1397-02-05 04:31
458
0
52933

بیانیه شورای هیئات مذهبی گلستان درپی اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع)

شورای هیئات مذهبی گلستان درپی اهانت به ساحت مقدس امام رضا(ع) در یکی از روزنامه ها با صدور بیانیه ای این حرکت را محکوم کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ شورای هیات مذهبی استان گلستان در بیانیه خود آورده است: با كمال اندوهناكي و تاثر، خبر اظهارات وقيحانه و هتاكانه روزنامه نگار روزنامه جهان صنعت را به ساحت مقدس پيشواي هشتم شيعيان جهان حضرت امام علي ابن موسي الرضا (ع) دريافت نموديم.

اين سخنان سخيف كه متاسفانه پيش از اين نيز از جانب اين فرد هتاك مسبوق به سابقه بوده است، دلهاي همه عاشقان، زائران و مجاوران حضرتش را به درد آورده و جريحه دار نموده است.

هر چند اين سخنان بي شرمانه آنقدر سخيف و پوچ و بي محتواست كه ارزش پاسخگويي ندارد اما شورای هیئات مذهبی استان گلستان به نمایندگی هیات‌های مذهبی این استان ولایت مدار وعاشق اهل بیت(ع) ضمن محكوميت اين اسائه ادب آشكار به ساحت شريف امام هشتم و تذكر جدي به گردانندگان نشريه مزبور به همه حنجره هاي ناپاك و قلم هاي آلوده هشدار مي دهد كه بيش از اين صبر متدينين و هيات هاي مذهبي را نيازمايند و اطمينان داشته باشند كه تكرار اين بي حرمتي ها از جانب محبان و عاشقان حضرتش بي پاسخ نخواهد ماند.

از همه نهادهاي نظارتي، بازرسي و قضايي كشور هم موكدآ ميخواهيم كه نظارت بيشتري را بر اظهارات قلم به دستان معمول دارند و با همه مسببان و آمران اين بي حرمتي آشكار برخورد جدي نمايند.

شورای هیأت های مذهبی استان گلستان

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.