1393-11-11 08:03
1743
0
9689
مسئول ستاد بازسازی عنباات عالیات گنبد خبر داد:

کمک ۵۴ میلیونی خیرگنبدی به بازسازی حرم حضرت ابوالفضل(ع)

مسئول ستاد بازسازی عنباات عالیات گنبد گفت: خیر گنبدی ۵۴ میلیون ریال به بازسازی و نوسعه حرم مطهر حضرت ابوالفضل «ع» کمک کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، رمضانعلی خالقی با اعلام این مطلب که این نذر به صورت خاص اهدا شده است افزود :عاشقان و محبان اهل بیت «ع» می توانندنذورات خاص و عام خودرا در این زمینه به این ستاد که متولی اصلی مسئله بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه در سطح شهرستان می باشد تحویل تا براساس نذر ناذرین محترم عمل شود.

وی همچنین اذعان کرد: اگر هریک از خیران محترم تمایل داشته باشند که در پروژه صحن وشبستان حضرت زهرا«س» و توسعه حرم مطهرو نورانی امیرالمؤمنین علی «ع» در نجف اشرف با اهداء نذورات نقدی و غیرنقدی خودمشارکت داشته باشندمی توانند اقدام نمایند .

خالقی ادامه داد: اهداکنندگان در ازای اهداء سه میلیون تومان کمک نقدی ویا غیرنقدی در قالب طلا و زیورآلات بابت یک متر مربع از این صحن سند افتخاراز سوی ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور دریافت نمایندوبه عنوان یک نذرماندگاردر تکمیل این پروژه عظیم سهیم باشند. ا

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات در پایان یادآور شد:از برادران و خواهران مؤمن و عاشق اهل بیت نبی مکرم اسلام «ص» می توانندبا مراجعه حضوری به ستاد بازسازی عنبان عالیات  واقع در خیابان حضرت امام خمینی«ره» جنب بیمارستان شهداء ساختمان سابق فرمانداری ویا با تماس به شماره تلفن ۳۳۳۳۳۱۶۰ و ۰۹۱۱۳۷۲۷۲۰۳ کمک ها و نذورات خود را تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.