1393-09-27 06:41
4062
0
7386
هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های والیبال «جام زنده یاد حسین معدنی»؛

جواهری فاتح شهرآورد گنبد شد

هفته پایانی نیم فصل اول رقابت های والیبال «جام زنده یاد حسین معدنی» با انجام شش دیدار در شهر های گنبد،ارومیه،تبریز،تهران و کرج پیگیری شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از قابوس نامه ، در هفته هفتم این رقابت ها طبق برنامه دو تیم تعاون و جواهری  در شهرآورد گنبد به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۱ به نفع جواهری به پایان رسید.

این بازی که از ساعت ۱۷ و در سالن المپیک گنبد برگزار شد مهمان های ویژه ی بسیاری از جمله دکتر عباسی نماینده مردم گنبد در مجلس شورای اسلامی و….داشت که این بازی را از نزدیک مشاهده کردند.مرتضی اکرمی وعلیرضاقریب داوران اول ودوم قضاوت کننده دراین مسابقه بودند وامیدوارحاتمی نیزبه عنوان ناظر،برروند شهرآوردگنبدنظارت داشت.

دراین بازی تیم والیبال تعاون گنبدبه احترام مرحوم نوری آزمون پدروالیبال گنبد ومرحوم غیاث الدین صحنه کاپیتان سالهای نه چندان دورنئوپان گنبدباپیراهنهای منقش به این دواسطوره وارد زمین شدندکه مورد تشویق تماشاگران حاضردرسالن نیزقرارگرفت.

بازیکنان اصلی جواهری در این بازی مهران زارع،بابایی،سخی عیدی،امین حسن زاده،صمد اکبری،هومن باقری وحمید محمدآلقبو دند و در آن سوی میدان عظیم جزیده درتیم تعاون ازحمیدچوگان،تئودور،رحمان رئوفی،عبدالله ناظری،ریکاردو،حامدباقرپور وگل محمدسخاوی بعنوان نفرات اصلی خود استفاده کرد.

شاگردان بای محمد دوجی ست نخست این دیدار را بهتر از حریف همشهری خود شروع کردند وچند امتیازی نیز جلو افتادند و در ادامه بازیکنان تعاون کمی بهتر بازی کردند و اختلاف امتیاز را کم کردند اما باز شاگردان بای محمد دوجی با استفاده از تجربه خود و بازی بهتر نسبت به رقیب خود این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۱۷ به سود خود به پایان بردند.جابجایی آنتن تور در این ست باعث بوجود آمدن وقفه در بازی گردید.

با شروع ست دوم شاگردان عظیم جزیده نمایش بهتری نسبت به ست قبل این دیدار از خود به نمایش گزاشتند و از حریف خود نیز جلو افتادند تا اینکه در امتیاز ۱۸ دو تیم با یکدیگر برابر شدند ، اما در ادامه تعاون بازی خوب خودش در این ست را با برد تکمیل کرد و این ست با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود تعاون پایان یافت.

جواهری ست سوم این دیدار را همانند ست نخست به خوبی شروع کرد و از حریف خود پیش افتاد با ادامه بازی اختلاف امتیاز کمتر شد و دو تیم پایاپای پیش رفتند و سرانجام این ست با نتیجه نزدیک ۲۵ بر ۲۳ به سود جواهری پایان یافت.اشتباه داور در یک صحنه باعث شد تا تیم تعاون به داور این دیدار اعتراض کند که سرانجام این صحنه منجر به دریافت کارت زرد برای تیم تعاون گردید.

ست چهارم این دیدار نیز همانند ست های اول و سوم با برتری جواهری در بازی همراه بود.بازیکنان جواهری در این ست با یک بازی خوب و منسجم با اختلاف امتیاز خوبی از حریف خود پیش افتادند و در ادامه شاگردان عظیم جزیده اختلاف امتیاز را کم کردند اما این شاگردان بای محمد دوجی بودند که بواسطه بازی خوب خود و گرفتن تایم اوت به موقع این ست را نیز با نتیجه ۲۵ بر ۲۰ به سود خود پایان بردند.اشتباه داور مسابقه در یک صحنه که خطای تور بازیکن جواهری را اعلام نکرد منجر به اعتراض شدید حمید چوگان به داور این دیدار شد که داور بدلیل این اعتراض ،حمید چوگان بازیکن تعاون را با کارت قرمز جریمه کرد.

بدین ترتیب بازیکنان تیم والیبال تعاون درست دوم این دیدار ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند اما درستهای اول،سوم وچهارم به ترتیب باامتیازهای ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۰ مغلوب میزبان خود جواهری شد.

همچنین گفتنی است که دوربرگشت مرحله مقدماتی لیگ برتروالیبال ازدهم دیماه آغازمیشود وتیمهای تعاون گنبد وبازرگانی جواهری درهفته نخست دوربرگشت مجددا به مصاف یکدیگرمی روند.

نتایج کامل دیدارهای هفتهی پایانی نیم فصل               

گروهاول:

ارتعاشات صنعتی ایران۱-۳ میزان خراسان

(۲۵-۲۳،۲۱-۲۵،۲۵-۱۶،۲۵-۲۲)

شهرداری تبریز ۳–۲ شهرداری  زاهدان

(۱۲-۱۵،۲۵-۱۹،۱۹-۲۵،۲۵-۲۳،۲۲-۲۵)

بازرگانی جواهریگنبد ۳-۱ تعاون گنبد

(۲۰-۲۵،۲۳-۲۵،۲۵-۲۱،۱۷-۲۵)

گروهدوم:

شهرداریارومیه ۳–۰ وزارتدفاع

(۲۲-۲۵،۱۸-۲۵،۲۲-۲۵)

نوینکشاورز ۳–۰ مهرپارسفارس

(۲۵-۲۷،۱۹-۲۵،۲۰-۲۵)

سایپاالبرز ۳-۲ آلومینیوم المهدی بندرعباس

(۱۲-۱۵،۲۵-۲۳،۲۷-۲۹،۲۵-۱۹،۲۳-۲۵)

جدول رده بندی گروه ۱ درپایان نیم فصل                       

۱٫پیکان ۱۵ امتیاز ۶ بازی

۲٫میزان ۱۳ امتیاز ۶ بازی

۳٫شهرداریتبریز ۱۱ امتیاز ۵ بازی

۴٫جواهری ۹ امتیاز ۶ بازی

۵٫شهرداریزاهدان ۷ امتیاز ۵ بازی

۶٫تعاون  ۵ امتیاز ۶ بازی

۷٫ارتعاشاتصنعتی ۰ امتیاز ۶ بازی

جدول رده بندی گروه۲درپایان نیم فصل

 ۱٫شهرداریارومیه ۱۸ امتیاز ۶ بازی

۲٫وزارتدفاع ۱۲ امتیاز ۶ بازی

۳٫متین ۱۲ امتیاز ۶ بازی

۴٫نوینکشاورز ۷ امتیاز ۵ بازی

۵٫آلومینیومالمهدی ۶ امتیاز ۵ بازی

۶٫سایپایالبرز ۵ امتیاز ۵ بازی

۷٫پارسمهرشیراز ۰ امتیاز ۶ بازی

گزارش از :محسن علی پور

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.