1393-12-06 16:07
5504
4
11056
با پا در میانی اعضای شورای حل اختلاف ؛

پایان دعوای چند ساله طایفه ای در علی آبادکتول

پا در میانی اعضای شورای حل اختلاف ، اختلاف چندین ساله ی طایفه ای درعلی آباد کتول را ختم به خیر کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ محمود اسپانلو رئیس دادگستری و اداره شورای حل اختلاف علی آباد کتول با اعلام این خبر گفت: اختلاف چندین ساله ی این دو طایفه ، مهر91 منجر به نزاع دسته جمعی با حضور 18 نفر در یکی از محله های این شهر شد .

اسپانلو افزود: این دعوا ، با انتقال ِ زخمی ها به بیمارستان هم متوقف نشد و طرفین بار دیگر در بیمارستان با یکدیگر درگیر شدند.

وی تصریح کرد: این قائله با حضور پلیس 110 ختم و پرونده ی طرفین دعوا وارد فرایند رسیدگی شد.

رئیس دادگستری علی آباد کتول در ادامه افزود : پس از رسیدگی پرونده ، تعدادی از طرفین نزاع به شلاق ، حبس و دیه محکوم شدند.

وی گفت: به دلیل اختلافات ریشه دار طرفین و ناامنی که این اختلافات در علی آباد کتول ایجاد کرده بود پرونده به شعبه ویژه صلح و سازش شورای حل اختلاف فرستاده شد.

اسپانلو افزود: با تلاش و پا در میانی اعضای شورای حل اختلاف بالاخره طرفین دعوا مصالحه کردند و به این ترتیب اختلافات چندین ساله این دو طایفه ، رفع شد.

وی تصریح کرد: شکات و متهمین پرونده علاوه بر صرف نظر از شکایت های خود ، از دریافت دیه که در مجموع بیش از 250 میلیون تومان بود نیز گذشتند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

اسماعیلی-خان ببین

خدارو شکرریشه اصلی این اتفاقات افراط بیش از حد هست.باید این افراط های بیجا برطرف بشه.اعراب بادیه نشین بیشتر معروف بودن به افراط قومی و قبیله ای که همین افراط های نابجا باعث شد تا در برابر اسلام جبهه بگیرند. ما که امروز نسل متمدن دنیا هستیم می بایست از این دست افراط ها فاصله بگیریم. نمیگم تعصب نباشه اما تعصب بیجا نباشه.

0
0
پاسخ
1393-12-07 05:19
محمددامن باغ

باتشکرازریاست دادگستری وشورای محترم حل اختلاف وبه امیدروزی که هیچ اختلافی بین مسلمین نبوده ودرسایه اسلام بااخوت ومهربانی همه زندگی‌ ارامی داشته باشند.

0
0
پاسخ
1393-12-07 17:44
مم

بعدا معلوم میشه

0
0
پاسخ
1393-12-08 06:46

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.