1393-10-06 05:24
2146
0
7807
امام جمعه موقت گنبد کاووس:

۹ دی، روز برچیده شدن بساط فتنه گران است / ۹ دی نشان داد انقلاب اسلامی پویا و زنده است

امام جمعه موقت گنبدکاووس در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حماسه بزرگ ۹ دی گفت: ۹ دی روزی است که نشان داد انقلاب اسلامی پویا و زنده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه، حجت الاسلام حجت الله قربانی با اعلام این مطلب اذعان کرد: فتنه ۸۸ دارای سه ضلع دشمنان خارجی ، منافقین و سران فتنه بود .

وی ادامه داد: سران فتنه با القای این تهمت که در انتخابات تقلب شده است مشکل آفرین شدند و اصل نظام را زیر سوال بردند.

امام جمعه موقت گنبد دومین مسئله را که سران فتنه باعث ایجاد آن شدند ، امید براندازی نظام برای مخالفان خارجی و داخلی است و ادامه داد: دو محور اصلی حماسه ۹ دی نیز یکی عنایت خداوند و اباعبدالله (ع) و دیگری تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری بود.

وی افزود: رهبر انقلاب در این جریان دو راهبرد مهم داشتند یکی بصیرت دهی و و آگاهی بخشیدن به مردم و دومین راهبرد جداکردن فتنه گران از عامه مردم بود.

قربانی دشمن شناسی و حضور شجاعانه و پرشور در روز نهم دی را از دیگر محور های مهم این حماسه خواند و حاصل این حضور بزرگ و پرشور را نامگذاری این روز به روز میثاق با ولایت و روز بصیرت دانست.

حجت الاسلام قربانی اظهار کرد: ۹ دی روزی است که مردم نشان دادند از امام و رهبر خود دفاع می کنند و انقلاب اسلامی پویا و زنده است.

وی در پایان ۹ دی را روز برچیده شدن بساط فتنه گران خواند و افزود: ۹ دی باعث افزایش استحکام و اقتدار نظام اسلامی و باعث محبوبیت بیشتر نظام در بین مردم شد، روزی که دشمنان ناامید شدند و باید آن را همیشه در خاطرمان حفظ کنیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.