1398-02-09 10:44
418
0
62872
مدیرکل بنیادمسکن استان گلستان :

بازسازی مناطق سیل‌زده گلستان با همکاری استان‌های گیلان و خراسان رضوی انجام می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: بازسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در مناطق سیل‌زده استان با همکاری استان‌های گیلان و خراسان رضوی انجام می‌شود.

به گزارش گلستان ما؛ محمدتقی زمانی‌نژاد در جلسه قرارگاه بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده این شهرستان اظهارداشت: تاکنون چهار هزار و 4028 واحد مسکونی خسارت دیده در شهرستان گمیشان شناسایی شده است.

وی افزود: از مجموع این واحدها یکهزار و700 واحد مسکونی شهری است که 413 واحد آن به طور کامل تخریب شده و نیازمند احداث است. همچنین یکهزار و 287 واحد مسکونی نیز باید تعمیر شود.

مدیرکل بنیادمسکن گلستان گفت: از دو هزار و 328 واحد مسکونی روستایی خسارت دیده نیز 346 واحد مسکونی اخداثی و یکهزار و 982 واحد نیز تعمیری است.

وی بیان داشت: استان‌های گیلان و خراسان رضوی به عنوان معین گلستان در بازسازی و نوسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده در سیل اخیر انتخاب شدند که استان گیلان در شهرستان گمیشان اقدامات موردنیاز برای بازسازی واحدهای مسکونی را انجام خواهد داد.

زمانی ‎نژاد گفت: دولت حدود 700 میلیارد تومان در قالب تسهیلات، کمک‌های بلاعوض برای ساخت و تعمیر منازل مسکونی و کمک هزینه معیشتی برای مردمی که واحدهای مسکونی و لوازم منزل آنان در سیل اخیر دچار خسارت شده، پیش‌بینی کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.