1398-04-09 09:43
718
0
64101
​معاون راهداری گلستان:

راهداری تابستانی در 3 هزار کیلومتر از راههای گلستان آغاز شد

​معاون راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از آغاز طرح راهداری تابستانی در 31 محور های اصلی، فرعی و روستایی استان به طول 3 هزار کیلومتر خبرداد. با بهره مندی از استعداد300 نفر از راهداران خبر داد.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا بیکی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در طرح راهداری تابستانی 300 نفر از راهداران گلستانی فعالیت خواهند کرد.

وی افزود: در این طرح 124 دستگاه ماشین آلات سنگین ، نیمه سنگین ، سبک و تجهیزات راهداری در قالب 43اکیپ راهداری ، 9 اکیپ امدادی و خدماتی در طول راهها به طور مستمر فعال هستند تا سطح خدمات مطلوبی را به کاربران و مسافرین  تابستانی ارائه کنند.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان تصریح کرد: با توجه به فصل تابستان و سفرهای تابستانی و پرتردد بودن راهها افزود: این طرح تا پایان تابستان ادامه دارد تا امنیت خاطری را برای مسافران ایجاد کند.

بیکی بیان کرد: در این طرح راهداران و اکیپ های راهداری به آشکارسازی نقاط پرتصادف، تجدید و احیای خط کشی ها، علف تراشی و تسطیح حریم راهها، لکه گیری آسفالت، رفع افتادگی شانه راه، اصلاح سرعت گیرهای آسیب دیده، تعمیر و نصب تابلوهای اطلاعاتی وغیره می پردازند.

وی خاطرنشان کرد: برای اجرای بهینه طرح، فعالیت های اطلاع رسانی از جمله نصب بنرهای ایمنی، تجهیز ناوگان راهداری، اطلاع رسانی پیام های ترافیکی، لکه گیری، تابلوهای سیار هشداردهنده و پاکسازی و منظر آرایی حریم راهها انجام می شود.

استان گلستان بالغ بر 5 هزار کیلومتر راه دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.