1393-10-23 17:57
2111
1
8787
به همت ورزش دوستان گنبدی ؛

اولین شماره هفته نامه حریف شرق گلستان منتشر شد

اولین شماره هفته نامه حریف شرق گلستان به همت جمعی از ورزش دوستان گنبدی منتشر شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، سرپرست هفته نامه حریف شرق گلستان در گفتگو با خبرنگار قابوس نامه گفت: با توجه به وجود ظرفیت بالای ورزشی در گنبدکاووس جمعی از جوانان علاقه مند به ورزش ، خبرنگاران و ورزشکاران گنبد دور هم گرد آمده اند تا با انتشار هفته نامه شهرستانی حریف به انعکاس اخبار و رویدادهای ورزشی گنبد بپردازند.

امیرعباس علی پور افزود: رویکرد این هفته نامه اطلاع رسانی و رساندن مشکلات حوزه ورزش به سمع مسئولین امر و به نوعی آسیب شناسی این حوزه در راستای اعتلای ورزش شهرستان است.
وی با عنوان این مطلب که ساخت ۲۵ سالن ورزشی در چند سال اخیر در گنبدکاووس یک کار بزرگ در ورزش شهرستان است ادامه داد: سعی می کنیم در این هفته نامه در کنار بازتاب کارهای خوب و ارزشمند انجام شده در باب ورزش به بازنگری مشکلات با رویکرد اعتدال در ورزش  بپردازیم و همچنین در هر شماره از این هفته نامه یکی از شهدای ورزش نیز معرفی می شود.

وی در پایان با اشاره به اینکه در این هفته نامه به اخبار سایر شهرستانها نیز پرداخته می شود اظهار کرد: سعی می کنیم اخبار ورزشی دیگر شهرستانها نیز در این هفته نامه درج شود و این می طلبد علاقه مندان به ورزش در شهرهای مجاور و دست اندرکاران ورزش شهرستانها دراین امر ما را یاری کنند و افراد علاقه مند می توانند اخبار و اطلاعات شهرستانهای دیگر را از طریق پست الکترونیکی هفته نامه به آدرس : harif.gonbad@yahoo.com ارسال کرده و یا از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۲۲۲۳۰۰۰۴۰۵ آمادگی خود جهت همکاری با هفته نامه حریف را اعلام نمایند.

Harif

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

احمد

حریف متعلق به احمدقلیش لی معاون فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی گلستان است.مامنتظرحریف های غرب وجنوب وشمال وشمال شرق و...هم هستیم.دوران تکتازی شماست دیگر.نکنه یه وقت کارفرهنگی هنری کنید.همش دنبال کارای زیربنایی براخودتون باشید.آماشالله احمدجاااان

0
0
پاسخ
1393-10-24 04:05

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.