1393-11-15 17:58
1729
0
9941
نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی؛

انقلاب اسلامی الگویی برای آزادی خواهان جهان اسلام است + تصاویر

نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی در جشن انقلاب اسلامی و همایش نقش اصناف و بازاریان در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی ایران گفت:انقلاب اسلامی الگویی مناسب برای آزادی خواهان جهان اسلام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ؛ در ابتدای این همایش عادل همت زاده رئیس اتاق اصناف شهرستان گنبدکاووس ضمن تبریک ایام الله دها مبارک فجر ، گفت : ۳۶ سال از آغاز افتخار آفرینی ملت ایران میگذرد که باید از گذشت این همه سال آزادی و استقلال ، خدای بزرگ را شاکر باشیم .

وی افزود : کسبه و بازاریان چه در مبارزات پیش از انقلاب و چه در حمایت های پس از انقلاب همواره در کنار مردم تا پای جان از حکومت اسلامی ایران دفاع کردند . بازاریان نقش بسزایی در شکل گیری نهضت انقلاب اسلامی داشتند و این امر بر هیچ کس پوشیده نیست .

در ادامه همایش ، سلیمان عباسی نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس در مجلس شوراء اسلامی ، گفت : حرکت انقلاب اسلامی  تاریخ ساز شده است و الگویی مناسب برای آزادی خواهان جهان اسلام می باشد .

عباسی خاطر نشان کرد : انقلاب اسلامی برای ما یک نعمت است و باید از آن پاسداری کنیم . پیشرفت های ما در زمینه های مختلف هسته ای ، نانو ، نظامی و غیره بسیار زیاد بوده است . جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر به عنوان یکی از مقتدر ترین کشورهای جهان شناخته میشود که این اقتدار از ایمان ملت ما ایجاد شده است .

نماینده مردم شهرستان گنبد کاووس در مجلس شوراء اسلامی به بحث مذاکرات هسته ای اشاره کرد و گفت : دشمن دروغ میگوید که با عقب نشینی ایران در بحث هسته ای ، تحریم ها را بر میدارد . این وعده ی آنها اصلا عملی نخواهد شد زیرا که این یک شکست بزرگ برای آمریکا و حامیان او خواهد بود . آنها میخواهند با این وعده های خود ملت ما را در برابر دولت قرار دهند و باعث عقب نشینی ایران از مواضع خود شوند .

وی در مورد لزوم رسیدگی به رشد شهرستان اشاره کرد و یاد آور شد : فرمانداری ویژه ، بیمارستان پیامبر اعظم (ص) ، ورزشگاه ۵هزار نفری ، گازرسانی به تمام روستاهای شهرستان ، تشکیل منطقه آزاد اینچه برون و همچنین عبور راه آهن شمال کشور به استان های خراسان شمالی و خراسان رضوی از شهرستان گنبد کاووس از جمله کارهای زیربنایی و عمرانی است که یا صورت گرفته است و یا در حال انجام است .

عباسی در پایان سخنان خود تصریح کرد : رشد و پیشرفت حاصل نمیشود مگر با همدلی و وحدت . باید برای ارتقای معیشت مردم تلاش کنیم و این تلاش خود را با برنامه ریزی و به صورت منظم ادامه دهیم .

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین سبحانی امام جمعه شهرستان گنبد کاووس در ادامه همایش گفت : حاکمان ایران پیش از انقلاب صددرصد به بیگانه وابسته بودند و هیچ اختیاری از خود نداشتند . در طول دوران شاهنشانی ایران همواره وابسته بوده . زمانی به فرانسوی ها ، زمانی به انگلیسی ها و در دوره از تاریخ زیر سلطه ی آمریکایی ها .

وی گفت : دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بر هیچکس پوشیده نیست .  ما باید شاکر این نعمت ها باشیم و از آن پاسداری کنیم . آن چیزی که ما را به قله های افتخار رسانیده ، ایمان ملت بوده است .

در پایان نیز از بازاریان و کسبه نمونه و پیش کسوت تقدیر به عمل آمد .

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

???????????????????????????????

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.