1393-10-22 07:58
1667
0
8744

اقامه نماز جماعت در سالن فوتسال در گنبدکاووس

در حرکتی زیبا و پسندیده در جریان مسابقات فوتسال لیگ شهدای بسیج گنبدکاووس در هنگام اذان مغرب با قطع جریان مسابقات نماز به صورت جماعت در سالن مسابقه اقامه می‎شود.

به گزارش گلستان ما، تعدادی از جوانان بسیجی در اقدامی قابل تحسین اقدام به برگزاری مسابقات فوتسال لیگ شهدای بسیج در سطح شهرستان گنبدکاووس کرده و این مسابقات را در قالب دو گروه سنی جوانان و نوجوانان ساماندهی و برنامه ریزی کرده‎اند. در جریان این مسابقات اتفاقات بسیار جالب و قابل تاملی روی می‎دهد که توجه و پرداختن به آن خالی از لطف نیست.

در این مسابقات تمامی دست‎اندرکاران اعم از کمیته اجرایی، کمیته داوران، مربیان و سرپرستان همگی جوان و نوجوان هستند و عملا یک نسل به هم پیوسته و یک‎دست مسابقات را برگزار می‎کنند.

در ابتدای هر بازی علاوه بر قرائت قرآن کریم هر دو تیم ضمن دست دادن به هم و به داوران، بازی را با ذکر صلوات بر حضرت رسول اکرم(ص) و خاندان پاکش آغاز می‎کنند و جالب‎تر این‎که نام تمامی تیم‎ها به نام شهدای محله‎ای است که آن تیم از آن محله در مسابقات شرکت کرده‎است.

اما اتفاق نادر و بی‎نظیر مسابقات لیگ شهدای بسیج گنبدکاووس موضوعی است که بسیار جالب و تحسین برانگیز است، این مسابقات که در روزهای پنج شنبه و از ساعت 16 آغاز و در ساعت 20 پایان می‎پذیرد در اثنای مسابقه در هر روز با زمان اذان مغرب تقارن پیدا می‎کند و در این هنگام ادامه اجرای مسابقات قطع شده و بازیکنان تیم‎ها، داوران، تماشاگران و کمیته اجرایی مسابقات همراه با هم در همان سالن ورزشی و در وسط زمین بازی نماز مغرب و عشا را به صورت جماعت اقامه می‌کنند. / فارس

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.