1393-07-10 20:12
1576
0
3703

تکذیب زمین خواری در کردکوی با سوء استفاده از نام استانداری گلستان !!

زمین مورد نظر به شکل باغی با مساحت حدود 8 هکتار در سه قطعه که دارای سند رسمی بوده و در سال 1392 بنام علیرضا عبداللهی انتقال یافته بود .

به گزارش گلستان ما ؛ در روز شنبه 15 شهریور ماه سال جاری مطلبی تحت عنوان " زمین خواری در کردکوی با سوء استفاده از نام استانداری گلستان !!! " در این پایگاه خبری درج شد که فردای آن روز علیرضا عبداللهی با ارسال مطلبی به این خبر واکنش نشان داد که این مطلب در روز دوشنبه 17 شهریور ماه با عنوان " زمین را با دوستان ، همکاران و وابستگان خریداری کردم / اقدامات انجام شده مصداق تغییرکاربری نیست " منتشر گردید .

در ادامه و پس از ارائه توضیحاتی از سوی علیرضا عبداللهی مالک زمین مبنی بر نادرست بودن مطالب منتشر شده ، در روز دوشنبه 7 مهرماه خبرنگاران پایگاه خبری گلستان ما و یکی از رسانه های محلی به همراه وی با حضور در روستای بالاجاده شهرستان کردکوی از زمین مورد نظر بازدید کردند .

مساحت زمین مورد نظر که به شکل باغی با درختان متفاوت بود حدود 8 هکتار در سه قطعه است ( دو قطعه 2 هکتار و 10 نی و یک قطعه 2 هکتار و 5 نی ) که دارای سند رسمی بوده و در تاریخ 1392/7/13 بنام علیرضا عبداللهی انتقال یافته بود .

در ورودی این باغ ، کانکسی به مساحت 30 مترمربع برای اسکان نگهبان و کارگران قرار داشت و راه عبوری در این 3 قطعه باغ نیز شن ریزی شده بود . که بنا بر اظهار مالک ، برای رفت و آمد آسان تر در فصل های پاییز و زمستان و روزهای بارندگی صورت گرفته است .

بعد از مشاهده مستندات و بررسی در باغ مذکور ، مشخص گردید که این ملک در هنگام خریداری به شکل درختانی محصور در میان بوته ها و علف های هرز بوده که با اقدامات بعدی صورت گرفته در آن ، تبدیل به باغی قابل بهره برداری شده است .

به نظر می رسد فضا سازی های صورت گرفته در خصوص تغییر کاربری و انتساب به استانداری گلستان ، ناشی از حسادت و غرض ورزی از سوی برخی افراد باشد .

در پایان پس از توضیحات مالک باغ ، مشاهده مستندات و بازدید حضوری از زمین مورد نظر در روستای بالا جاده مشخص گردید که مباحث مطرح شده در خصوص زمین خواری در باب این ملک صحت ندارد .

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.