد: دانشجویان جهادگر با توجه به تقارن سال نو با ایام فاطمیه برنامه های فرهنگی متنوعی را در دستور کار خود قرار داده اند.

وی افزود: عرصه های فرهنگی، آموزشی، بهداشتی و عمرانی شامل مشاوره ازدواج، ترویج سبک زندگی اسلامی ، اقتصاد مقاومتی ، کلاس های تقویتی، ویژه برنامه های ایام فاطمیه و آشنایی اهالی روستاها با منش و سیره حضرت زهرا(س) ومرمت و بازسازی مدارس  از جمله برنامه های گروه های جهادی اعزامی به مناطق محروم در ایام نوروز است.

میر عرب در خصوص شناسایی عرصه ها قبل از اعزام گروه ها خاطرنشان کرد: تیم شناسایی متشکل از دانشجویان کارشناس در عرصه های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی بود که در اواخر اسفند ماه به مناطق مورد نظر اعزام شدند.

مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان گلستان در پایان گفت: تیم شناسایی آسیب های منطقه را احصاء و با بیان نظرات و پیشنهادات خود به ارائه راهکار پرداختند تا ان شاءا.. با کمک اهالی روستا شاهد شکوفایی و آبادانی مناطق باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.