1394-01-05 10:43
1223
0
12398
گلستان نگارستان ایران میزبان مسافران نوروزی؛

تاکید مروتی بر جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری گلستان

معاون هماهگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت گلستان به ‌واسطه اقلیم مناسب، قدمت و فرهنگ غنی به لحاظ اقتصادی بهره ببرند.

به گزارش گلستان ما ، رضا مروتی معاون هماهگی امور عمرانی استاندار گلستان با اشاره به اینکه استان گلستان از ظرفیت‌های مناسب گردشگری و از قدمت 7 هزار ساله برخوردار است، اظهارکرد: صنعت گردشگری را می‌توان سه‌چرخ از چهارچرخ حرکت استان عنوان کرد و باید به دنبال جذب سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری باشیم.

معاون عمرانی استاندار گلستان، همچنین خواستار اطلاع‌رسانی درست و معرفی صحیح مراکز گردشگری به مسافران نوروزی برای بازدید از جاذبه‌های طبیعی و تاریخی و جذب بیشتر گردشگر در این استان شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت گلستان به ‌واسطه اقلیم مناسب، قدمت و فرهنگ غنی به لحاظ اقتصادی بهره ببرند.

معاون عمرانی استاندار گلستان شعار ستاد خدمات سفرهای نوروزی استان را «خدمات متفاوت رضایت‌مندی مسافران» عنوان کرد و گفت: می‌توان با معرفی جاذبه‎ها تاریخی و طبیعی، صنایع‌دستی و مواد غذایی، گلستان را به‌عنوان مقصد گردشگری برای مسافران تبدیل کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.