1393-12-14 10:59
2101
1
11312
امشب ؛

صفار هرندی سخنران هشتمین یادمان شهدای روستای امیرآباد گرگان

هشتمین یادمان 15 شهید روستای امیرآباد گرگان پنج شنبه (14 اسفند) با سخنرانی دکتر حسین صفارهرندی برگزار می شود.

به گزارش گلستان ما ؛ همزمان با ایام شهادت دخت نبی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)هشتمین یادمان 15 شهید روستای امیرآباد گرگان با سخنرانی دکتر حسین صفارهرندی (وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام) و مداحی برادر حاج علی نظری برگزار می گردد.

گفتنی است ؛ این مراسم پنج شنبه چهاردهم اسفندماه بعد از نمازجماعت مغرب و عشا در مسجدصاحب الزمان(عج)روستای امیرآباد گرگان برگزار می شود.
 
محمد‏حسین صفار هرندی در سال 1332 در تهران متولد شد. وی در سال 1352 در رشتهٔ راه و ساختمان دانشگاه علم و صنعت پذیرفته و وارد این دانشگاه شد. سپس در سال 1373 دورهٔ نظری مدیریت استراتژیک را به پایان رساند.

صفار هرندی از 1372 به روزنامه کیهان رفت. محمود احمدی‌نژاد در تاریخ 23 مرداد 1384 وی را برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به مجلس معرفی کرد.

وی پیش از رسیدن به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کابینه نخست احمدی‌نژاد سال‏ها سردبیر روزنامه کیهان بوده است. صفار هرندی در دوران حضور در روزنامه کیهان علاوه بر سردبیری این روزنامه سرمقاله نویس نیز بوده و صدها مقاله و تحلیل از وی در این روزنامه منتشر شده است.

اگر چه صفار هرندی در چهارم مرداد 1388 و به عبارتی در آخرین روزهای کاری دولت نهم خبر استعفای خود را اعلام کرد اما به دلیلی که در متن استعفایش آمد تا 15 شهریور که به طور رسمی آیین تودیع وی برگزار شد، سکان این وزارتخانه فرهنگی را در دست داشت. در مهر 1388، پس از پایان دوره وزارت، به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه مشغول به کار شد.

روستای امیرآباد
 
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.