1396-02-29 12:27
603
0
39218
مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان:

5 هزار نیروی نظامی در گلستان، امنیت انتخابات را پوشش می دهند

مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان با بیان این مطلب که حضور مردم در پای صندوق های رای، خدمت آن ها از یک رزمنده در جبه های جنگ کمتر نیست، گفت: به طور مستقیم 5 هزار نیروی مسلح در گلستان، حافط صندوق های رای در گلستان هستند.

به گزارش گلستان ما از ستاد انتخابات استان گلستان؛ "سید ابوالفضل حسینی فرد"، مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان ضمن تبریک به مردم گلستان به واسطه جشن انتخابات که با حضور پور شور مردم در پای صندوق های رای در حال برگزاری است، گفت: این امر، نشان دهنده آن است، که مردم در راستای اهداف نظام قدم بر می دارند.

وی در پاسخ به این سوال که وضعیت استان از نظر تامین امنیت در چه رده ای است، افزود: تا کنون هیچ گونه مشکلی در استان گلستان از نظر امنیتی نداشتیم و خوشبختانه میتوان گفت، که آرامترین شرایط امنیتی در استان شاهد هستیم.

"حسینی فرد" در ادامه گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: امنیت انتخابات استان گلستان بر عهده نیروی انتظامی، سپاه، بسیج می باشد.

مسئول کمیته امنیت انتخابات استان گلستان در ادامه در پاسخ به این سوال که چه تعداد نیروی امنیتی در استان گلستان، امنیت انتخابات را در دست دارند، اظهار کرد: ما به طور مستقیم 5 هزار نیروی مسلح برای برگزاری این دوره از انتخابات بسیج کردیم.

وی خاطرنشان کرد: ارزش حضور مردم در پای صندوق های رای، کمتر از خدمت کردن یک رزمنده در جبه های نبرد نیست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.