1396-10-20 05:22
809
0
48952
با هدف ارتقای اقدامات درمانی صورت گرفت :

چند انتصاب جدید در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان

روسای سه مرکز درمانی تامین اجتماعی در استان گلستان با حکم مدیر درمان استان منصوب شده و کار خود را آغاز کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ طی مراسمی داخلی و با حضور همکاران پلی کلینیک امام خمینی (ره) از خدمات ده ساله علی مهاجر به عنوان رئیس این مرکز درمانی که قدیمی ترین مرکز درمانی سرپایی تامین اجتماعی دراستان نیز میباشد تقدیرشد.

شاخص ترین وبزرگترین فعالیت وی در این دوره ده ساله را می توان بازسازی کامل درمانگاه بیان کرد که همزمان با پذیرش بیمار و با زحمت بسیار و در کمال دقت ونظارت اقتصادی و درمانی به انجام رسید.

مهاجر طی حکمی به عنوان کارشناس کلینیک مدیریت درمان منصوب شد.

همچنین در این مراسم ، زهرا خداپرست که قبل از این به عنوان کارشناس کلینیک مدیریت درمان استان اشتغال به کار داشت به عنوان رئیس جدید مرکز معرفی شد.

وی سابقه ریاست مرکز درمانی شبانه روزی شهید مطهری علی آبادکتول را نیز درکارنامه خود دارد ، با این انتصاب دو نفر از روسای مراکز درمانی تامین اجتماعی استان گلستان زن هستند.

درانتصابی دیگر فرجی متخصص داخلی به عنوان رئیس درمانگاه شهید مطهری علی آبادکتول منصوب واز زحمات رمضانعلی زنگانه تقدیر به عمل آمد. فرجی پیش از این درعناوینی همچون کارشناس حراست و مدیر درمان در استان مازندران فعالیت داشته است .

در چهارمین انتصاب ضمن تجلیل از زحمات عبدالرحیم صاحب جمعی ، رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس ، رمضانعلی زنگانه به عنوان رئیس جدید معرفی شد ،‌ این تغییر براساس دستورالعمل جدید سازمان مبنی بر لزوم دارا بودن مدرک پزشکی برای ریاست بیمارستان انجام شد.

ازجمله خدمات ارزنده صاحب جمعی می توان به اجرای هتلینگ بیمارستانی ، راه اندازی بخش دیالیز ، پیگیری و اخذ مجوزتوسعه دو بخش جدید ، استقرار واستمرار سیستم مدیریت کیفیت و لوحهای مختلف درحوزه درمان اشاره کرد.

رمضانعلی زنگانه نیز علاوه بر ریاست درمانگاه، سابقه ده سال معاونت مدیر درمان استان را درکارنامه خود دارد و فعالیت خود را در بخش اورژانس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) گنبد کاووس به عنوان پزشک عمومی آغاز کرد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.