1398-04-04 09:35
691
0
64057
قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور؛

ساخت 4 خانه بهداشت در گلستان توسط نیکوکار تهرانی

قائم مقام مجمع خیرین سلامت کشور از ساخت چهار خانه بهداشت در مناطق زلزله‌زده گلستان توسط یکی از خیرین تهرانی خبر داد.

به گزارش گلستان ما به نقل از فارس، سیدعباس پورهاشمی امروزدر گنبدکاووس با اشاره به اینکه اقدام آقای شهرکی در ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی و ارسال آن به 31 استان یک اقدام بدیع و نو بود، اظهار کرد: ما برای تجلیل و تقدیر از این حرکت شایسته به گنبدکاووس آمدیم تا از نزدیک به این نیکوکار گنبدی خداقوت بگوئیم.

وی با بیان اینکه از شما رسانه‌ها می‌خواهیم این اقدامات خیر را تا می‌توانید در سطح کشور به صورت پررنگ انعکاس دهید، افزود: تردید نداشته باشید که اگر مردم بدانند می‌توانند اینگونه با ابتکار و نوآوری مشکلات بسیاری از همنوعان دیگر خود را حل کنند از این رویه استقبال می‌کنند.

قام مقام مجمع خیرین سلامت کشور با تاکید بر اینکه ایجاد بانک امانات تجهیزات پزشکی باید به یک پویش ملی در سطح کشور تبدیل شود، خاطرنشان کرد: باید این اتفاق در همه شهرها و مناطق کشور رخ داده و در هر بخشی از کشور که مراجعه کنیم شاهد ایجاد این بانک امانات باشیم.

پورهاشمی با اشاره به اینکه از روز نخست طرح این ابتکار توسط نیکوکار گنبدی پیگیر این اقدام شایسته بودیم، ادامه داد: پس از این اقدام آقای شهرکی در گنبدکاووس چندین خیر بزرگ در استان‌های دیگر خواهان ادامه دادن راه این بزرگوار بودند که آنها را برای این امر راهنمایی کردیم.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات نیکو و خداپسندانه خیرین گنبدی از سوی مردم ایران اسلامی بدون پاسخ نخواهند ماند، تصریح کرد: به طور مثال در همین چند هفته پیش یکی از خیرین بزرگ تهرانی آمادگی خود را برای ساخت چهار خانه بهداشت در مناطق سیل‌زده استان گلستان اعلام کرده است.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.