1393-11-29 20:26
1303
1
10695
سایت ترکمن سسی:

"گلستان ما" در زمینه اطلاع رسانی سرآمد همه سایتهای خبری استان است

بدون شک در حال حاضر گلستان ما در زمینه اطلاع رسانی سرآمد همه سایت های خبری استان است و شک نداریم این جایگاه با تعمیق بی طرفی سایت در مواجهه با پدیده های مختلف تقویت خواهد شد .

به گزارش گلستان ما ؛ سایت ترکمن سیسی به مناسبت سومین سالگرد تاسیس گلستان ما مطلبی در سایت خود درج کرد:

"به مناسبت آغاز سال چهارم فعالیت سایت گلستان ما ، این سایت در روزهای اخیر با حضور جمعی از فعالان فرهنگی و رسانه ای شاخص استان مورد ارزیابی و نقد قرار گرفت .

در این زمینه متاسفانه علی رغم دعوت انجام شده از ما ، به علت عدم حضور در استان توفیق حضور در این جلسه خوب را از دست دادیم . اما همین که سایت و رسانه ای با ایجاد فضایی ، منتقد ترین افراد نسبت به سایت خود را جمع کرده و به نقدهای مشفقاته و سازنده آنها گوش می دهد شایسته بهترن درودهاست.

ما ممکن است نسبت به برخی از رویه های گلستان ما نقد حرفه ای داشته باشیم ، اما وجود این سایت را با توجه به تنوع پوشش اخبار آن از مناطق مختلف استان و سرعت مناسب آگاهی بخشی آن به جامعه قابل تقدیر می دانیم .

بدون شک در حال حاضر گلستان ما در زمینه اطلاع رسانی سرآمد همه سایت های خبری استان است و شک نداریم این جایگاه با تعمیق بی طرفی سایت در مواجهه با پدیده های مختلف تقویت خواهد شد .

ان شاالله که روند اجرا شده بوسیله سایت گلستان در زمینه دعوت از منتقدان و موافقان سایت در یک فضای تضارب آراء و شنیدن نقطه نظرات مختلف افراد ، برای همه سایت های استانی و محلی الگو گردد.

 

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

رضا

سلام من روزانه حدود چندين سايت را چك ميكنم بهترين خبر و بهترين محتوا در سايت گلستان ما هست . خدا خيرتان بدهد . انشالله به حق امام هشتم موفق باشيد

0
0
پاسخ
1393-11-30 04:19

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.