1398-01-22 11:11
392
0
62496
سرپرست استانداری گلستان:

تخلیه آب منازل را با جدیت دنبال می کنیم

سرپرست استانداری گلستان گفت: آب تقریبا از محلات قسمت شرقی و شمال شرقی گمیشان خارج شده است و از با جدیت نسبت به تخلیه آب منازل اقدام می کنیم.

به گزارش گلستان ما ؛ میرمحمد غراوی شامگاه 21 فروردین در برنامه گفتگوی ویژه خبری ۲۲:۳۰ شبکه دو سیما، تصریح کرد: خانه ها پس از بررسی دقیق توسط کمیسیون کارشناسی امکان اسکان را خواهند داشت و اگر چنانچه این کمیسیون رای به عدم استحکام بنا بدهد تخریب و بازسازی خواهد شد.

وی افزود: در آق قلا احداث کانال از ضلع شرقی و روستای یلمه خندان انجام شده و آب به سمت شمال غرب در حال هدایت است و تلاش داریم مسیرهای ورود آب به شهر را کاملا مسدود کنیم.

وی خاطرنشان کرد: غروب امروز در حال تخلیه آب موجود در محلات سطح شهر آق قلا با کمک پمپ های ارتش ، سپاه و نیروهای مسلح هستیم و به نظر می رسد تا غروب فردا بتوانیم آب باقی مانده در محلات را تخلیه کنیم و وارد مرحله امداد رسانی و اسکان شویم.

سرپرست استانداری گلستان در خصوص وضعیت مدارس مناطق سیلزده، یادآور شد: تمامی مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی از شنبه (24 فروردین)دایر هستند.

غراوی ادامه داد: ۲۳ مدرسه در اختیار نیروهای مسلح و ادارات جهت امداد رسانی بود که مقرر گردیده این مدارس جهت تحصیل دانش آموزان تخلیه شود و در صورتی که ضرورت وجود داشته باشد تعدادی از مدارس دوشیفت خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.