1396-01-27 14:34
869
0
37869
عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس:

قول‌های 100 روزه‌ای که پس از 1400 روز محقق نشد

عضو سابق کمسیون امنیت ملی مجلس گفت: قول‌های 100 روزه دولت پس از 1400 روز محقق نشد و می‌گویند ما چنین قولی به مردم نداده‌ایم.

به گزارش گلستان ما، محمدصالح جوکار در گفتگو با صبح توس اظهار کرد: دولت یازدهم نتوانسته است کار مورد قبولی درزمینه اقتصاد و اشتغال در جامعه انجام دهد و همواره در بحث مدیریت سایه خودش را از مردم جدا می‌داند.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در رابطه با قول‌های دولت افزود: دولت یازدهم در برابر قول‌های که به مردم داده تا امروز کارنامه قابل قبولی در عرصه‌های مختلف ازجمله در بحث اقتصادی، فرهنگی ،اشتغال غیره ندارد.

وی تصریح کرد: دولت قرار بود طی 100 روزه مشکلات اقتصادی مردم را حل کند و با مردم این مشکلات را در میان بگذارد اما بعد از گذشت 4 سال از زیر بار تعهد خود خارج می‌شود و می‌گوید ما چنین قولی به مردم نداده‌ایم.

عضو سابق کمسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به بحث اقتصادی در جامعه افزود: در بحث کنترل تورم در جامعه ما دچار رکود شده‌ایم و دولت باید در این زمینه اقداماتی را انجام می‌داد.

جوکار در رابطه با نظر کارشناسان اقتصادی در این زمینه گفت: کارشناسان اقتصادی معتقد هستند در جامعه اگر رکود باشد قدرت خرید افراد کاهش و عرضه و تقاضا زیاد شود اقتصاد کشور به سمت ورشکستگی خواهد رفت.

سرپرست نمایندگی آستان قدس رضوی در استان یزد در ادامه گفت: با توجه به افزایش نقدینگی در این دولت که نسبت به گذشته 3 برابر شده در آینده تبعات منفی برای کشور و جامعه به همراه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: امروز ما در کشور با معضل بزرگ بیکاری مواجه هستیم بسیاری از جوانان ما باوجود سطح سواد تحصیلی و دانشگاهی با عدم شغل در جامعه روبرو هستند.

جوکار در رابطه با مدیریت مسئولین دولتی افزود: مسئولین دولتی ما دچار معضل هستند و این مورد نشان از مدیریت خسته و فرسوده و تصمیماتی است که در هیئت دولت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.