1393-12-06 20:27
870
2
11059
حاشیه های انتخابات هیئت فوتبال گلستان:

برای آن مدیرکل متاسفم که معاونش دارد از جایگاهش سوء استفاده می کند / انتخابات ما جنگی بین صوری بودن یا نبودن است/ گزینه ای بهتر از من وجود ندارد!

اورسجی گفت : معاون مدیرکل ورزش دخالت می کند آقای "ق.ب" معاون اداره کل ورزش استان به قومیت در فوتبال دامن می زند و این حرکت، مانع رشد فوتبال می شود و من برای آن مدیرکل متاسفم که معاونش دارد از جایگاه خود سوء استفاده می کند.

به گزارش گلستان ما به نقل از اسپورت گلستان ؛ "محمد مهدی اورسجی" از افراد باسابقه در عرصه فوتبال استان است و هم اکنون به عنوان یکی از گزینه های احراز ریاست هیات فوتبال ثبت نام کرده و نامزد شده است.

اورسجی به شدت نسبت به اداره وضعیت فعلی فوتبال و آنچه که دخالت معاون مدیرکل ورزش در امر انتخابات می خواند، شاکی است.

متن دیدگاه وی در مورد وضعیت فعلی فوتبال استان در آستانه انتخابات ریاست هیات، در ادامه آمده است:

مدیران درجه سه وارد فوتبال شده اندآنچه که فوتبال را ورزش اول دنیا کرده است، جنگیدن همه افراد برای یک هدف با فکر و اندیشه است. آنچه که امروز در گلستان وجود دارد، فوتبال نیست بلکه حرکاتی تقلیدی است که هیچ برنامه مدیریتی در آن وجود ندارد.

همه مدیرانی که وارد فوتبال استان شده اند، درجه سه بوده اند و هیچ فکری برای فردا نداشته اند! با آمدن تیم اتکا ، فوتبال استان یکطرفه شد و به خاطر آنکه عوامل سیاسی دخالت کردند و افراد درجه هفت (!) وارد هیات مدیره و مدیر عاملی شدند ، مالک تیم تصور کرد وقتی این افراد در فوتبال می آیند پس کارکنان شرکت من نیز می توانند حضور داشته باشند.

فوتبال را از حرفه ای بودن به هیچ و پوچی تبدیل کردند !

مدیریت، نقشی در اداره فوتبال ندارد اکنون مدیریت هیات فوتبال، نقشی در فوتبال استان ندارد. همه کمیته های هیات فوتبال، صوری است و هیچ اندیشه و برنامه ای در آن مشاهده نمی شود و هیات فوتبال به هیات "اتلاف وقت" تبدیل شده است.

افرادی که در هیات فوتبال هستند، از طریق فوتبال به شخصیت رسیده اند و این افراد کسانی نیستند که به فوتبال استان جایگاه و قوام دهند. در فوتبال استان مدیریتی وجود ندارد و مانند "سیلاب هرز" به ناکجا آباد می رود.

مدیریت شش ماهه اخیر موجب از دست دادن تیم فوتبال اتکا شد. به خاطر آنکه در فوتبال کشور کسی را نمی شناختند چهار تا دلال را از تهران آوردند و می خواستند اتکا را به آنها بدهند.

معاون مدیرکل ورزش دخالت می کند آقای "ق.ب" معاون اداره کل ورزش استان به قومیت در فوتبال دامن می زند و این حرکت، مانع رشد فوتبال می شود و من برای آن مدیرکل متاسفم که معاونش دارد از جایگاه خود سوء استفاده می کند.

این آقا به هیات ها و آدم های خودش می گوید به آقای "کوهستانی" ( یکی از نامزدهای انتخابات هیات فوتبال ) رای دهید ، همین کار را دبیر هیات فوتبال نیز انجام می دهد.

انتخابات ما جنگی بین صوری بودن یا نبودن است (!) وقتی معاون مدیرکل به نفع فردی جبهه می گیرد، معنایش این است که شما حرفی برای گفتن ندارید.

متاسفانه "ناسیونالیسم کور اجتماعی" دارد در فوتبال اثر می گذارد. من که بار دیگر نامزد انتخابات شده ام ، احساس می کنم نسبت به سایر افراد از سابقه ، علم فوتبال و تجربه مدیریتی بالاتری برخوردار هستم . اگر قرار باشد اعضا به کارکرد و آنالیز رای بدهند، هیچ گزینه ای بهتر از من وجود ندارد!

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رستمانی

در توانایی مدیریتی ورزشی اقای اورسجی تردیدی نیست. بی شک در ماه اول 94 پس از تغییر مدیر کل ورزش همه ی این معادلات بر هم خواهد خورد.

0
0
پاسخ
1393-12-06 20:38
غضنفر

بعضی ها که از گرفتن سمت بخشداری بهاران در این دولت ناامید شده حالا به یک سمت کوچکتر هم قانع شده و جای تعجب است که از مسئولین دولتی انتقاد می کنند!

0
0
پاسخ
1393-12-08 12:02

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.