1394-01-05 11:08
1465
0
12400
ابراهیم کریمی خبرداد؛

تاکنون برج قابوس بیشترین بازدید گردشگران را در گلستان داشته است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: برج قابوس، بلندترین برج آجری جهان در گنبدکاووس بیشترین بازدید گردشگران را در استان گلستان داشته است.

به گزارش گلستان ما ، ابراهیم کریمی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان گفت: موزه‌های استان گلستان بازدید گسترده مسافران و گردشگران را در ایام نوروز شاهد هستند و برج قابوس بلندترین برج آجری جهان در گنبدکاووس نیز بیشترین بازدید گردشگران را داشته است.

وی افزود: میراث جهانی برج قابوس در روز سوم فروردین 3 هزار و 443 نفر بازدید کننده داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان تصریح کرد: موزه فرش گنبدکاووس نیز 60 بازدید کننده داشته است.

کریمی با اشاره به بافت تاریخی گرگان گفت: 180نفر از این بافت بازدید کرده‌اند و شهرباستانی جرجان نیز 112 بازدید کننده داشته است.

به گفته کریمی، کاخ موزه گرگان نیز 329 نفر بازدید کننده داشته و موزه صنایع دستی گرگان 104 بازدیدکننده و موزه مردم شناسی گمیشان نیز 40 نفر بازدیدکننده داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان افزود: موزه تاریخ طبیعی علی‌آبادکتول  نیز 14 بازدید کننده داشته است.

اسکان بیش از 81 هزار نفر مسافر در شبانه‌روز در استان گلستان

کریمی افزود: در نوروز امسال بیش از 81 هزار نفر مسافر در شبانه‌روز در استان گلستان اسکان و پذیرش می‌شوند؛ 23 هتل در استان گلستان با ظرفیت پذیرش یک هزار و 434 نفر آماده خدمت‌رسانی بوده و قابلیت پذیرش 676 نفر در میهمان‌پذیرهای گلستان و 153 نفر در هتل آپارتمان، 430 نفر در منازل استیجاری استان و 2 هزار نفر در کمپ‌های استان و 6 هزار و 524 نفر در 184 مدرسه استان گلستان وجود دارد و همچنین  70هزار نفر نیز ظرفیت اسکان نوروزی در دیگر واحدهای اقامتی در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.