1393-12-06 12:52
3037
4
11050
در گرمي بازار رسانه هاي مجازي و مكتوب استان گلستان؛

پايگاه خبري تحليلي پاسرو در گرگان راه اندازي شد

اين سايت كه به همت گروهی از دانشجویان و خبرنگاران جوان استان با هدف انتشار اخبار و اطلاع رسانی عمومی در جامعه راه اندازی شده است.

به گزارش گلستان ما؛ سایت خبری تحلیلی پاسرو حاصل تلاش گروهی از دانشجویان و خبرنگاران جوان است که با هدف انتشار اخبار و اطلاع رسانی عمومی در جامعه و به منظور حفاظت و ارتقای منافع ملی و صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده است.

اين سايت با رعایت قوانین و مقررات نظام جمهوری اسلامی ایران اداره می شود و وابسته به هیچ  ارگان، حزب و جناح سیاسی نیست و به هیچ اردوگاه های سیاسی تعلق خاطرو سرسپردگی ندارد.

سایت خبری تحليلي پاسرو متعهد به ولایت فقیه و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران بوده خود را ملتزم به رعایت منافع ملی و مصالح عالیه نظام و انقلاب اسلامی می داند.

پاسرو با حفظ نگاه ویژه خود به مسایل اجتماعی و فرهنگی، اقتصادی و سیاسی و...، ضمن پرهیز از درگیری های کم فایده رسانه ای، آماده است تا با درج تحلیل ها و مقالات صاحب نظران و فرهیختگان، زمینه مناسبی برای تضارب آرا و اندیشه ها و ارائه آن به عموم مردم فراهم آورد.

صداقت، سرعت، درستی و جامعیت در ارائه اخبار و انصاف در نگارش و انتشار تحلیل ها و مقالات ، جزء اصول و سر لوحه فعالیت دست اندرکاران سایت خبری تحلیلی پاسرو می باشد.

مجموعه دست اندرکاران سایت خبری تحلیلی پاسرو با رعایت تمام قوانین حقوقی مربوط به مطبوعات ایران را بر خود فرض دانسته و علاوه بر رعایت قانون، تلاش خواهند کرد از محدوده اخلاق حرفه ای خارج نشوند.

پرهیز از انتشار اخبار غیرواقعی، دوری از درشت نمایی های مغرضانه، اجتناب از توهین و تهمت، ذکر منابع خبری و درج جوابیه ها از جمله این موارد است.

همچنین، تا حد امکان، تمامی نظراتی که از طریق صفحات داخلی فرستاده می شوند و نیز مطالبی که از طریق صفحه تماس با ما ارسال می شوند، منتشر خواهند شد لکن بدیهی است که پاسرو از انتشار نظراتی که حاوی مطالب خلاف واقع یا متضمن توهین، تهمت و اسائه ی ادب به اشخاص حقیقی و حقوقی باشد خودداری خواهد نمود.

همکاران پاسرو پیشاپیش از راهنمایی ها و نقدهای مخاطبان گرامی در جهت رفع نقایص فنی و محتوایی و ارتقای کیفی این سایت خبری تحلیلی ، استقبال می کنند.

گلستان ما ، ورود اين سایت خبري تحليلي را به عرصه مطبوعات و فعاليت رسانه اي استان تبريك مي گويد .

برای مراجعه به این سایت اینجا کلیک کنید .

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

داوود

سلامبه نظر مي رسد اين سايت مثل چند سايت ديگه كه وجود داره مربوط به برخي از اعضاي شوراي شهر گرگان است كه مي خوان تو حوزه رسانه ها ورود پيدا كنند

0
0
پاسخ
1393-12-06 13:06
میرزایی

از اسمش پیداست یا وابسته به صداو سیماست یا اداره فرهنگ و ارشادانشالله که به گفته خودشون منصف باشند و با عدالت کار کنند

0
0
پاسخ
1393-12-06 14:34
همشهری

آقا تبریک/ اسم با مسمایی داره / امیدوارم مسئولین این سایت تو کارشون موفق باشن

0
0
پاسخ
1393-12-06 18:31
حسینی

بله آقا حتماً همین طوره هر چی از این شورای شهر بگی برمیادتو شورا که کار نمی کنند انشالله تو فضای مجازی کار خوبی انجام بدن . باز مثل بقیه کارهاشون یکطرفه حمله و دفاع نکنند.

0
0
پاسخ
1393-12-08 14:43

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.