1393-12-06 04:31
2361
6
10969
حاشیه های ناتمام شهرداری گرگان؛

پخش شب نامه علیه شهردار گرگان و حامیان وی / فتنه گران در گرگان بیدار شدند

صبح دیروز یک پیک موتوری شب نامه ای علیه شهردار گرگان و حامیانش به برخی از اعضای شورای شهر گرگان رساند.

به گزارش گلستان ما ؛ قصه پرغصه شورای شهر و شهرداری گرگان این روزها چهره جدیدی بخودش گرفته و در پی نامه جمعی از شهروندان به مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از شهردار گرگان ، جمعی دیگر از مردم تحت عنوان خانواده های معظم شهدا و جانبازان و ... طی نامه ای خطاب به رهبر معظم انقلاب از فعالیتهای شهردار و حامیانش انتقاد کردند.

متن این نامه به شرح زیر است :

0olestanema8

Golestanema9

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

باطل رفتنی است و حق ماندگار.

0
0
پاسخ
1393-12-06 04:28
اسماعیلی-خان ببین

امان از افراطامان از تفرقهامان از منفعت طلبیزشته بابا خجالت بکشین این کارا یعنی چی؟مردم تو نون شبشون موندن حالا شما هی دارین تو سر و کله هم میزنین که چی بشه؟ اصلا شماها دلسوزین؟اگه دلسوزین این جنگولک بازی ها یعنی چه؟خجالت داره بخدا خجالت داره.والا شهردار گرگان هم داره زحمت می کشه. حالا چون مطابق فرامین بعضی ها نیست شده فتنه گر یا شده ضد نظام و رضا شاه؟

0
0
پاسخ
1393-12-06 06:26
تلنگر

به نام حضرت دوستپخش اکاذیب و شایعه و فرا فکنیه افکار عمومی مسئله ایست که دیگر به قول معروف حنای آن رنگی ندارد.انسان با دیدن خورشید در روز دیگر نمی تواند آن را کتمان کند.نمی دانم چرا عده ای می خواهند با این قبیل کارها جلوی توسعه و عمران و آبادانیه شهر را بگیرند .بسیار مضحک است این شب نامه در برابر طومار مردم به رهبر چه معنی میتواند داشته باشد.عزیز دلی که شب نامه زحمت کشیدی *فرق بین طومار و شبنامه در این است که در طومار اسم افراد و رسمشان معلوم است ولی در شبنامه نویسنده در پشت آن جا میخورد و نیت و هدف آن معلوم نیست.الا ایها الحال در زمان مختار هم از این حرف و حدیث ها زیاد بود و او را کذاب و ساحر می خواندند .الحمد الله به لطف صدا و سیما و علوم و ارتباطات این شب نامه ها دِ مده شده است .سعی کنید برای تخریب از کارهای دیگر استفاده کنید.

0
0
پاسخ
1393-12-06 10:50
.

- واقعا دیگه دارین شعورشو در میارین..- خادم شهر گرگان شد فتنه گر..!!؟؟- اصلا درست نیست. دارین از این موقعیت (خانواده شهدا)استفاده میکنید.. - حامیان شهردار زحمتکش (مردم گرگان) رو نسبت به خانواده معظم شهداء بدبین نکنید.

0
0
پاسخ
1393-12-06 19:03
محمد

انگاری سود زمین خواری و سو استفاده از پروژه های عمرانی که در زمان شهرداریهای قبل میخوردند و به جیب میزدند آنقدر زیاد بوده که ایستادگی شهردار در مقابل زیاده خواهی آنها، باعث زدن فتنه بنام نیک نامان این دیار شده اند.اینان همانند کوفیانی هستند که شهرداری را انتخاب کردند و بعد برای ریختن آبرویش هم پیمان شده اند، مگر نه اینکه اینها را موقع رای اعتماد به شهردار که یکسال بیشتر نمیگذرد میدانستید اما آنموقع مثل طلحه و زبیر احتمال ندادن حق بیت المال را به خود نمی دادید و خوابهای بدتان تعبیر نشد

0
0
پاسخ
1393-12-07 04:47
حیدری

یعنی مخالفای شهردار شخصیت خودشون رو قشنگ نشون دادن.کدوم خونواده شهیدی توی گرگان هست که الان از شهردار ناراضی باشه؟! انتشار شب نامه با نام افرادی که در جامعه مقبولیت دارن از روش های تخریب قدیمه. مردم بیدارن با این کلک بازیا گول نمیخورن. چند دقیقه پیش داشتم از کنار زیرگذر معلم رد میشدم. خداییش لذت بردم و مردم همه با خوشحالی به کارکردن کارگران نگاه می کنن. احساس عزت و رضایت در نگاه همه کاملا پیداست. دست بردارین. اینقد تخریب نکنید. این شهر برای شما هم هستا. برای فرزندانتان! به خودمون خیانت نکنیم!

0
0
پاسخ
1393-12-08 15:39

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.